Married with Children Seizoen 1.... !!! Oktober....

Started by J.A.F._Doorhof, June 21, 2003, 09:43:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Eindelijk zijn ze verstandig geworden bij Columbia, geen best off's alleen maar nu ook het hele seizoen 1 op DVD, dit stukje komt van www.tvshowsondvd.com.

QuoteWe're happy to pass on the news that season sets of "Married... with Children" are coming. Just a few minutes ago we got off the phone with someone at Columbia TriStar who confirmed that the studio is working on the first season set, with an expected release in early October. Please note that this timeframe is not solid and may change.


MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

Shit, als ik dat ga kijken, trek ik mijn oude shirt aan, een bruine pantalon en mijn handen in mijn broek. Een koud biertje erbij en genieten!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Scarp

Hmm.... dat kon je al 20x in herhaling op de TV zien, nou niet echt iets bijzonders dat je op dvd wil. Kwaliteit zal ook niet al te best zijn, 4:3 en DD 2.0 natuurlijk.

J.A.F._Doorhof

Kwaliteit is fantastisch,........ van de serie dan  8).

Dat wil je toch gewoon achter elkaar zien en bewaren ?
Sommige dingen kunnen ze blijven herhalen en zullen nooit gaan vervelen, dit is zo een serie.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Scarp

Op zich blijft het een klassieker ja, niet voor niets de langst lopende comedie op de amerikaanse TV.

Af en toe kijk ik de herhalingen wel op tv, blijft wel leuk, maar om nou allemaal op dvd te hebben ... nee :)

Erik

Ach ik heb daar vele jaren met heel veel plezier naar gekeken.
En net zovele keren dubbel gelegen van het lachen. Maar het is ondertussen wel erg gedateerd en ik weet niet of ik nou net zo leuk zou vinden als toen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Lone Ranger

Als ze daar nou net als bij Friends ook de langere afleveringen op zetten,dan is het helemaal geweldig.

Gr.Fred.

Erik

Ach wie weet als ze een leuk prijsje maken.
Hoeveel seizoenen hebben we het eigenlijk over, 10?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Ik dacht 11.
Heb al een plank vrij gemaakt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"