www.oppodigital.com onbereikbaar

Started by senseless, April 22, 2007, 12:09:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

senseless

Ik probeer al dik een week om de laatste firmware voor de Oppo971H (US model) te downloaden, maar de site van Oppo is down  ???. Weet iemand waar ik de firmware kan vinden + de manual?

TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

danielo

De site is gewoon op vanuit xs4all.

www.oppodigital.com, indien je er niet bij kan kan ik de nieuwe firmware wel voor je downloaden.

Gegroet,

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

ajbeefde

Quote from: danielo on April 22, 2007, 12:24:59
De site is gewoon op vanuit xs4all.

www.oppodigital.com, indien je er niet bij kan kan ik de nieuwe firmware wel voor je downloaden.

Gegroet,

Daniel.

Vanuit Chello ook....  :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

senseless

#3
Wat maf, ik kan alles benaderen alleen niet deze site. Lang leve Orange...

Ik zou het heel erg op prijs stellen als je me de laatste firmware en de manual zou willen mailen.

Alvast bedankt voor de moeite  ;D!
TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

Nahpets

Betwijfel of het Orange is, ik zit bij Wanadoo (ook Orange dus) en kan de stie gewoon benaderen.

Cookies weggooien enz al geprobeerd?

Enno  :)
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

senseless

Het zijn niet de cookies. Pingen werkt niet en een tracert blijft hangen bij een hub in de states. Ik bel Orange wel even om te zien of zij weten wat er aan de hand is. Van twee afzonderlijke systemen (in hetzelfde netwerk) is de site niet te benaderen. Lijkt mij geen lokaal probleem  :P.

Het enige wat zou kunnen is dat de livebox hem blocked. Ga hem effe resetten.
TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

danielo

Oops vergeten deze thread in de gaten te houden nogsteeds de download nodig ?

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

senseless

Lang leve Orange. gebeld met hun servicedesk en na 15 minuten (a 20 cent) kreeg ik iemand aan de lijn. Uitgelegd dat ik de site niet kon benaderen en via een tracert had gezien dat er een hub in de states uitlag.... Kreeg ik als oplossing een proxy server adres.

Via de proxy heb ik de site benaderd en de firmware gedownload en alles werkt nu prima  ;D.

Heb aangegeven dat proxy geen oplossing is maar een doekje voor het bloeden en ik niet zit te wachten om al mijn internet verkeer via hun proxy te relayen. Ze gaan me terugbellen wanneer het probleem is opgelost (yah right!). Gelukkig is het alleen deze ene site die niet werkt, dus ik heb de proxy er meteen weer uitgeschopt.

Bedankt voor jullie hulp!
TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

phmeijer

Haal wel even je mailadres uit een van de eerdere posts. Scheelt een hoop junk-mail. :)
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT