Bestelling cancellen als levering niet op tijd komt?

Started by Audiofiel, April 5, 2007, 21:36:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Lijkt me verstandig ja.
Anders krijgen we weer ellelange discussies over het inhouden van die 9 euro 50.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

spotmatic

Quote from: Christiaan Sauer on April 26, 2007, 16:54:49
Lijkt me verstandig ja.
Anders krijgen we weer ellelange discussies over het inhouden van die 9 euro 50.

Er is een groot deel van de dag niet in dit topic gepost, totdat jij aan kwam kachelen.  ;)

BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

bmateijsen

En jou commentaar is? (je doet immers hetzelfde....)

Quote from: spotmatic on April 26, 2007, 16:58:11
Er is een groot deel van de dag niet in dit topic gepost, totdat jij aan kwam kachelen.  ;)



spotmatic

BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Afijn, een hoop reacties nog binnengekomen vandaag terwijl ik te druk was om te reageren. Sommigen vinden het reƫel om kosten in rekening te brengen, anderen vinden het kinderachtig. Bij welke van beide meningen mijn gevoel ligt, moge inmiddels duidelijk zijn... :-\


Uiteraard ga ik geen juridische zaak beginnen voor de resterende 9,50 euro. Niet vanwege het kosten/baten aspect, maar ook niet vanwege de keuze die De Audiofabriek kennelijk heeft willen maken. Als zij er voor kiezen om voor 9,50 euro een stukje negatieve publiciteit te kopen, wie ben ik dan om daar wat tegen in te brengen? Van mij mogen ze dat bedrag voor dat doel gebruiken, ik hoef het niet meer terug. ::)


Ik vind het niet slim van ze, maar het is hun goed recht om deze kans aan te grijpen om duidelijk te maken dat je als klant uiteindelijk aan het kortste eind trekt...

Afspraken die niet worden niet nagekomen en bestellingen die tegen uitdrukkelijk verzoek in toch pas op de laatste afleverdag met de langzame pakketdienst worden verstuurd wanneer ze weten dat het toch nooit meer op tijd aan zal gaan komen...

Een leverancier die eigenlijk al in de fout is gegaan door de adresgegevens en overboeking niet te checken op de zogenaamde missende NAW-gegevens...

En dan gewoon twee weken niet reageren en pas over de brug komen als je naam op een openbaar forum bekend is gemaakt...

En dan, als puntje bij paaltje komt, ook nog eens niet het hele bedrag terugbetalen (zoals je aankondigt) maar een gedeelte in mindering brengen...

Het is gelukkig niet zoals ik met mijn klanten om ga. Ach, ik kan er nog maar 1 ding aan toevoegen: slotje. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.