Serving Sarah (r1)

Started by J.A.F._Doorhof, February 11, 2003, 22:06:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cijfers van onze bezoekers

flop
0 (0%)
4
0 (0%)
5
1 (50%)
6
0 (0%)
7
0 (0%)
8
0 (0%)
9
1 (50%)
10
0 (0%)

Total Members Voted: 2

J.A.F._Doorhof



Verhaal
Perry speelt Joe een soort deurwaarder die mensen dagvaardingen moet overhandigen. Op een kwade dag moet hij Sarah de scheidingspapieren overhandingen, tot zijn verbazing huurt zij hem weer in om haar man de scheidingspapieren te overhandigen waardoor Sarah 10 miljoen dollar kan krijgen, het aanbod van 1 miljoen voor Joe kan hij niet weigeren.
Ondertussen breekt een wilde strijd los tussen Joe en zijn baas en de advocaten van de echtgenoot met als inzet, geld, veel geld.

Mening
Tja zet in één film:
Matthew Perry
Bruce Campbell &
Elizbeth Hurley

neer en voor mij kan het niet meer stuk.
Toch ben ik niet schreeuwend enthiousast over Serving Sarah, ik had iets meer verwacht, het niveau van Whole nine yards en Three to Tango wordt niet gehaald, wat overblijft is voor de fans van Perry en Campbell een prachtige aanwist voor hun verzameling.

Zoals gebruikelijk steelt Campbell eigenlijk in elke scene de show en vraag ik me per film af waarom Bruce niet HEEL groot is geworden, maar wie weet ;D.

ook niet te vergeten is Vincent Pastore die een prachtige rol neerzet als concurrent van Perry, vooral de scenes met een hond op een vliegveld zijn hilarisch (ook via de making off waarin wordt uitgelegd wat er is gebeurt).

Beeld en geluid
Beide dik in orde voor deze DVD.
Het beeld is rustig met stabiel blacklevel en genoeg kleur en diepte om elke videofiel rustig te houden, lichte EE is te zien en is op sommige scenes irritant, maar nergens is het echt slecht.

De geluidsweergave is zoals je het mag verwachten van dit soort films, niet spectaculair maar wel ZEER plezierig om naar te luisteren met bepaalde scenes die ronduit fantastisch zijn.

Overall
Voor mij een film waar ik al heel lang naar uit keek, Perry en Campbell in één film met Hurley erbij is natuurlijk een natte droom voor sommige mensen, en serving Sarah maakt dit waar. Het is jammer dat er niet meer uitgehaald is. Toch is het weer een genot om Campbell te zien acteren in wat hij het best doet, slapstick met een moddervet Texaans accent en totaal mr. Bad guy echt fantastisch.

Perry is eigenlijk de hoofdrol speler samen met Hurley maar ik vindt dat die 2 net niet genoeg uit de verf komen, en Campell wel voor de volle 100% vandaar dat voor mij dat de echte ster is van de film.

Om kort te zijn, zeer de moeite waard voor de liefhebbers, zeggen de namen je niets blijf je over met een leuke comedy die niet meer waard is dan een 7, voor de fans waaronder ik dus is het een juweeltje en krijgt daarom van mij een 8.5 en dit is voor 80% te wijten aan Campbell.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen


Johan Van Gompel

#2
Bjorn,

Door scaling d.m.v. enkele HTML parameters i.p.v. in een beeldbewerkingspakket staat er een belabberde cover naast de recensie. De rechtstreekse link naar de cover ziet er een stuk beter uit:



Bij een enkele review (Verder dan de maan) is het wel in orde maar deze blijkt de uitzondering op de regel. Misschien even aankaarten bij de verantwoordelijke(n)?
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

bmateijsen

Tja.. de covers hebben een beperkt aantal kb gekregen om de site soepel te laten lopen. Dat laatste vinden we iets belangrijker dan hoge resolutie covers, die enkel ter illustratie op de site staan... Overigens is op mijn 15" het een redelijke kwaliteit.

any way.. heb wel even de cover overgenomen en geplaatst.

Thanks!

Groet bjorn