Wie heeft ervaring met Mordaunt-Short subwoofers?

Started by sanderi, February 4, 2003, 12:58:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sanderi

Wie heeft ervaring met één van de volgende subwoofers van Mordaunt-Short:
- 308 Subwoofer
- 907W

Positief  ;D, negatief  >:(, aankoop v/d eeuw, kortom alle ervaringen zijn welkom

bedankt voor je reactie,
sander
Marantz SR5300 - Marantz DV4300 - 2xMordaunt-Short 906 - Mordaunt-Short 905

Jepy

Ben er zelf niet echt kapot van. Heb ze beiden meegenomen in een luistersessie. Heb zelf toch iets dieper in de buidel getast en een Chario SW1 genomen (past ook veel beter bij de luidsprekers die ik heb genomen). Alhoewel er nog beteren zijn was de Chario in mijn prijsklasse echt uitzonderlijk goed. Doet z'n werk namelijk ook errug goed bij het luisteren van 'plain'-stereo CD's. Luisteren i.c.m. je eigen of je nieuw aan te schaffen luidsprekers lijkt mij één van de betere oplossingen in zo'n geval want je gehoor heeft het nooit mis.

Davey

Hoi Sander,

Ik heb de 907 gehoord in combinatie met de 908 van Mordaunt en vond dat het echt wat toevoegd. Ik bedoel te zeggen dat het bij deze set een hele goede aanvulling geeft op de passieve 908 woofers. Ik \ou het omschrijven als meer aanwezig, wat hardere klappen waardoor bepaalde filmeffecten toch echter gaan lijken (explosies bijv.). Ook bij de muziek in de film wordt het allemaal heftiger (meer "real life").

Binnekort gaat Mordaunt met de 909W komen die toch een stapje meer kan. Ik wacht daarom ook nog met de aanschaf van een sub van Mordaunt omdat ik zeker denk dat deze sub nog meer "leven" aan het geheel gaat toevoegen (300W digital amplifier i.p.v. 100W amplifier in de 907). Op de Mordaunt site kan ja alle informatie vinden. Verwachte prijs ligt rond de € 525,-.


Groeten, Dave