Hot Fuzz

Started by HTR, April 7, 2007, 00:23:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTR

heb deze film net gezien! ben niet zo goed in beschrijven van films maar ik raad iedereen deze film aan, mits je het gevoel: dit MOET een serieuze actiefilm zijn , aan de kant kan zetten  ;D

kobuzz

Heb de voorfilmpjes gezien....moet zeggen dat nie kan wachten tot ik m hier kan bekijken (Bios begin ik nl nie meer aan ;D)
Audio: Yamaha RX-V771, Sony SA-VE705, KEF Q1, KEF Q-9C, SVS 25-31 PC+
Video: Yamaha PDM-4220, BG1208s/2, Projecta electrol 1,90m 16:9, PS3, HDFuryII+Box1020

You you and you...Panic. The rest of you, come with me

HTR

ik snap t, moet je ook niet doen in de bios:P maar vond t prima maakt me niks uit heh;) kijk toch alles in de bios

Cage

Aangezien deze film in Engeland al eerder uitgekomen is, is ie via play.com al vanaf 11 juni verkrijgbaar. http://www.play.com/DVD/DVD/STCS8/3-/1871245/Hot_Fuzz/Product.html
:shaun: Arcam avr300 | Oppo BDP-103 | Epson TW-7200 | SqueezeBox Reciever + BOTWS| QNAP TS-119 NAS | Phonar Veritas P6 Edma, C4 Edma, M4 Edma :shaun:

Roland

Ik vond 'm eigenlijk nogal tegenvallen  :(

Xstream

#5
Ik vond em cool maar baalde toch een beetje van het eind.

SPOILER hieronder:






Ik had gehoopt dat hij iedereen aan gort zou schieten aan het eind, lekker bruut en hard, dat had me veel meer voldoening gegeven.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

HTR

#6
edit : (Y)

Erik

#7
Ik heb hem gister gezien en ik weet inderdaad niet in welke categorie je deze film moet zetten laat staan beschrijven. het is niet echt humor, het is niet echt horror of suspence. Het meest in de buurt komt dat dit de meest absurde film die ik in jaren heb gezien. Het is even wennen maar het begin (lege kroeg) en eind (shootout) zijn echt geweldig. In het midden denk je even wil ik de rest eigenlijk wel zien, maar ben blij dat ik het gedaan heb.

Zo'n idiote film moest vast van de makers van shaun of the dead zijn en inderdaad even gekeken, dat klopte ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Grindtegel

Ik heb hem net gezien en vond hem best wel aardig maar Hot Fuzz staat nog niet in de shaduw van Shaun of the Dead imo.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Erik

Oh sotd heb ik juist weer na 20 minuten uitgezet, die vond ik zo slaapverwekkend.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Martin_M

Quote from: Grindtegel on July 23, 2007, 23:52:37
Ik heb hem net gezien en vond hem best wel aardig maar Hot Fuzz staat nog niet in de shaduw van Shaun of the Dead imo.

Een gedeelte van de cast komt idd overeen met Shaun of the Dead. Ik hoopte dan ook dat er qua humor overeenkomsten zouden zijn maar dat viel mij eerlijk gezegd ook tegen.

Leuk om gezien te hebben maar niet meer dan dat. Shaun of the Dead zou ik vanavond meteen nog wel weer een keer kunnen zien ;D.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

klaphekje

SotD vond ik ook een stuk leuker ja, maar heb me toch goed vermaakt met deze film. Einde was wel beetje matigjes.
H/K AVR-130, Mission m33, B&W vision 201 surrounds, cheap-ass jamo center , Davis DLX-650 Beamer, HTPC, Logitech Harmony 525, Canare 4S8

Del member

Gisteren ook gezien. Zo overdreven dat het grappig is. Soms zit je naar Taxi te kijken. En dan een slashermovie.
De LFE effectjes vond ik net iets te bombastisch dacht eerst dat m'n sub ontregeld was  >:D Maar het past bij de hip-hop montage.

kobuzz

Zo verschrikkelijk niet wat je ervan verwacht....maar HEER-LIJK ;D

Ubergeweld aan het eind top gedaan.

two thumbs up!
Audio: Yamaha RX-V771, Sony SA-VE705, KEF Q1, KEF Q-9C, SVS 25-31 PC+
Video: Yamaha PDM-4220, BG1208s/2, Projecta electrol 1,90m 16:9, PS3, HDFuryII+Box1020

You you and you...Panic. The rest of you, come with me