Shut off in XP...

Started by SiR-ROUND, February 2, 2003, 22:43:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

crazyman

Quote from: SiR-ROUND on February  4, 2003, 11:11:59
Het is raar omdat het normaal gewoon default werkte met een fresh install... Maar misschien is het niet fresh genoeg, ik heb nl. wel wat dingen gedissabled om te minimaliseren...

Installeer XP nu eens default, niet geminimaliseerd .....

Je hebt het ook over "de pc is dichtgeslibt" heb je het over de grote van de harde schijf ?
Of over het systeem zelf ?

Jij, ik en Jeroentje  hebben namelijk dezelfde XP versie en bij mij en Jeroen is 'ie nog nooit dichtgeslibt, Win98 wel ! Bij jeroen draait XP nu al meer dan anderhalf jaar full continue, zonder dat 'ie XP heeft moeten herinstalleren.... da's wel anders bij win98 !

Wat moet je ook met win98 en XP op een machine ?!

Maak een dedicated HT-PC man !

Mzzl, Remco
Spank  your own monkey all you want, but leave your hands off of mine !
(Beavis & Butthead)
Mijn DVD Shit

MrPink

Volgens mij draait Win98SE bij mij al 2 jaar continu zonder problemen. Heb nog nooit opnieuw hoeven te installeren.

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

#27
QuoteInstalleer XP nu eens default, niet geminimaliseerd .....

Heb ik gedaan en daarna geminimaliseerd. En geen interessante onderdelen weggelaten zover ik weet (disclaimer) ::)

QuoteJe hebt het ook over "de pc is dichtgeslibt" heb je het over de grote van de harde schijf ?
Of over het systeem zelf ?

Het systeem... Dat krijg je als je heel veel "uitprobeert"... Tenminste, ik krijge geen computer niet stuk, dat weet je... ;D

QuoteJij, ik en Jeroentje  hebben namelijk dezelfde XP versie en bij mij en Jeroen is 'ie nog nooit dichtgeslibt, Win98 wel ! Bij jeroen draait XP nu al meer dan anderhalf jaar full continue, zonder dat 'ie XP heeft moeten herinstalleren.... da's wel anders bij win98 !

Ik verdenk X-plorer van de meest ellende...

QuoteWat moet je ook met win98 en XP op een machine ?!

Maak een dedicated HT-PC man !

Heb IK! Ik draai met die twee systemen om de verschillen te kunnen zien en om dingen uit te proberen, verder misbruik ik de W98SE als tester en OS met inbelverbinding voor de benodigde patches etc. Zo hou ik de XP installatie schoon en dedicated! Verder is het altijd handig om een tweede OS te hebben... Toch? ;)

Oscar, ik krijg alle systemen wel plat, het is een kwestie van tijd...

Of ik daar nu trots op moet zijn? ::)


MrPink

Och, slopen is ook een kunst. ;D

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

De term "monkeyproof" ken je denk ik wel?

Raden wie de monkey is?

;D

Ik heb zelfs het Omnibus systeem op m'n vorige werk plat gekregen (was nog nooit gebeurd)...

8)

RichardR

#30
Het is inderdaad de ACPI functie die aan moet staan in het bios.
Wie weet helpt evt. een bios update?


Staat in XP deze ook aan?

MrPink

Is dit een fotootje van jou dan? ;D



Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Ik kan me dit scherm met die optie... Maar als de powerknop dus niet benoemt is kan dat leiden tot het niet uit willen gaan?

I'll check...

Thanx...

Een biosupdate doe ik liever niet en zeker niet aangezien het eerder wel op dezelfde HW config werkte lijkt het me niet nodig...

In ieder geval hartelijk dank voor de verse inbreng. Als ik die optie die jij noemt wel al gezien had, dan heb ik er nooit bij stil gestaan dat het te maken kon hebben met automatisch uitschakelen.

:)

SiR-ROUND

Zou je wel willen hè, dat ik de muis met m'n staartje bedien!

VIESPEUK!




Ehhh, dus dat is nou het profiel van Mr. Pink....


MrPink

Volgens mij haal je je dieren een beetje door elkaar... ;D



Groetjes,
Oscar

crazyman

De Shutdown in de Power Options Properties staat volgens mij default altijd op Shutdown....

mzzl, Crazy

p.s. jouw pc lijkt wel zo oud krot van het nob (compaq p166)  ;D
Spank  your own monkey all you want, but leave your hands off of mine !
(Beavis & Butthead)
Mijn DVD Shit

SiR-ROUND

[size=10]NIET![/size]

;D