9 Disc Alien box komt eraan.

Started by J.A.F._Doorhof, February 1, 2003, 01:38:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof



Yammmm,
Deel 1 t/m 4 en waarschijnlijk HEEL veel extra's.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Ik ga hem zeker kopen! :)

Groetjes,
Oscar

patrick_vdb

Ik blijf voorlopig nog even tevreden met de Alien Legacy-box. Maar mocht er meer geboden gaan worden dan alleen maar nieuwe extra's (ben niet zo'n extra-man ;))..........

Mvrgr

Patrick

Robbo

Ik ook niet. Ziet er wel cool uit, maar de tijd ontbreek om al de extra's te bekijken. Kijk liever een film.

Daarbij heb ik de 'oude' box al bijna 2,5 jaar, maar heb nog maar 1 film ervan gezien :-X


Rob

jaco

Tja, en fox is ook niet de superbit firma, dus wat moeten we verwachten ?
4 films, 1 per disc op een DVD-9 met DTS geluid, en maximale bitrate ?
Dan 5 DVD's met extra's ???

Jaco

J.A.F._Doorhof

Ik denk.

Alien een 3 DVD release
Aliens een 2 DVD release
Alien 3 een 1 DVD release
Alien 4 een 1 DVD release
En nog 2 DVD's met algemene extra's ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Scarp

Quote from: Robbo on February  1, 2003, 10:52:28
Ik ook niet. Ziet er wel cool uit, maar de tijd ontbreek om al de extra's te bekijken. Kijk liever een film.

Daarbij heb ik de 'oude' box al bijna 2,5 jaar, maar heb nog maar 1 film ervan gezien :-X
Rob
Deel 3 en 4 stellen toch weinig voor dus nog eentje te kijken voor je :)

Robbo

Het was deel 4 wat ik gezien had ;D

Scarp

Quote from: Robbo on February  1, 2003, 18:28:35
Het was deel 4 wat ik gezien had ;D
Die heb ik op 2x normale snelheid zitten kijken. Veel was er niet aan, zelfs al had ik hem op normale snelheid gekeken. Op deze manier was het sneller afgelopen.

J.A.F._Doorhof

Hummm,

Ik vondt alle delen wel sterk, ook deel 3.

Ben ik nu gek ?  ;D

Aliens is trouwens wel met AFSTAND mijn favouriet.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  1, 2003, 20:10:41
Hummm,

Ik vondt alle delen wel sterk, ook deel 3.

Ben ik nu gek ?  ;D

Aliens is trouwens wel met AFSTAND mijn favouriet.

MvrGr.
Frank

Nee hoor, ook ik smul van elk Alien deel ;) Krijg er gewoon geen genoeg van ;D

Mvrgr

Patrick

markvl

"Aliens" is inderdaad ook mijn favoriet, maar de rest is ook het (her-)bekijken waard.

"Aliens" heb ik een keer op 70mm in de bioscoop gezien.
:o :o
Dat is nog steeds een van de beste bisocoop-ervaringen die ik gehad heb. In de openingsscene komt een 'escape-pod' uit het niets aanzweven: daarbij was het alsof je zelf in de ruimte was, wat een ontzettend realistische diepte.
En dat de film gewoon erg goed is helpt ook.

Eerst eens afwachten wat er aan meerwaarde boven de Legacy box is voordat ik deze ga bestellen, maar ik ben wel geinteresseerd.

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

MrPink

Ik vind ook elke film goed. :)

Groetjes,
Oscar

jaco

Dit zou er uitkomen:

- the 9-disc Alien Quadrilogy box set! All four films in the series, Alien, Aliens, Alien 3 and Alien: Resurrection, are being given brand new special edition treatment (2-discs each) with a separate bonus disc of extra materials. Many of the extras on the set have never been seen before.

informatie komt van the digital bits: http://www.thedigitalbits.com/mytwocentsa67.html#alienquad

Jaco

bmateijsen

heeft iemand al prijsinfo??

Thx!

Bjorn

suyver

Als ze de beeld- en geluidskwaliteit duidelijk verbeteren t.o.v. de huidige versie, dan wil ik deze set zeker hebben! Al die extra's doen me niets, maar de films zijn allemaal erg cool (m.u.v. de laatste 10 minuten van deel 4, die vond ik wat "over the top"). Aliens is ook mijn favourite van de serie en een van de films die ik verweg het meeste heb gezien (> 40x :o )

Ben dus zeer benieuwd naar de details / reviews van deze box...

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Batman

De discussie is elders al losgebroken: krijgen wij nou de Director's
Cut van Fincher's dl. 3, of niet?

Ja, ik vind dl. 3 ook erg goed.  Dl. 1 is lang de meest enge film op
mijn lijstje geweest.

Ik heb op deze nieuwe uitgave zitten wachten, de geruchten hiervan doen al een hele tijd de ronde. Het wachten lijkt te gaan lonen :-)

Gr.

Michel.
...ik zie elke dag een lege HT ruimte, ingepakte apparatuur in de werkkamer en de stapel DVDs groeien...

robbie V

Ik heb de originele box en ben niet helemaal tevreden over het geluid van alien. (1)
Ben dus reuze benieuwd naar deze en ga vast sparen.
Nog steeds de smoor in dat ik de James Bond box niet direct gekocht heb :-(

Spacebass

Ja hoor het is waar.

Dit schijnt het jaar van de Re-isues te worden  :P

Hopelijk niet 5 discs met gemekker over hoe ze dat wapen met lego gemaakt hebben (bwvs)

Aliens is echt mijn lievelings SF , maar het schijnt dat er bijv. nog een terminator 2 uit komt...jez.... is niet leuk meer...

MrPink

"Look for the 9-disc set to include new "extended" cuts of Alien, Alien 3 and Alien: Resurrection (Aliens will be the previous director's cut), along with audio commentaries, documentaries and lots more. Each film will get 2-disc treatment (a disc for the film and a disc of extras), along with a 9th bonus disc of just supplementary material (including the Alien Legacy documentary). The film discs will reportedly give you the choice of watching the theatrical version or the new extended cuts via seamless branching. According to Fox, the set is tentatively due for a late 2003 release."

Bron: The Digital Bits

Groetjes,
Oscar

jeroen_B

Wanneer deel 1+3+4 ook extended versies zijn net als deel 2 in de alien box lijkt me deze box nog wel leuk om te hebben.
ALs ze dan ook nog wat aan beeld en geluid verbeteren kan ik het een reden noemen om deze box aan te schaffen als ik mijn best doe.

Alleen voor de extra,s zou ik het nooit doen in ieder geval.

ALien films blijf ik nog steeds hele goede films vinden!
Hopelijk gaan ze deel 5 er ook nog eens bij maken.


Jeroen

Goverias

Nu te pre-orderen bij dvdsoon voor 75 CAD inclusief verzending!!!

bmateijsen

Jammer alleen dat dit direct van je creditcard wordt afgeschreven...

Goverias

Correct. Ik begin ook te twijfelen aan de release date die ze opgeven. Er staat op de site 17 juni, terwijl de release eerder in september zijn weg naar de winkel zal vinden.

MrPink

Volgens mij is de officiƫle planning momenteel nog "ergens voor kerstmis"...

Groetjes,
Oscar