Show je AV Meubel

Started by Marsh, March 11, 2007, 15:48:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vizzueel

Hoi allemaal,

Wat een leuk forum joh...      :clapping:

Zat wat te googlen en zag dit voorbij komen, echt super leuk om dingen te zien die mij ook bezig houden.
Ook een erg leuke manier om ervaring te delen enz enz...

Ik heb pas ook een TV meubel zelf gemaakt. Ben erg blij met resultaat maar heeft nog wel wat dingetjes die moeten worden afgewerkt.
Maar eerst even verhuizen, september / oktober gaan we verhuizen en dan maak ik hem compleet af en komt de hifi install er ook bij. Deze heb ik deze week opgehaald en laat ik dus nog even in de doos!

Maar voor de liefhebbers even een impressie van mijn knutsel project...






























Aardig lijstje zo, maar dan heb je wel een indruk van wat ik gedaan heb...

Als er nog mensen zijn met leuke ideeenhoor ik die graag!     :headbanging:

Na het verhuizen word de Hifi de volgende stap, heb set witte B&W CM8S2 klaar staan met Onkyo TX-8050.
Grrrrrr....  Ik kan niet wachten hahaha...

Zodra we geinstalleerd zijn in het nieuwe huis zal ik jullie zeker weer op de hoogte houden.

THNX...

beetle99

Gaaf meubel! Leuk die bakstenen muur ook.

Davey

Welkom en wat een start op het forum, top!

Jumping Jack

Welkom op het forum.

Erg mooi gedaan, en een mooi effect met die bakstenen muur  :worship:!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

michel69

Welkom op het forum en dat heb je heel mooi bedacht maar vooral super uitgevoerd.....chapeau daarvoor en kijk uit naar de volgende foto's van je set, veel luisterplezier en hou er rekening(je bankrekening ;) ;D )dat je met dank aan dit forum heel snel bent bevangen met het bekende virus dat hier op het forum rond hangt... :hehe:

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

papaleo

Gaaf... :worship:
En sfeervol gemaakt... :clapping:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

BuSpu

Goed gemaakt en leuk zelf bedacht voor een deel met bestaand materiaal, top.  :headbanging:

Vizzueel

Thnx...

Altijd leuk om toffe reacties te krijgen.

Op het moment zijn we flink bezig met de voorbereiding van de verhuizing, maar zal jullie zeker op de hoogte houden!


:colgate:

Sopper

Mijn huidige setup.
Flex-meubel is weer veranderd.
(25mm dik mdf, 18mm draadstaal, moeren, ringen en ringdoppen)

# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

W.Otter

mooie tv ook! heb hier dezelfde staan  :tounge2:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Vizzueel

#360
Mijn huidige meubel gaat eruit en ga weer wat anders nieuws maken.

REDEN?!

Pas geleden al nieuwe speakers aangeschaft en vorige week ook nog een mooie versterker van marantz. Echter is nu wel het geval dat deze niet in mijn huidige meubel past. Dus vandaar dat we weer wat anders gaan bouwen! hahaha...

Had eigenlijk eerst de Onkyo TX-8050 ingedachten maar het is de SR7009 geworden   :angel: :music:

Heb bij flexx in waalwijk hout op maat laten zagen, frees uit de kast getrokken, lamellen erbij en gaan...

Wil een zwevend meubel gaan maken, 2500 breed met in het midden een open vak voor m'n versterkertje en dan links en recht 2 kleppen voor de andere spulletjes.

Ik vind het gewoon leuk om te doen hahaha...

PS, interesse in het (oude) meubel? Altijd welkom...   ;p    (Meubel is nog geen jaar oud haha...)
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=57107.350







Vizzueel

UPDATE:

Meubel staat nu helemaal in de grond en de plankjes voor de binnenzijde ook...
Komend weekend gaat deze naar de spuiterij voor een mooi zijdeglans kleurtje!

Helaas blijft hij daar wel even staan totdat we in ons nieuwe huisje zitten en hij daar eindelijk aan de muur kan.