Nevo SL + vista

Started by AleSyS, April 28, 2007, 22:18:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AleSyS

Ik hoop dat ik met deze vraag in het juiste topic zit. Ik heb onlangs de Nevo SL gekocht. Nu zitten daar drivers/programma's bij voor windows xp. Nu blijkt dat er een "update" voor vista te zijn mbt de software voor deze remote. Ik heb me al wezeloos gezocht middels google en www.mynevo.com, maar kan deze nergens vinden.

Heeft iemand wellicht deze gevonden.

Ik heb het dus niet over iligale software maar dus echt de de legale drivers/software!

AleSyS


AleSyS

Ik heb net geprobeerd de geleverde software te installeren en idd onder vista wordt deze niet geinstalleerd. Geeft de melding dat de software alleen onder XP en 2000 draait :(

Op de site van mynevo staat dat je via de geinstalleerde software updates kan downloaden en kan registreren...maar goed als ik de algemene software al niet eens kan installeren :(

Koop je een duur remote controle kan je deze nog niet gebruiken vanwege de software  :'(

pch

Waar heb je de remote gekocht?
Waarom neem je niet gewoon contact op met de dealer waar je de Nevo SL hebt gekocht?
Of anders de importeur Transtec?

Gr. Paul.

White

Voor zover ik weet is hier nog geen definitieve oplossing voor.
Wel al een beta maar daar is wat moeilijk aan te komen.

Een mogelijke tijdelijk oplossing is dit:

Installeer InnoTek VirtualBox (www.virtualbox.org) op de computer.
Deze simuleert een computer binnen je computer.

Installeer XP binnen die virtuele computer.
Installeer nu Nevostudio binnen deze XP versie.
Is getest en werkt, enig mogelijk probleem is het even moeten activeren van je usb poorten en het niet werken van de netwerk funcionaliteit.

Om echter de basis te kunnen programmeren voldoet deze (nood) oplossing echter.

White