klipsch sub,aanpassen voetjes???

Started by ACQUA, March 31, 2007, 20:53:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACQUA

Weet er iemand of er een sub-kabel wordt meegeleverd bij een klipsch sub? Zo nee,is Ixos een goed merk voor zo'n sub-kabel? Dacht eerst aan monster omdat ik hiervan al een component kabel van heb maar vind niet meteen een 'budget" oplossing. Als er iemand 1 aanbied voor ongeveer 50E ??? Lengte liefst 5m

yorkie13

bij de klipsch rw12 zat geen kabel meegeleverd
ixos heeft mooie kabels die goed betaalbaar zijn

ACQUA

Snelle reactie van Yorkie  ;D Bedankt

ACQUA

Heb ondertussen de sub binnen heb eigelijk nog een vraagje:
Zijn de voeten van deze sub verwijderbaar/vervangbaar door spikes? Zou dit verbetering geven samen met een granieten plaat met daaronder absorbers?

yorkie13

kan ik geen duidelijk antwoord op geven, mijn sub heeft de benen genomen, ofwel is de deur weer uit
klipsch is voor films echt wat prijs/kwaliteit betreft moeilijk te verslaan, maar daar ik ook veel muziek dvds kijk toch niet helemaal je van het, komt een andere sub voor in de plaats en nu tijdelijk de rel stadium II weer terug
de voeten daar kun je van die rubber dempertjes onder plakken, had ik ook gedaan en de sub op een beton tegel , werkt prima
het zijn kunstof voeten die van binnen hol zijn dus vervangen voor spikes is ook een optie, neem dan die spikes die je met dubbelzijdig tape op de sub vastzet, die zijn in goud en zilverkleur te verkrijgen, je kan de spike uitdraaien en hiermee de sub stellen