100e pcdumpdag in amsterdam (rai) - 28-29 april 2007

Started by Erik, April 21, 2007, 10:45:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

De 100e keer is aangebroken en dat moet gevierd worden, vinden ze daar.

3 ipv 5 euro toegang, extra festiviteiten en 2 ipv 1 dag, meer kraampjes, etc.

Alhoewel het de laatste tijd wat minder werd, ik ging ook vaker niet dan wel meer, ziet deze er wel leuk uit. Dus ik dacht laat ik hem hier eens als suggestie plaatsen voor de pc liefhebbens of mensen die net wat nodig hebben.

Het is in de rai en die is makkelijk bereikbaar.

-------------------------------
http://www.pcdumpdag.nl/                            28-29 april 2007

De volgende extra attracties luisteren de 100-ste editie op:

    * Demonstratie stand van o.a. Logitech, Creative en vele andere
    * HCC Gebruikersgroep paviljoen
    * Een info-eiland voor de uitgevers van computerbladen
    * Kids-Corner met opblaaskasteel, clowns en vermaak voor de kinderen
    * Game hoek waar de nieuwste consoles en spellen gedemonstreerd worden
    * Microsoft VISTA-consultancy stand waar vragen gesteld kunnen worden over Vista, het nieuwe operating systeem van Microsoft, misschien in combinatie met Home-server, XBox en wat MS maar wil communiceren.
    * Podium met muzikale ondersteuning door artiesten
    * Computermuseum met "antieke" modellen thuiscomputers
    * Verloting, iedere 50-ste bezoeker krijgt een RSI handschoen

Hiermee wordt de 100-ste wel iets meer een HCC-achtig festijn, wat meer upmarket en informatief. Het is echt de bedoeling op deze 100-ste de bezoekers meer informatie te bieden, hen te wijzen op de nieuwe mogelijkheden die er nu zijn om hun computer effectief te gebruiken, maar hen ook een aangename dag of zelfs twee dagen te bieden. Veel bezoekers komen iedere keer, kennen elkaar en de exposanten van gezicht en willen wel eens een praatje maken of wat meer weten van elkaar. Doordat de PC Dumpdag nu 2 dagen draait is daar meer ruimte en tijd voor.
   
Receptie

Verder is er voor de exposanten op zaterdag een receptie en ontvangst om 16:30u in het restaurant bij de Parkhal.
Inl. 020-6203239 Jennifer Smit
Korting

Betaal € 3,- in plaats van € 5,-.
Door onderstaande kortingsbon te downloaden en in te vullen krijgt u € 2,- korting op de toegangsprijs.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Ghosty J

ik vraag me af of het echt goedkoper is dan een internetwinkel.
meestal zijn ze duurder!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

ajbeefde

Quote from: GhostyJ on April 21, 2007, 14:53:47
ik vraag me af of het echt goedkoper is dan een internetwinkel.
meestal zijn ze duurder!

Maar je kunt het wel direkt meenemen.... :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

SpeedyAndré

Quote from: ajbalmere on April 21, 2007, 14:58:16
Maar je kunt het wel direkt meenemen.... :)

Dat scheelt verzendkosten die je weer kwijt bent aan parkeren  :-X
Tis wel gezellig natuurlijk als er geen HCC achtige opkomst is ;)

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

Erik

Quote from: GhostyJ on April 21, 2007, 14:53:47
ik vraag me af of het echt goedkoper is dan een internetwinkel.
meestal zijn ze duurder!
De goedkoopste internetshop zal altijd goedkoper zijn natuurlijk. Aan de andere kant als ik soms het klaagtopic lees over bepaalde webshops, kun je ok afvragen of die 5 euro nou al die moeiet waard was.
Maar het is meestal wel een stuk gezelliger, je komt soms bekenden tegen. Doet nieuwe ideeen op en soms kom je dingen tegen waarvan je niet eens wist dat je zocht. 

hcc drukte heb ik daar het laatste jaar eiegenlijk niet meer gezien, steeds meer "bijzondere" shops zie ik verdwijnen of hun aanbod verschraald en daarmee dus ook het aantal klanten. Hoopte eigenlijk juist dat het deze keer eens een gezellige hcc drukte werd ;D

(en dan de stekker eruit  ;) )
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

donaldk

Quote from: Erik on April 21, 2007, 20:48:20
(en dan de stekker eruit  ;) )

Tja, Sala heeft de afgelopen jaren wel geklaagd in diverse media over het huur/prijsbeleid van de Rai.

Al heel lang niet geweest. Hal 8 is wel een aardige hal trouwens.

Een echt vroege langdurige deelnemer zoals Opus zie ik er inderdaad niet meer bij staan, dus geen bijzondere kabeltjes meer, e.d., tja ze kunnen vanuit Bodegraven de dvd's natuurlijk nooit zo goedkoop leveren als vanuit Duitsland, zelfs als je het verzenden meerekent.

Zou dat echtpaar man (met snor) die altijd grote dozen met Arita cd-r's verkocht, linkerhoek (de andere linkse hoek was altijd voor BCE) de mail-order concurrentie eigenlijk hebben overleefd. Woonde in Ter Aar met later het officiele bedrijfsadres in ik dacht Bodegraven, of die kant op.

Bestaat die ene gebruikte computershandel uit Utrecht eigenlijk nog die stond er ook vaak...

Lagen er voor de deur altijd wel een paar pallets met overgebleven Computer Info's.

Erik

Nou vandaag op deze veel te warme dag maar op de fiets even richting beurs gegaan in de hoop dat het nog wat zou worden vandaag. Het was niet echt druk. het gros wat wat aangekondigd heb ik eigenlijk niet gezien of als het er wel was was het vast zo klein dat het niet opviel. Veel rommelkraamphes met goedkope (usb) rotzooi en winig echte hardware om even lekker te vergelijken. . Niet de moeite waar dus. Ik ben bang dat de webshops er toch teveel in hebben gehakt de laatste tijd. Veel grote jongens die ik vroeger zag, zag ik de laatste keren al minderen in hun aanbod (restverkoop???) en nu zag ik ze niet meer. Opgeheven of geen zin om naar de rai te komen? Wie zal het zeggen. Toch jammer eigenlijk maar het begint erop te lijken dat de pcdumpdag zijn einde begint te naderen. te duur, te weinig afwisseling, ander publiek. Was eigenlijk blij dat ik weer weg mocht en mijn plicht erop zat.

Normaal neem ik altijd even een foldertje mee van elke zaak om jaren later nog een ste kunnen kijken wat iets kostte. Toen ik wegging besefte ik dat ik er geen een had gezien ???

Jammer maar ik heb medelijden met iedere pc boer die zijn brood moet verdienen met een winkel.

O ja ik was wel een van die 50 man die een ergonomische polsbeschermer had gewonnen ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill