Waar is Raphie?

Started by TheSpeedSkater, April 4, 2007, 17:27:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TheSpeedSkater

Zijn topic is gesloten en zijn naam is nu:

-
Ex member van
Highly esteemed member group

Offline

Geslacht:
Berichten: 7214

???
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

wil

Quote from: TheSpeedSkater on April  4, 2007, 17:27:23
Zijn topic is gesloten en zijn naam is nu:

-
Ex member van
Highly esteemed member group

Offline

Geslacht:
Berichten: 7214

???

Zie dit topic: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=58135.0

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

DVDGuy

Quote from: wil on April  4, 2007, 17:51:08
Zie dit topic: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=58135.0

wil

Wil,

dit is Rapie wel vaker overkomen  :P :-X
Lijkt me geen reden om zich te verstoppen
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

garmtz

Tja, zo erg was ik toch niet? ::)  Een beetje tegengas geven moet kunnen vind ik. Naja...

Raphie

#5
Ik kom ik hier al een paar jaar voor mijn én met veel plezier op dit forum. Zoals velen hier draag ik de hobby een warm hart toe en hou ik ook wel van af en toe een stevige discussie. Maar.....
Ik speel het nóóit op de man.

Vanmiddag kreeg ik als overtreffende trap na aangesproken te zijn op m'n "elitaire houding"en "eeuwige vooroordelen" in een topic nog even volgende eigenschappen op m'n bord:

Ik doe uit de hoogte.
Ik heb vooroordelen.
Ik doe m'n huiswerk niet.
Ik ben niet écht subtiel (kan ik me bij sommige topics nog iets bij voorstellen   )
Ik geef geen gefundeerd commentaar.
Ik praat populistisch.

Ik geef daarna nog de mogelijkheid om dit te relativeren, die kans wordt niet genomen.
Dan houdt het voor mij dus gewoon op! Van een member kan ik dit nog wel hebben, maar als een gerespecteerd MOD serieus deze ongezouten kritiek geeft en dit nogmaals staaft, dan zal er dus wel een kern van waarheid inzitten. Ik zit mij dus serieus af te vragen of mijn toegevoegde waarde op dit board dus blijkbaar is afgegleden tot elitaire zelfverheerlijking.

Hieruit trek ik mijn conclusies en denk ik dat het voorlopig beter is om m'n energie voortaan op een andere manier te besteden.

Ik blijf bereikbaar per PM en m'n te koop topics blijven voorlopig ook nog actief. Maar ik zal voorlopig niets actief meer bijdragen.




JBL PRX Power!

DVDGuy

Raphie,

Jammer..............  :-\

Ik kon me wel vinden in de kritiek die jouw postings bij een aantal los maakte en had nimmer van jou verwacht dat je dit zo zou oppakken  :'(

Hopelijk kom je gauw tot het inzicht en verblijd je ons (mij  ;)) met je ongezoute, soms ongefundeerde enz. kritieken  ;D ;D ;D

Ruud
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

ajbeefde

Quote from: - on April  4, 2007, 18:42:13
Ik kom ik hier al een paar jaar voor mijn én met veel plezier op dit forum. Zoals velen hier draag ik de hobby een warm hart toe en hou ik ook wel van af en toe een stevige discussie. Maar.....
Ik speel het nóóit op de man.

Vanmiddag kreeg ik als overtreffende trap na aangesproken te zijn op m'n "elitaire houding"en "eeuwige vooroordelen" in een topic nog even volgende eigenschappen op m'n bord:

Ik doe uit de hoogte.
Ik heb vooroordelen.
Ik doe m'n huiswerk niet.
Ik ben niet écht subtiel (kan ik me bij sommige topics nog iets bij voorstellen   )
Ik geef geen gefundeerd commentaar.
Ik praat populistisch.

Ik geef daarna nog de mogelijkheid om dit te relativeren, die kans wordt niet genomen.
Dan houdt het voor mij dus gewoon op! Van een member kan ik dit nog wel hebben, maar als een gerespecteerd MOD serieus deze ongezouten kritiek geeft en dit nogmaals staaft, dan zal er dus wel een kern van waarheid inzitten. Ik zit mij dus serieus af te vragen of mijn toegevoegde waarde op dit board dus blijkbaar is afgegleden tot elitaire zelfverheerlijking.

Hieruit trek ik mijn conclusies en denk ik dat het voorlopig beter is om m'n energie voortaan op een andere manier te besteden.

Ik blijf bereikbaar per PM en m'n te koop topics blijven voorlopig ook nog actief. Maar ik zal voorlopig niets actief meer bijdragen.






ach, je hebt bijna alles al verkocht...  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

VlisChris

Weer een lid dat zegt weg te gaan om over een tijdje toch terug te komen.
Het is gewoon veel te gezellig hier op het forum ;D
@ Garmt: vond je reactie eerlijk gezegd ook wel meevallen?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

garmtz

Quote from: Christiaan Sauer on April  4, 2007, 19:10:36
@ Garmt: vond je reactie eerlijk gezegd ook wel meevallen?

Tja... Kan wel mijn excuses aanbieden (nou goed, bij deze dan... ;)), maar ik mag gewoon ook mijn mening geven, zeker als ik het al langer wilde melden. It's only one man's opinion...

ajbeefde

Quote from: garmtz on April  4, 2007, 19:13:53
Tja... Kan wel mijn excuses aanbieden (nou goed, bij deze dan... ;)), maar ik mag gewoon ook mijn mening geven, zeker als ik het al langer wilde melden. It's only one man's opinion...

Een beetje gelijk had je wel.....

btw, dat geneuzel over de Pioneers zijn we nu wel gewend...... :)
Kan geen topic geopend worden over een lcd of plasma of het Pioneer geneuzel steekt de kop weer op....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

VlisChris

Ook een MOD moet gewoon zijn persoonlijke mening kunnen geven lijkt me.
Dus ik zie eigenlijk niet in wat je fout gedaan zou hebben.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kerstmanno

Na een half jaar Azië blijkt er nog niet veel veranderd te zijn op het forum..  ::)

SpeedyAndré

Quote from: garmtz on April  4, 2007, 18:10:53
Tja, zo erg was ik toch niet? ::)  Een beetje tegengas geven moet kunnen vind ik. Naja...

Ik zie het nut niet om dit soort openbare uitspraken te doen, juist een mod zou beter moeten weten  ::)
Je zit gewoon iemand ongezouten zwart te maken, of ie dat nou verdient of niet  :-\

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

garmtz


garmtz

Nou goed, het spijt me echt, ik had het niet moeten doen. Zal ik het oorspronkelijke topic opschonen dan maar?

VlisChris

Quote from: Menno-(b)ert on April  4, 2007, 19:19:16
Na een half jaar Azië blijkt er nog niet veel veranderd te zijn op het forum..  ::)

It's alife.
Hoe is het geweest?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

garmtz

#17
Voila, volledig opgeschoond en mijn oprechte excuses voor de evt. berokkende psychische schade. Wat ik gezegd heb staat ook in dit topic.

J.A.F._Doorhof

Aan de andere kant, hij komt zelf ook wel eens hard uit de hoek.
Dan moet je hetzelf ook kunnen hebben :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DVDGuy

Quote from: garmtz on April  4, 2007, 19:27:26
Voila, volledig opgeschoond en mijn oprechte excuses voor de evt. berokkende psychische schade. Wat ik gezegd heb staat ook in dit topic.

........ misscien schadevergoeding?
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

SpeedyAndré

Quote from: Christiaan Sauer on April  4, 2007, 19:18:08
Ook een MOD moet gewoon zijn persoonlijke mening kunnen geven lijkt me.
Dus ik zie eigenlijk niet in wat je fout gedaan zou hebben.

Je wordt er niet geloofwaardiger op als je daarna iemand op z'n vingers tikt :)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

spotmatic

Kom op Raphie, het HTforum zonder jou is als bier zonder schuimkraag, een auto zonder motor, een HT zonder projector, of beter nog: een plasma zonder Pioneer ;D

Dat je een ongezouten mening hebt en Pioneer op een voetstuk hebt staan weten we nu wel, daar zijn we aan gewend, net als je manieren om het merk te pushen. Maar dat mag, het is een vrij forum, en bovendien zijn we dat van je gewend. Althans: ik wel  :)

Dus: welkom terug alvast  :D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Raphie

Garmt, dank je wel. Maar ben niet zo zeer op zoek naar excuses. Laten we het niet dramatischer maken dan het is. Ik moet gewoon voor mijzelf eens goed gaan afvragen wat ik uit dit forum wil halen en of het altijd zin heeft om mijn mening/ervaring te ventileren. so no hard feelings 8) het is meer een stukje zelfbezinning.........
JBL PRX Power!

LexiconLogan

Quote from: spotmatic on April  4, 2007, 19:35:57
Kom op Raphie, het HTforum zonder jou is als bier zonder schuimkraag, een auto zonder motor, een HT zonder projector, of beter nog: een plasma zonder Pioneer ;D

Dat je een ongezouten mening hebt en Pioneer op een voetstuk hebt staan weten we nu wel, daar zijn we aan gewend, net als je manieren om het merk te pushen. Maar dat mag, het is een vrij forum, en bovendien zijn we dat van je gewend. Althans: ik wel  :)

Dus: welkom terug alvast  :D
eens
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Kerstmanno

Quote from: garmtz on April  4, 2007, 19:20:31
HA DIE MENNO!!!  :-*

Haha, hee Garmt! Hoest??  ;D

Jaja, weer terug uit Azië  :'(
Supertijd gehad! Veel teveel voor op het forum. Wellicht weer eens tijdens een M&G.
Zal komende tijd niet veel op het forum zijn om volgende redenen:
1. scriptiestress
2. baanzoekstress
3. waanzinnig geldgebrek voor upgrades  ;D