nieuwe configuratie voor mijn Pronto

Started by olav, February 22, 2002, 08:13:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

olav

Hallo,

na een week verhuisdozen uitpakken doet het merendeel van de video en audio het weer. Ik kan weer tv kijken, sky en nokia satellietdecoders (geen kabelaansluiting) en weer naar mijn eigen cd-s luisteren ipv sky-radio.
Maar ik zit nog met al die afstandsbedieningen omdat de pronto het niet meer doet nu ik een nieuwe sony av receiver, de DB 940 SQ, heb gekocht.
En omdat ik heel graag nu precies wil leren hoe ik de Pronto kan laten doen wat ik wil en er ook voor wil zorgen dat mijn vriendin de pronto gaat waarderen zou ik graag hulp willen bij het leren opbouwen van een nieuwe configuratie. Ik heb veel gelezen op remotecentral en ben ook benieuwd naar de standaard oplossing die Frank in een eerdere post op dit forum naar voren bracht, evenals de tabbladenstructuur.
Ik ben geen programmeur en heb mijn huidige ccf opgebouwd uit op het www gevonden ccf's die ik aan elkaar heb geplakt en gewijzigd. Maar het moet veel mooier kunnen, Een power on/off scherm heb ik nog nooit gehad evenals een macro als ik een dvd wilde bekijken.
Wat ik graag wil leren is hoe ik via de receiver de twee decoders kan besturen, zodat het beeld en geluid tegelijkertijd wijzigen en kan zappen tussen de twee.
Al mijn apparatuur is op dit moment aangesloten op de Sony, een philips 711 dvd,een philips vr1100 vcr, een nokia 9500 mediamaster, een amstrad skybox en de onkyo integra 6800 cd speler. het beeld wordt verzorgd door een philips 32 inch breedbeeld (als ik eenmaal een goed projectiescherm heb gekocht moet dat een toshiba b2 projector worden).
Alvast dank voor alle tips.
met vriendelijke groet,
olav

Robert

#1
Olav,