pioneer dv-717

Started by blackball147, February 10, 2003, 20:51:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blackball147

wie heeft ervaring met deze speler? volgens de reviews zou het  in de tijd 1 van de betere geweest zijn. wanneer is die eigelijk de eerste keer op de markt gekomen?

J.A.F._Doorhof

Hi,

Op dit moment zeker geen goede keuze meer, tenzij je er heel goedkoop aan kan komen. Volgens mij is dit een eerste generatie speler.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blackball147

ik kan hem kopen voor 250 euro, teveel?
ik weet niet hoe oud hij is.

J.A.F._Doorhof

Vindt ik niet echt goedkoop om eerlijk te zijn.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blackball147

ok, ik weet wat me te doen staat!!


/kruipt in zijn kelder om molotovcocktail te brouwen

;D ;D ;Dl

blackball147

JOEHOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!

gepromoveerd tot junior member!!!!!

laat de champagnekurken vliegen ( heb er toch nog een paar over van de geboorte)

;D

MrPink

LOL - Gefeliciteerd!

Groetjes,
Oscar

blackball147

de verkoper beweert dat de dvdspeler nog maar 2 jaar oud zou zijn.

kan dit?

ik dacht ergens gelezen te hebben dat het een model is van rond 1998, toen verkocht voor rond 850 euro.


???

Erik

De eerste verkoper die de waarheid verteld moet ik nog tegen komen ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jaco

#9
een 717 is een 2e generatie speler. Is in staat DD en DTS uit te geven via digitale uitgang. Heeft geen interne decoder voor DTS.

Speelt op zich goed, maar of hij beter is dan een nieuwe speler voor dezelfde prijs ? De ontwikkelingen hebben niet stil gestaan de laatste tijd.

Ik heb een 717 gehad, gekocht in december 1998. Toen was hij net uit. Weggeven aan een vriendin, die heeft er nog veel plezier van.

Jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm