hoe heet die serie ook al weer?

Started by DA BoSS, March 21, 2007, 21:56:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DA BoSS

't is een beetje een vage vraag, maar ik ben op zoek naar de naam van een serie:

-Gaat over 4 vrienden van (ver) in de 40, met een 'semi' midlife crisis
-speelde zich af in london?
-de vrienden waren 3 blanke mannen en één zwarte acteur (tikje corpulente man met een gulle lach)
-alle 4 hebben 'plenty' geld & hoog opgeleid

-Engelse serie, geproduceert door de bbc of chanel 4 oid
-De VPRO heeft hem enkele jaren geleden uitgezonden op nederland 3
-valt een beetje in het genre van Six Feet Under (komische drama?)


Dat is zo ongeveer alles wat ik er nog van weet.....iemand hier een flauw vermoeden?

mvg, :)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

redfox001

#1
Goh was dat niet iets met dertigers? ::)

DA BoSS

#2
Quote from: Redfox001 on March 21, 2007, 22:48:12
Goh was dat niet iets met dertigers? ::)

neu ze hadden allemaal al lang een (zeer) succesvolle carriere, minstens 40+
(en eentje lag in scheiding wegens maitresses, allemaal op zoek naar geluk, zingeving, jongensdromen waarmaken ea midlife achtige dingen etc)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

trigger__


BWzes03

Ik denk "Manchild", met o.a. Anthony Stewart Head.
Helaas slechts twee seizoenen ....
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

peelke


DA BoSS

Quote from: BWzes03 on March 21, 2007, 23:51:06
Ik denk "Manchild", met o.a. Anthony Stewart Head.
Helaas slechts twee seizoenen ....



wow wat goed, dat is hem!!!

thx :D
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

DVDGuy

Was inderdaad Manchild.

De VARA heeft hiervan 2 seizoenen (elk 8 afleveringen) uitgezonden op Nederland 3.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com