:'( Xbox stuk :'(

Started by dENDen, February 2, 2003, 09:59:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dENDen

Onze Xbox is stuk, de DvD speler op het moment voor mij omdat ik nog steeds aan het zoeken en kiezen ben of misschien aan het wachten ben op een juiste aanschaf van een échte speler.

Maar een geluk bij een ongeluk Garantie! een fijn uitbedacht trukje in het leven van de consument zodat mijn Xboxje wordt opgehaald, onderzocht, gerepareerd en weer wordt afgeleverd aan de deur.
Helaas even zo'n 10 tot 14 dagen kwijt, maar met een beetje geluk een week.

Probleem: Een 'wapperend' beeld tijdens het afspelen van DvD's (vooral in bewegende beelden in de menu's) en de filmpjes tussen levels bij het gamen.

Probleem bekend: Ja! Het is al bekend dat in de Xboxen twee verschillende drivers hebben gebruikt, één daarvan is dus niet goed in sommige gevallen, bij mij dus.

Oplossing:Waarschijnlijk wordt de drive vervangen en hoop ik dat het probleem is opgelost.

Mijn conclusie: Het kan natuurlijk zijn dat naast het vele gamen en het bijna elke dag een filmpje kijken (in het weekend soms 3 achter elkaar) misschien wat teveel is voor de XBox, maar hoe dan ook er komt nu snel een échte DvD speler. Minder slijtage van mijn game console en daardoor "misschien' langer houdbaar ???

J.A.F._Doorhof

Ik denk dat gamen meer slijtage met zich meebrengt dan een simpele film kijken (of een intelligente ;D).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bryan vd B

dit is echt klote voor je maar kan je wel zeggen dat de service van microsoft erg goed is. mijn xbox was 3 weken na aankoop ook stuk en heb toen met MS klantenservice gebelt. De week daarop werd hij op een dinsdag opgehaald en vervolgens stond UPS weer vrijdag op de stoep met mijn gerepareerde xbox.
Dus de gehele reparatieperiode duurde maar 3 dagen en dat is toch wel erg snel.
Misschien een leukle site als je hem nog niet kent voor de xbox.

www.xboxworld.nl

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

dENDen

Quote from: bryan vd berg on February  2, 2003, 19:19:40

Misschien een leukle site als je hem nog niet kent voor de xbox.

www.xboxworld.nl

Vriendelijke groeten,

Bryan

Bekend mee en in het begin ook vaak op het forum rondgekeken, maar vindt de kwaliteit van de gesprekken erg laag en ben er niet zo heel snel meer te vinden

bryan vd B

Quote

Bekend mee en in het begin ook vaak op het forum rondgekeken, maar vindt de kwaliteit van de gesprekken erg laag en ben er niet zo heel snel meer te vinden


Hier heb je gelijk in de gesprekken zijn niet echt van hoog niveau dit komt omdat de meeste nog pubers zijn.
voor reviews en nieuws qua games vind ik het 1 van de beste sites als het gaat over de xbox.
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

dENDen

 ;D XBox is weer terug gekregen en DvD drive is vervangen!!
Goede service van Microsoft! en snel. Ga hem nu meteen ff testen.

dD.

bryan vd B

Beter!!! ik zie toch dat de service perfect was ;)

Mijn dvd drive was ook kapot en vervangen sinds dien geen last meer van vast slaan en totaal uitvallen van de console


Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Erik

Alleen lullig als je hem net gemod had, niet dat iemand dat hier doet natuurlijk.  ;D
Euh ja ik weet niet hoe die chip daarin komt, nog nooit gezien  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

dENDen

 ;D ;D ;D (gelukkig niet) Zeg maar dahag tegen de garantie dan.

PS2 touwens wel maar nadat ik wat spellen had en zag dat daarvan de tussenfilmpjes ontbraken had ik zo iets van: toch maar orgineel dan. En import daar gaat het me niet echt om dus.. zoedoende ben ik van de xbox afgebleven.

dD. Maar btw onze XBox doet het weer perfecto!!

bryan vd B

hi,

Mijn xbox was voor de tweede achtereenvolgende keer weer stuk en heb hem maandag gelijk opgestuurd. ondertussen weer terug ontvangen en hij doet het weer perfect.
de eerste keer was het de dvd drive die stuk was en nu was het het moederbord (dure grap) dus nog een keer terug en ik heb een hele andere xbox ;D.
Ik vind het jammer dat hij nou al twee keer stuk is geggan binnen 4 maanden. ik heb mijn PS2 2 jaar gehad en verkocht en die doet het nog steeds goed. Maarja de service van MS is perfect dus eigenlijk mag ik niet klagen.

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Erik

Beloofd wat als je garantie voorbij, ga maar vast sparen  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

bryan vd B

Hi,

Als hij weer stuk gaat en dit gebeurt buiten de garantie tijd laat ik hem echt niet meer repareren maar dan gaat hij regelrecht de vuilnisbak in en dan koop ik tegen die tijd wel een PS3. ;D

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

bryan vd B

Quote from: Erik on March  1, 2003, 12:12:59
Beloofd wat als je garantie voorbij, ga maar vast sparen  ;D

Nou wat denk je,

de xbox heeft het nu weer begeven!!!

dit vind ik echt niet normaal meer 3 keer stuk binnen 5 maanden.
Gelukkig word natuurlijk alles weer rechtgezet door MS en krijg ik als het goed een telefoontje van hoe en wat alles verder gaat.
Ze komen de xbox halen en krijg gelijk een nieuwe aan de deur!!! kijk dat is wat ik bedoel met service ;)

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Erik

service, dat is wel het minste wat ze kunnen doen. HGij moet het gewoon 5 jaar doen!

3 x stuk in maanden, gebruik je hem soms ook als basketbal of zo, of doe je jackass na  ???
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

bryan vd B

hi,

soms als iets niet lukt met gamen geef ik een klap op de bovenkant en smijt ik hem tegen de muur.
moet toch kunnen??? vind ik persoonlijk van wel ???

vriendelijke groeten,

Bryan

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;)
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

wolsinkpower

Quote from: bryan vd berg on February  5, 2003, 10:26:18
Quote

Bekend mee en in het begin ook vaak op het forum rondgekeken, maar vindt de kwaliteit van de gesprekken erg laag en ben er niet zo heel snel meer te vinden


Hier heb je gelijk in de gesprekken zijn niet echt van hoog niveau dit komt omdat de meeste nog pubers zijn.
voor reviews en nieuws qua games vind ik het 1 van de beste sites als het gaat over de xbox.


HEY ! :P dit vind ik niet aardig :p niet alle pubers voeren laag niveau gesprekken ^_^

Maruh: waarom heeft nou niemand van me vrienden een XBOX ?! :'( kwil nameljk keer Live! spelen.... de enige die het heeft woont in zaandam :'( de anderen hebben pc, ps2 of gamecube :S

Greetz
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

bryan vd B

Quote from: wolsinkpower on April  7, 2003, 18:36:57
Quote from: bryan vd berg on February  5, 2003, 10:26:18
Quote

Bekend mee en in het begin ook vaak op het forum rondgekeken, maar vindt de kwaliteit van de gesprekken erg laag en ben er niet zo heel snel meer te vinden


Hier heb je gelijk in de gesprekken zijn niet echt van hoog niveau dit komt omdat de meeste nog pubers zijn.
voor reviews en nieuws qua games vind ik het 1 van de beste sites als het gaat over de xbox.


HEY ! :P dit vind ik niet aardig :p niet alle pubers voeren laag niveau gesprekken ^_^

Greetz

hi,

er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen :P ;)

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

bryan vd B


YESS!!!

ik heb mijn nieuwe xbox zojuist ontvangen!!! ;D ;D 8)

hopen dat deze het langer gaat uithouden dan het vorige model want deze schijnt inwendig toch anders te zijn dan het oude model.

Vriendelijke groeten,

bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Erik

Veel plezier er zit een weer prijsdaling aan te komen dus misschien ....
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill