Draadloze overdracht analoge TV

Started by The Miss-Taker, April 9, 2007, 09:59:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

The Miss-Taker

Mensen

Ik ben op zoek naar een systeem om het TV-kabelsignaal van onze living, over te brengen naar mijn projector boven op de zolder.
Aangezien een vaste kabel geen optie is (veel boorwerk + lange afstand waardoor signaal slecht is en goede kabel duur is), dacht ik aan een draadloos systeem...

Iemand enige suggesties wat mogelijk is en hoe zoiets aan te sluiten is op men projector?
Eventueel tweedehands?

Alvast bedankt!

FrankB

Volgens mij geeft de slechtste kabel nog een kwalitatief beter resultaat dan welke draadloze oplossing dan ook. Ik heb weleens met zulke draadloze systemen gespeeld maar het was echt vreselijk, heel veel storing. En dat was dan nog naar een 55cm tv. Op een projector wil ik helemaal niet zien wat er met de kwaliteit gebeurd ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

audiofreak1

Marantz PM15, Marantz SA15, Marantz ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondback & Sidewinder, Hyperwire silverline speakerkabel


ajbeefde

Quote from: daniel.benjamins on April 12, 2007, 22:10:23
Bekijk mijn topic in 'Te Koop' eens:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=57749.0

Ook zo'n "geweldig" systeem met storing gevoeligheid......

Gewoon een goede kwaliteit kabel trekken, zit niets anders op.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

rashid

Digitene?? Kost je dan helaas wel wat eurotjes iedere maand. Maar is wel het makkeljkst en met redelijke tot goede kwaliteit

The Miss-Taker

Dan toch maar even nagedacht, en ben van plan om kabel te leggen...

Ik heb zo'n 20m nodig, analoge tv-kabel dus.

Iemand suggesties welke kabel, waar te koop, prijs??
Hoeveel is het kwaliteitsverlies?
Budget: +-50 euro (max 75 euro)

Alvast bedankt!

mrrepel


The Miss-Taker

En hoe zit dat dan met die aantal Ohm??
En hoe breed/afgeschremd moet zo'n kabel zijn??