Pronto Neo

Started by Jeroen Müller, December 19, 2001, 03:42:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeroen Müller

Heeft iemand al de Pronto Neo gezien?
Hij lijkt iets kleiner en ligt misschien dus wat beter in de hand.
De blauwe backlight lijkt me ook wel erg cool.
De philips site: http://www.pronto.philips.com/neo_ma.htm
Groeten,
Jeroen

Robert

#1
Simply Red,

Ja, ik heb de Pronto Neo gezien op de site van Philips. Van wat ik heb gelezen op een Pronto forum is dat Pronto Neo bezitters klagen over de zwakke support van de software die vol zit met bugs. Als je van plan bent de Pronto Neo te gaan kopen zou ik wachten totdat de software voor de Neo wat beter wordt ondersteund. Of je neemt de Pronto SBC RU 940 (2 Mb model). Ik heb dit model en Frank ook. Dit model heeft de beste software en is het meest stabiel qua problemen in vergelijking met de Neo en de "kleuren pronto".


MvrGr.
Robert

J.A.F._Doorhof

#2
De "normale" pronto's zijn inderdaad ZEER goed.
De prijs kan alleen voor veel mensen een probleem zijn (rond de € 500,00 met oplaadstation).

Toch zou ik willen adviseren om dan door te sparen voor de Pronto, ik heb heel wat AB's versleten en de Pronto gaat er waarschijnlijk nooit meer uit bij ons.

Aangezien het hele principe van de Pronto's draait om de software zou ik in geen enkel geval een risico nemen dat de software buggy is.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jeroen Müller

#3
Bedankt voor jullie reakties.
Ik ben al een tijd in het bezit van de Pronto (RU890) en bevalt mij prima.
Ik vind het model echter niet geschikt voor kinderen, het formaat is iets te groot en hou mijn hart vast dat de Pronto niet valt (blinkt niet uit in robuustheid IMHO).
Ik zal eens verder kijken naar wat andere apparaten.
Groeten,
Jeroen

Lord_Helmet

#4
Simply Red,

Mocht je een nieuwe AB vinden dan houdt ik me aanbevolen voor de Philips Pronto die je nu gebruikt. Mits de kinderen hem niet hebben laten stuiteren  ;). Met vriendelijke groet,

Lord Helmet