Xdoos probleempje

Started by Wijx wondere wereld, May 1, 2007, 18:24:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wijx wondere wereld

Ik was van plan de Xdoos in een mooiere kast te zetten. Nu had ik al een Xbox 1.6 met xecuter 3.0 ce met 200 gig harde schijf. Die deed vlak voordat ik begon met in een andere kast een keer vreemd. Geen aandacht aan besteed maar na het inbouwen blijkt het toch wel een probleem. Als ik de xbox standaard opstart (lang indrukken) is er niets aan de hand. Als ik wil opstarten via de Xecuter dan gaat ie of snel weer uit of de rode en groene leds gaan knipperen. Als ik de xecuter of een andere biosbank ( off on off off off etc ip on off off off etc) zet start ie gewoon op zonder knipperen maar zegt dan uiteraard dat ik een bios moet installeren.

Volgens mij kan ik hieruit concluderen dat de bios overleden is? De winkel waar ik de xbox een half jaar geleden heb gekocht bestaat niet meer anders had ik m daar wel heen gebracht. help?

Kast is trouwens een Hexataq kast
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Stadium III

xbox europe mailen dat de winkel er niet meer is en hun een alternatief laten brengen wie hem dan maakt

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Wijx wondere wereld

Microsoft houd niet zo van mooie kasten en Xecuterchips

Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

NaiRiG

BIOS opnieuw flashen geprobeerd? Het lijkt er op dat je tijdens het overzetten mogelijk een van de contacten van de mod hebt geraakt (dus slecht contact nu waardoor je FRAG krijgt).

Kiwi_Kevin

Volgens mij is de BT of de D0 draad losgeraakt. Moet je even instalatie instructies van je chip bekijken en die draad opnieuw solderen...