"Hensvik" tv meubel "verbouwing"

Started by -madison-, March 28, 2007, 03:44:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-madison-

Hoi,
M'n oorspronkelijke plan was om een geheel nieuw meubel te maken, maar na een behoorlijke poos brainstormen had ik ineens het heldere idee om m'n bestaande tv meubel gewoon te "verbouwen". :D
Het gaat om dit meubel:


Ik heb hem een tijd geleden in het wit gekocht, dat was ik na een tijdje wel zat en het paste niet zo goed bij m'n apparatuur dus heb ik hem een paar weken geleden zwart geverft. :P Helaas heb ik dat wat overhaast gedaan en is het lakwerk niet echt mooi geworden.. :-\

Wat ik wil doen:
- Bovenblad, onderkant + zijkanten dikker maken, zodat het meubel er wat "dikker" uitziet en zwaarder is.
- Het meubel lager maken, het onderste gedeelte eraf zagen zodat het meubel in z'n geheel op de grond staat.
- Planken voor de componenten vervangen door zwaardere/dikkere planken, huidigen zijn van spaanplaat ofzo..
- Aan de achterkant iets creeeren waar ik m'n tv aan kan hangen en waarachter ik de kabels kan wegwerken.
- Het gehele meubel matzwart/donkergrijs aflakken.

Ik weet inmiddels ook dat jullie enorm foto geil zijn, dus ik zal genoeg foto's plaatsen ;D :P
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

R

Zo te lezen kun je beter opnieuw beginnen. Laat ik het anders vragen, wat ga je niet vervangen.. :-\

-madison-

Tsja.. ik zou overnieuw kunnen beginnen zoals ik eerst ook al van plan was.. Maar dan kom ik behoorlijk duurder uit qua materiaal kosten.
Het enige wat ik echt ga vervangen zijn de planken waar de componenten op staan. De rest ga ik gewoon aanpassen en wat dikker maken.
Vanavond ga ik het materiaal waarschijnlijk halen en ga ik waarschijnlijk beginnen. :)

Foto's volgen
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

neverywhere

I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

-madison-

Zaagmachine bij de karwei kapot :-\
Morgen dan maar even naar de gamma ;D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

-madison-

Ik ga toch voor een geheel nieuw zelfbouw project ;D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.