MONSTER HOUSE

Started by paul groot, March 31, 2007, 00:36:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paul groot

Monster House is een Halloween achtig verhaaltje.
Op basis van de aanname van kinderen, in een straat, met rijtjes huisjes, dat een bepaald huis eng is >:D, met enge mensen >:D >:D. Die fantasie en angst kan ik me zelf nog wel herinneren toen ik nog geen 10 was. Wel een leuk gegeven, uitgebouwd, vergelijkend op een "Pixar Monsters en Co idee", dat spoken en griezels zich onder het bed bevinden,........... of in de kast van je slaapkamer. Helaas haalt deze film qua originaliteit verhalend het nivo van Monsters en Co in geen geval. Het blijft gedurende de film bij wat boe oeoeoeoe en baaaaaa, middels een tot leven gekomen huis van die enge man.
De ontknoping ...............................Amerikaans.

In de extra's een reportage hoe de film precies gemaakt is. Indrukwekkend.

Al met al wel een aardige film, maar, zoals in mijn geval, gegokt, geen blu ray aanschaf waardig.
Het beeld is goed maar niet super scherp (op zijn blu-ray's ). Het geluid is wel dik in orde, PCM.
Een aanrader? Nee, gewoon eerst huren op DVD en dan besluiten.

Gr
Paul

Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

riesjdabietsj

#1
Ik vond het een hele leuke film... grappig, soms spannend (jaja, en dat voor een "volwassen" iemand ;)) en ontzettend veel bass! haha...
Vond niet echt dat de film enigzins leek op Monsters inc. Laatste was een stuk origineler qua verhaal, ook een stuk grappiger, maar monster house vond ik wel geslaagd :)
O0
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

Snutchz

Ik vond het een aanfluiting... en nee, onderbouwen doe ik niet aan :D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini