Denon AVR-3805 en 4-mm banaanpluggen?

Started by Sander Sassen, October 6, 2005, 20:23:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sander Sassen

Ik ga er gemakshalve vanuit dat de Denon AVR-3805 gewoon 4-mm banaanpluggen accepteert, maar kan een eigenaar van deze A/V receiver dat svp. even bevestigen? Anders heb ik namelijk 50 vergulde banaanpluggen voor niks besteld. Op het net lees ik verschillende berichten, bij sommige modellen zou het wel kunnen, bij anderen weer niet.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Cute, cuddly and colorful, but beware the nasty bite

jowi

Ja dat kan. Even de dopjes achter in de draaipluggen eruit wippen, en je kunt bananen erin peren ;D

Peerless Monster

QuoteJa dat kan. Even de dopjes achter in de draaipluggen eruit wippen, en je kunt bananen erin peren

Weet je dat zeker Jowi?
Je hebt ook 6 mm bananen en 2 mm bananen (eigenlijk mee pinnetjes).........
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

#3
In de Denon AVC-A1SR gingen ze destijds niet erin hoor!
En nu nog steeds niet waarschijnlijk ;).
(dat was een crime om aan te sluiten zeg, spades pasten er ook al niet op...)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

jowi

Ja dat weet ik zeker. 6mm zal niet gaan, maar 4mm wel.

Audiotwin

Ik heb ook de 3805 en hij is geschikt voor banaanpluggen,de dopjes moet je er uit peuteren.

Ar
Tevredenheid!!!

Sander Sassen

Top! Bedankt, ga ik de dopjes eruit peuteren als de receiver volgende week geleverd wordt. Nu eerst cat-5 vlechten en banaanpluggen solderen, wat een werk zeg.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Cute, cuddly and colorful, but beware the nasty bite

Point7

Quote from: Peerless Monster on October  6, 2005, 20:43:55
In de Denon AVC-A1SR gingen ze destijds niet erin hoor!
En nu nog steeds niet waarschijnlijk ;).
(dat was een crime om aan te sluiten zeg, spades pasten er ook al niet op...)

Raar, ik heb een A1SR en daar passen de WBT 645 pluggen perfect in (zijn 4mm). Ook bij mijn vorige 3802 en 3803 hebben ik die WBT's gebruikt.
Zoals vermeld moet je de plastic/rubber dopjes eruit halen.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Peerless Monster

QuoteRaar, ik heb een A1SR en daar passen de WBT 645 pluggen perfect in (zijn 4mm). Ook bij mijn vorige 3802 en 3803 hebben ik die WBT's gebruikt.
Zoals vermeld moet je de plastic/rubber dopjes eruit halen.

Anders stekkers aan de achterkant van de SR?
Ik kan een Duitser...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Point7

Quote from: Peerless Monster on October 16, 2005, 14:15:55
Anders stekkers aan de achterkant van de SR?
Ik kan een Duitser...

Ik heb een Duitser.  ;)
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Peerless Monster

Vreemd...
Ik weet het niet.
Dat zou ik degene moeten vragen die hem heeft gekocht van me...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

-Freek-

Ik heb een 3801 en heb hetzelfde probleem. Er zaten ook dopjes op en in de manual stond gewoon dat je er bananenpluggetjes in kon steken. Weet ik ook weer dat die dingen eruit kunnen :)

corgi

Hoi,
Ik gisteren ff zitten pielen om 4mm bananen pluggen erin te krijgen.
Knop los draaien helpt niet!
Maar hoe krijg je die piefjes eruit gepeuterd?
Is het daarna ook nog mogelijk om gelijktijdig een 4mm2 kabel vast te draaien met een 4mm bananen plug erin?

jowi

Quote from: corgi on November 21, 2005, 14:15:02
Hoi,
Ik gisteren ff zitten pielen om 4mm bananen pluggen erin te krijgen.
Knop los draaien helpt niet!
Maar hoe krijg je die piefjes eruit gepeuterd?
Is het daarna ook nog mogelijk om gelijktijdig een 4mm2 kabel vast te draaien met een 4mm bananen plug erin?
Gewoon met een klein schroevendraaiertje eruit wippen.

Point7

een zeer klein scherp parker schroefje erin draaien en dan trekken. Dan komt het dopje er zo uit.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Josh

Parkertje werkt top, alleen hangen mijn kabels wel een beetje "door"  :P (W&M LS-01)
Marantz NR1602 / Rotel RB-1080 / OLS Emotion 1 / BlueSound Node / Nvidia Shield TV / Apple TV 3 / Panasonic TX-P55VT50