jeroen's woonkamer

Started by jeroen86, March 24, 2007, 22:58:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeroen86

Sinds ik op mezelf ben gaan wonen heb ik wat meer ruimte en vrijheid om uit te breiden naar een ht'tje... Wat ik op dit forum zie is echt hele goede inspiratie, super gaaf. Dus ik dacht laat ik eens wat foto's van mijn situatie plaatsen. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

woonkamer


Achter luidspreker op vogel's standaard


Stroomvoorziening op monster powerblock


Kabels weggewerkt naar andere kamer


Universele aftandsbediening voor alle apparaten (met RF)


Philips 32" LCD
Pioneer home cinema (hdmi)
Monster bekabeling en powerblock

Achter de muur waar de tv aan hangt is nog een kamer. Hier komen alle kabels uit bij het monster powerblock. Hier staat ook een xbox 360, pc, printer(s) etc. Dit is/wordt eigenlijk het zenuw centrum van m'n appartement. De universele afstandsbediening is uitgerust met RF en RF extenders in de achterkamer waardoor veel apparatuur daar kan staan en niet perse in de line of sight.

Toekomst:
Vervanging van home cinema set door geavanceerder apparatuur met meer aansluit mogelijkheden.
Vervanging speakers.
Beamer met scherm.
Verlichting uitrusten met RF zodat het bediend kan worden door de afstandsbediening.

Mijn tv heeft 1 hdmi ingang en ik begin tegen het probleem aan te lopen dat ik er meer nodig heb. nieuwe tv's hebben er meestal niet meer dan 2 dus ik denk dat het een hdmi switch gaat worden.
Philips 32" FlatTV, Pioneer DV353 HDMI, Monster, Xbox 360 (Apple TV,  802.11N)

DA BoSS

welkom.....ziet er netjes uit 8)

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Raphie

Ja Jeroen, absoluut een goede binnenkomer 8)

Hangt je scherm niet een beetje hoog?
JBL PRX Power!

jeroen86

Quote from: Raphie on March 24, 2007, 23:20:37
Ja Jeroen, absoluut een goede binnenkomer 8)

Hangt je scherm niet een beetje hoog?

Hieronder een beter foto zodat je de verhouding met plafond kan zien. Ik vind em persoonlijk heel prettig hangen. Misschien kan je in de foto twee oude gaatjes zien. Daar heeft ie ook maar 5 minuten gehangen. Toen ie daar hing lagen we plotseling in een deuk, dat was echt veel te hoog.

het plafond is nog iets hoger dan je op de foto ziet.
Philips 32" FlatTV, Pioneer DV353 HDMI, Monster, Xbox 360 (Apple TV,  802.11N)

Raphie

Ja, dan klopt het verhoudingsgewijs i.d.d. redelijk goed.
JBL PRX Power!