rel stadium II met andere subamp extern

Started by yorkie13, March 31, 2007, 21:10:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

yorkie13

ik wil mijn rel stadium II van een andere subamp voorzien, daar de orginele amp krakende potmeters heeft die niet al te nauwkeurig zijn
gelijkertijd wil ik de subamp extern houden zodat er tussen de amp en de woofer een 10-12 meter kabel komt, is dit nadelig of valt dat wel mee, moet volgens mij geen probleem zijn
ik heb een subamp van detonation met 150 watts/8 ohmdus ruim voldoende om de 25 cm volt woofer aan te sturen, voordeel is tevens dat de mj subamp regelbare fase heeft
nu wil ik de klipsch rw12 sub die ik heb verkopen en vervangen door de rel met dus de mj subamp
door de lange luidsprekerkabel kan ik de sub eenvoudig naast de luisterpositie plaatsen
zijn er nog problemen die ik kan tegenkomen als een te hoge weestand vd kabel van 10-12 m

PaulSQ

zit er geen equalizing in de originele amp?
Arcam AVR 390 KEF R700 / R300  ICEpower 1200AS2  BK 400XXLS

yorkie13

voor zover ik weet niet, maar de orginel amp geeft naar mijn idee de geest binnen niet al te lange tijd
de volt woofer zit in een kast met 66liter dubbele baskamer
de kast en woofer zijn zeker de moeite waard, ik heb ook nog een losse volt woofer van rel liggen
dus de amp anders door een subamp met bassboost vervangen zou misschien beter zijn