Intel(r) 536EP V.92 Modem

Started by R0b, February 2, 2003, 11:32:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R0b

Hallo,

We hebben onlangs een nieuwe PC aangeschaft bij ITC, werkt verder prima, op het modem na.

Het is een Intel(r) 536EP V.92 Modem.

Wanneer we het telefoonsnoer in 't LINE opening stoppen, houdt de modem de lijn bezet terwijl we niet aan het inbellen zijn. Stoppen we het snoer in de PHONE opening dan kan hij wel inbellen, maar geen verbinding tot stand brengen met de computer van de ISP.

Ik heb al geprobeerd de nieuwste drivers te installeren maar ook dat werkt niet.

Enig idee?

Ik lees op Internet trouwens erg veel slechte verhalen over dit modem..

J.A.F._Doorhof

Hi,

De kabel dient in de LINE ingang van het modem te zitten.

Check aub even of u een extra 0 dient te draaien, als u achter een centrale zit, of dat onze TD is vergeten de extra 0 van ons te verwijderen.

De modems op zich zijn niet vaak problemen mee, de installatie kan af en toe wel problemen geven.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

R0b

Dat lijkt me niet het probleem, die 0 stond er inderdaad bij maar heb ik zelf weggehaald.

Ook al doe ik niks met het modem en staat hij gewoon aangesloten, dan nog houdt hij de lijn bezet.

We hebben er nu tijdelijk een externe modem aangehangen maar de interne zou toch ook moeten werken.

J.A.F._Doorhof

Mischien toch verstandig even langs te komen met de PC.
U heeft immers garantie.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"