kabel tuner

Started by luistervinkje, March 20, 2007, 17:02:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

luistervinkje

Ik heb op dit moment een panasonic digitale kabel tuner voor mijn plasma, maar per 1 feb heeft mijn kabel boer (kabel Noord), welke trouwens gratis digitale tv aanbied. per deze datum ook een pakket betaald er bij als je wil en nu reageerd mijn decoder er wat raar op die verandering welke ze op dit moment even niet kunnen oplossen.
Op het moment als ik aan het zappen ben en hem op een bepaalde zender zet dan springt deze na ongeveer 5/6 seconden nog een keer op de info regel en dit is zeer lastig.
De kabel boer zegt op nieuwe software te wachten van Panasonic welke dit probleem moet oplossen maar Panasonic heeft dit nog niet klaar, heb dit ook op andere forums gelezen.
Nou ja ,heb eigenlijks geen zin meer hier in en wil desnoods ook wel wat anders ;)
Welke decoder is dan nu een van de betere (misschien zelfs met harde schijf voor opname) heeft iemand van jullie hier ervaring mee .
Mijn kabel boer rade mij een Humax 9200 aan .
Heeft iemand een advies???

pieter
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

svmnb

Je had al een topic aangemaakt met dezelfde vraag en ik heb er ook al een antwoord gegeven. ;D
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=57566.msg873195#msg873195
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::