Playstation 3 Algemeen

Started by aMUSEd, April 2, 2007, 20:40:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

AnubisNefer

Ik heb juist de ps3 verkocht omdat ik de ds3 controller echt 3x niks vind.

De ds4 daarentegen!  Geweldig!

En als ik de ps3 hou, heb ik een back catalog waar je u tegen zegt en dat wordt alleen maar meer met de ps4 erbij.

Dus verkocht ;-)
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Erik

Anders ik wel dat je bewust voorde ps3 gaat. Volg zelf de console markt niet meer zo dus vandaar.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Jean Sibelius

Quote from: Nooff on May  3, 2014, 12:47:21
Gefeliciteerd. Ik ben wel benieuwd wat voor een negatieve berichten je hebt gelezen over de PS4.
Zoals je uit de reacties na jou kunt lezen vindt niet iedereen het negatief, maar ik vind het erg jammer dat ik de PS2 en PS3 spellen die ik heb niet op de PS4 kan spelen. Ik had eerlijk gezegd verwacht, mede op basis van alle kritiek die hierdoor is ontstaan, dat Sony met een versie van de PS4 zou komen waarop wel alle PS2 en PS3 spellen gespeeld kunnen worden (maar dat is te duur). Er is nu een handreiking gedaan (althans zo heb ik het gelezen), dat enkele spellen in een 'cloud' gezet worden waar je ze vanaf kunt halen. Een PS3 naar PS4 emulator is veel te rekenintensief. 90 - 95% van de waarde van mijn gamecollectie zit niet in de hardware, maar in de software. Daarom besloten om niet een nieuwe PS4 te kopen (en vanaf 0 te beginnen), maar een nieuwe PS3 te kopen. Die koop je nieuw iets boven de E200, dan kan ik voorlopig weer even vooruit (o.a. met Guitar Hero) :music:

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Nooff

Quote from: Jean Sibelius on May  4, 2014, 09:17:51
Zoals je uit de reacties na jou kunt lezen vindt niet iedereen het negatief, maar ik vind het erg jammer dat ik de PS2 en PS3 spellen die ik heb niet op de PS4 kan spelen. Ik had eerlijk gezegd verwacht, mede op basis van alle kritiek die hierdoor is ontstaan, dat Sony met een versie van de PS4 zou komen waarop wel alle PS2 en PS3 spellen gespeeld kunnen worden (maar dat is te duur). Er is nu een handreiking gedaan (althans zo heb ik het gelezen), dat enkele spellen in een 'cloud' gezet worden waar je ze vanaf kunt halen. Een PS3 naar PS4 emulator is veel te rekenintensief. 90 - 95% van de waarde van mijn gamecollectie zit niet in de hardware, maar in de software. Daarom besloten om niet een nieuwe PS4 te kopen (en vanaf 0 te beginnen), maar een nieuwe PS3 te kopen. Die koop je nieuw iets boven de E200, dan kan ik voorlopig weer even vooruit (o.a. met Guitar Hero) :music:

Groeten, Jan
Ik begrijp het. Maar PS2 games werken ook niet meer op de PS3, alleen games die in de store staan kun je nog spelen. Dat de PS3 games niet meer werken op de PS4 is idd een gemiste kans, maar ik begrijp het ook wel weer aangezien de Cell structuur van de PS3 te ingewikkeld zou zijn om zomaar op de PS4 te laten draaien. Men zou dus elke game moeten remasteren, en dat kost ze teveel tijd. Anyhow, de PS3 is nog steeds een prachtige console waar je een hoop plezier aan gaat beleven!

reza

Ik heb sinds een aantal weken ook de PS4, ik vind het geweldig apparaat vergeleken bij de PS3. Wat ik wel jammer vind is dat de online functies niet meer gratis zijn zoals bij de PS3. De reden voor mij om de PS3 weg te doen en voor de Playstation vier te gaan is, dat er niet veel nieuwe games gemaakt zullen gaan worden voor de oude Playstation en alles dus langzaam naar de PS4 zal gaan. 
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LuPo

Ik heb de PS3 nog even teruggekocht omdat je nu zoveel goede spellen gratis krijgt via PS+. Op de PS4 is uiteraard nog minder aanbod maar zo samen werkt het perfect. :D

Heb ook nog een Vita en daar krijg je ook elke maand flink wat games voor. Zonder wat te kopen bouw ik een dikke backlog op. :D