Sky

Started by Ron Zuiderwijk, February 3, 2003, 14:52:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron Zuiderwijk

Ik ben een liefhebber van sport en zou graag de zender Sky willen ontvangen welke niet op de kabel zit.
Kan iemand mij vertellen of je die wel via de satelliet kan ontvangen en is deze zender dan vrij te ontvangen of moet je daarvoor een apart abonnement afsluiten?

dick

Die kunnen wij niet ontvangen! Volgens mij zitten de meeste engelse zenders op de astra 2, maar dat weet ik niet zeker! Je moet een Engels adres hebben om een abonnement te kunnen afsluiten..

willem Naujoks

Er is een firma in Zoetermeer die complete systemen leveren inclusief een kaart, de kosten van die kaart zijn redelijk hoog, ong € 30,= per maand.
Helaas weet ik geen naam en adres, maar de plaatselijke Gouden gids moet uitkomst kunnen brengen.

Succes er mee.
Willem.

J.A.F._Doorhof

€ 30,00 per maand is een koopje, dat kost C+ ook.
En als ik moest kiezen  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PauK

Kijk, eindelijk eens iets waar ik als nieuwkomer ook verstand van heb...

Om Sky te kijken moet je zowel een aparte ontvanger als de bijbehorende kaart hebben. De kaart wordt officieel niet buiten GB verkocht; je moet dus via een engelsman een abonnement afsluiten. Overigens zijn er verschillende abonnementen, afhankelijk van de kanalen die je wilt kijken kan het abonnementsgeld aardig oplopen.

Een betaalbaar en goed adres die dit allemaal voor je kan verzorgen is WWSAT in de buurt van Amsterdam.