Waar is Raphie?

Started by TheSpeedSkater, April 4, 2007, 17:27:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TheSpeedSkater

Quote from: - on April  4, 2007, 19:40:46
Garmt, dank je wel. Maar ben niet zo zeer op zoek naar excuses. Laten we het niet dramatischer maken dan het is. Ik moet gewoon voor mijzelf eens goed gaan afvragen wat ik uit dit forum wil halen en of het altijd zin heeft om mijn mening/ervaring te ventileren. so no hard feelings 8) het is meer een stukje zelfbezinning.........
Klink alweer op de weg terug!   ;D

Ik zou je topic maar snel van slot halen, want anders gaat al die mooie info verloren als hij straks weggehaald wordt... ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Rody

Morgen is ie weer terug ;D

LexiconLogan

ik ben bang dat als hij terug komt (ALS) dat hij zijn karakter zal verliezen. Raphie zonder Sharp edges is ook niets waard... ;)
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Rody

Wie moet hier Pioneer dan gaan promoten  ???

:P

Raphie

Ok genoeg gehuild  :'(

Moment van bezinning is weer over.......... ;D

We kunnen er weer tegenaan!!!!!!!!!    ;D
JBL PRX Power!

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

R

#31
;D...

Edit, beetje laat met je 1 april grap :P :P

papaleo

En wat moet ik nu dan.... ???

Nu kan ik niet meer met je in de clinch over de Pana vs Pio strijd  ;D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Raphie

Jawel hoor  ;D

Maar ik heb geleerd:  "Panasonic is ook mooi"..... (neemt nog een pilletje...)
JBL PRX Power!

TheSpeedSkater

Daar heb je hem weer... hahahahahahaha  ;D

Panasonic is de beste!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

papaleo

Hoor wie dit nu zegt  ;D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

LexiconLogan

garmt moet nog iets beter zijn best doen...misschien iets over mercedes C klasses?
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Rody

Quote from: King Raphie on April  4, 2007, 19:56:31
Jawel hoor  ;D

Maar ik heb geleerd:  "Panasonic is ook mooi"..... (neemt nog een pilletje...)

Nee joh, Panasonic is 10x niks!

Raphie

Quote from: Rody on April  4, 2007, 19:59:45
Nee joh, Panasonic is 10x niks!

M'n pilletjes raken een deze dagen wel weer op  ;)  ;D ;D
JBL PRX Power!

LexiconLogan

Quote from: King Raphie on April  4, 2007, 20:00:45
M'n pilletjes raken een deze dagen wel weer op  ;)  ;D ;D

Mooi dan neem ik die waardeloze speakers wel van je over...kun jij terug naar een echt merk
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Driven2Shine

Quote from: TheSpeedSkater on April  4, 2007, 19:57:14
Daar heb je hem weer... hahahahahahaha  ;D

Panasonic is de beste!
Prijstechnisch gezien wel ja :D

fca

Dit ljkt mij wel toepasselijk.

The King is dead. Long live the King!

Welkom terug Raphie.  8)

ajbeefde

Quote from: King Raphie on April  4, 2007, 19:40:46
Garmt, dank je wel. Maar ben niet zo zeer op zoek naar excuses. Laten we het niet dramatischer maken dan het is. Ik moet gewoon voor mijzelf eens goed gaan afvragen wat ik uit dit forum wil halen en of het altijd zin heeft om mijn mening/ervaring te ventileren. so no hard feelings 8) het is meer een stukje zelfbezinning.........

Nou niet meteen jezelf "King" aanmeten......  :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

fca

Ach iemand die zulke luidsprekers heeft aangeschaft mag zich een beetje King voelen en noemen,toch? ;)

ajbeefde

#44
Quote from: fca on April  4, 2007, 21:09:58
Ach iemand die zulke luidsprekers heeft aangeschaft mag zich een beetje King voelen en noemen,toch? ;)

Dan hebben we ook nog wel een paar "keizers" hier op het forum   :) 

Koning?  Mij best, als dat geneuzel over de Pioneer Plasma's dan maar achterwege blijft.... :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

JCL

Quote from: King Raphie on April  4, 2007, 20:00:45
M'n pilletjes raken een deze dagen wel weer op  ;)  ;D ;D

Slik die je over hebt maar allemaal tegelijk, voor je het weet heb je een Sony X serie LCD aan de muur hangen >:D

Raphie

LOL....  Ik heb al een SAMSUNG panel op de slaapkamer  ;)
JBL PRX Power!

spotmatic

Quote from: King Raphie on April  4, 2007, 22:17:51
LOL....  Ik heb al een SAMSUNG panel op de slaapkamer  ;)

Ik over een week ook. Maar zal ik later een Pioneer in de woonkamer hebben? Ik kan niet ontkennen dat dit merk voorgoed in mijn netvlies is gebrand, en de reden daarvan laat zich raden. ;D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

JCL

Quote from: spotmatic on April  4, 2007, 22:32:37
Ik over een week ook. Maar zal ik later een Pioneer in de woonkamer hebben? Ik kan niet ontkennen dat dit merk voorgoed in mijn netvlies is gebrand, en de reden daarvan laat zich raden. ;D

Omdat je de eerste 200 uur de verkeerde instellingen hebt gebruikt >:D >:D >:D