Norbit

Started by HTR, March 12, 2007, 01:02:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTR

ik weet niet beetje bagger film lijkt t me , maar aan de adnere kant toch wel vermakelijk!

Eddie Murphy speelt meerdere personages in deze komedie over een man die verloofd is met een verschrikkelijk serpent en het liefst van haar af wil

Norbit heeft zijn hele leven al pech. Slechts een paar dagen oud werd hij als baby gedropt bij een weeshuis van Mr. Wong, een wrede Chinees. Daar leert hij echter de lieftallige Kate kennen. De twee zijn dolgelukkig, totdat Kate bij een pleeggezin wordt geplaatst en Norbit alleen achter blijft. Op de middelbare school wordt de brildragende Norbit constant gepest. Hier steekt de forse Rasputia echter een moddervet stokje voor. Als beloning wil ze wel dat Norbit haar vriendje wordt en later gaan trouwen. Norbit legt zich hierbij neer en dit lijkt voor hem een lange lijdensweg te worden. Maar wanneer Kate na vele jaren terugkeert in zijn leven, gloort er hoop aan de enorme horizon.

FrankB

Klinkt als een vermoeiende film eigenlijk. Ik wacht de reacties wel af voordat ik hier tijd in ga stoppen...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

HTR

ik verveelde me vanmiddag, dus ben er maar naartoe geweest.
ach hij heeft grappige stukkies, maar verder niet bijzonder, zou er iig geen 8 euro voor neerleggen als ik jou was voor de bios...

maar heb me wel vermaakt:)

geert_gr

2 woorden... WAT SLECHT
Denon AVR-3805
Monitor Audio S10
Monitor Audio BR2
Monitor Audio LCR

Kortekaas

Quote from: geert_gr on June 13, 2007, 14:14:13
2 woorden... WAT SLECHT

Ook 2 woorden ... mee eens
Receiver:     Harman Kardon - AVR745
Dvd speler:  Harman Kardon - DVD47
Front:         B&W - 602S3
Center:       B&W - LCR60 Rear:          B&W - 601S3 TV:            Philips 32PFL7332 Bekabeling:  Monster Cable, W&M

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Its The Dude

Yep, Eddy, doe ons een plezier en maak a.u.b. geen films meer. Wat een bagger film zeg.......
Sanyo Z4, 100" electrisch scherm, Denon 1803, Panasonic S-97, BNS A40 front, BNS 404 Center, BNS 400 Surround, DIY 25cm Kevlar subwoofer.