Probleem met de mb100

Started by cuppie, March 11, 2007, 16:03:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cuppie

Goede dag,

Ik heb het volgende rare probleem met mijn mb 100
Ik wou de resolutie wijzigen van 720p naar auto edit toen sprong mijn beeld op een raar flikkerend beeld,waarna de box ook vast sloeg.
Na een reset hiervan bleef de box na het opstarten, ook weer met een flikkerend beeld in de setup modus staan zonder dat ik verder wat deed.Welke knop ik ook indruk ik krijg dit niet weg.
Ik heb de firmware al een keer er opnieuw opgezet,maar hij komt zodra die opstart weer in het flikkerende setupscherm terecht.
De box was eerst aangesloten via hdmi toen dit gebeurde. heb daarna het via component geprobeert maar dit geeft t zelfde beeld.
Is er een mogelijkheid om dit weer goed te krijgen? want ik weet t niet meer.
Alvast bedankt voor de eventuele input.

gr Daan

J.A.F._Doorhof

Even TV modes indrukken dan gaat hij knipperen en dan bv 5 (staat in de handleiding welke bij welke output hoort) autoedid werkt vaak niet goed heeft niets met de MB100 te maken maar wel met de aansturingen/herkening van veel displays.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

cuppie

Ik had dat dus al geprobeerd, hij bleef in elke resolutie knipperen.
Heb net de box weer aangezet,en nudoet tie het weer gewoon. het zal dus wel een of ander vaag probleem zijn geweest. bedankt voor het antwoord iig
box werkt weer naar behoren ,dit topic mag wat mij betreft op slot.

Raphie

JBL PRX Power!

spotmatic

Dat komt vast omdat de meeste mensen die hier komen tweakers.net of Fok! gewend zijn. Hier is de vrijheid veel groter  :)
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909