Tevredenheids onderzoek van dit forum (02-2003)

Started by J.A.F._Doorhof, February 1, 2003, 01:24:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tevreden met dit forum ?

Zeker, echt te gek
37 (78.7%)
Jawel, leuk forum
9 (19.1%)
het kan ermee door
1 (2.1%)
Bagger
0 (0%)

Total Members Voted: 47

J.A.F._Doorhof

Zoals altijd om de zoveel weken aan jullie de keuze, hoe doen we het en wat moeten we verbeteren ?

Persoonlijk vindt ik het nog steeds de goede kant opgaan, alleen hoop ik wel dat mensen meer nadenken voor ze iets posten wat ze niet getest hebben, maar gelukkig wordt daar snel op gereageerd.

De sfeer vindt ik nog steeds goed, en de antwoorden hoop ik snel genoeg te geven ;D.

Op of aanmerkingen zijn welkom, en we zullen kijken wat we ermee kunnen doen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink


patrick_vdb

Het forum is groeiende en dat merk je soms aan de vragen en antwoorden (zoals als een gemeldt werd door searcher waarin hij het vergeleek met een MAC-drive ;) wat nog redelijk incidenteel blijkt te zijn), de gezelligheid, de kennis, wederzijds respect en snelheid van antwoord zijn nog altijd van hoog nivo..............................nog altijd het beste HT forum dus ;)

Mvrgr

Patrick

Johan Van Gompel

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  1, 2003, 01:24:23
Zoals altijd om de zoveel weken aan jullie de keuze, hoe doen we het en wat moeten we verbeteren ?

Een forum is uiteindelijk maar zo goed als de som van de input van de gebruikers en op dat vlak vind ik mezelf een beetje nalatig. In het begin een enkele recensie en daarna geen meer. Ik zie overal veel helpende handen, vooral de administrators moeten bijna een chronisch slaaptekort hebben, en de sfeer alleen is genoeg om elke dag terug te komen maar als htforum.nl wil uitgroeien tot een echte hub van HT-gerelateerde informatie dan is er meer "echte inhoud" (recensies, produktreviews, enz.) nodig.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

DaVinci

Voorlopig leecher van informatie, ooit hoop ik zelf iets te kunnen bijdragen :)
In ieder geval geweldige kennis hier, ik blijf maar lezen :)

Cheers,
Valerius

bmateijsen

de gebruikers maken het forum.. en de sfeer is hier nog altijd erg goed, veel kennis! Keep up the good work!

Groet Bjorn

blue-eyes

Ik denk dat het genoeg zegt dat het forum zichzelf bewijst!

Bodemloze put van antwoorden.

Een nadeel wil ik toch vermelden over dit forum: kost ongelovelijk veel geld ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

MrPink


jurjen

Ik heb hier veel geleerd (alles eigenlijk) en vind het leuk om dagelijks even te kijken of er nieuws is.

Ik vind wel dat het moeilijk is om de ongelezen recente threads te vinden. Het zou fijn zijn als er een soort gelezen/nieuw boolean was waar je op kan filteren, net als bij IMAP software. Daar zal je dan een forse database voor nodig hebben: per lid zal je een lijst van thread-id's van ongelezen threads moeten opslaan. Hmm, valt misschien nog wel mee ook, vooral als je records ouder dan een maand vanzelf verwijdert.
Sorry ik begin in gedachten al te programmeren, nerd die ik ben ;)

Voor FAQ's zou een Wiki-zone wel handig kunnen zijn. Ik heb het grootste deel van m'n website (over programmeren in Progress 4GL) overgeschreven in TWiki: daar mag iedereen elke pagina aanpassen zodat de content steeds completer en beter wordt. Is niet handig voor discussies, maar wel om FAQ's en tips/truuks te verzamelen. Voorbeeld: mijn site http://www.global-shared.com/twiki
Let wel dit is dus TWiki, niet de mooiste Wiki kloon wat uiterlijk betreft maar wel heel gemakkelijk om te installeren.


Jurjen.
Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

brimbrammer

..............................nog altijd het beste HT forum dus ;)
Hier sluit ik me helemaal bij aan
Zeker kwa info die je kunt vinden en ook de gezelligheid

HeavyMountain

Superrrrrrr forum, ik heb er heel veel informatie van kunnen gebruiken.... ;)

Ook is de sfeer hier erg goed, mensen met een klein budget worden hier net zo goed geholpen als mensen met een groot budget.... :)

Maar ja, wees gewaarschuwd wie hier komt wordt voorgoed besmet met het HT-virus.......... ;D ;D ;D

Ga zo door,

Marco.

bryan vd B

Het wederzijds respect van de mensen onderling op dit furom vind ik perfekt want ook iemand met een minder budget word ook serieus genomen. Qua info is dit furom heel erg goed en van hoog niveau en al alleen voor de goede sfeer ben ik elke dag hier online.
Ook een dikke pluim voor frank die alle vragen met zijn knowhow argumenterend en snel beantwoord.(slaap je nog wel eens Frank??).

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

dick

#12
Ik sluit me helemaal aan  bij bovenstaande sprekers..ehh..tikkers! Niets dan lof over het algemeen. Heb het prima naar m'n zin, alleen tijd is een kostbaar bezit. Het enige waar ik niet zo tevreden over ben, is de search funktie.. Als je wilt dat mensen niet in herhalingen vallen, en er steeds dezelfde vragen worden gesteld, zul je eerst de zoekfuntkie moeten verbeteren denk ik. (bijvoorbeeld: als je een zoekopdracht geeft over 7 dagen, zie je die resultaten niet terug als je 30 dagen opgeeft)

Groeten!

HJ

ik vind dit een leuk forum waarop veel info en knowhow te vinden is.
alleen vind ik het forum persoonlijk vaak net ff te langzaam (ik heb adsl 768Kbsec).

Erik

Nog steeds een goede sfeer hier en vooral veel kennis.

Maar soms denk ik wel dat het handig is als nieuwe leden / guests pas na een week kunnen posten.
Dan hebben ze beter door hoe het forum werkt en de oude vragen hopelijk gelezen. En misschien ze dan eerder in het goede forum posten. 8)


"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raymen

Naar mijn mening een van de beste forums,en aan het aantal groiende leden te zien gaat het zeer goed.

Blijf zo doorgaan FRANK...


mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

blackball147

ook van mij uit niks dan lof.

ik ben nu ongeveer een 4tal maanden bezig met het sprokkelen van info, en het opdoen van ervaring, en moet zeggen dat ik al heel veel heb bijgeleerd, zowel op theoretisch, als praktisch vlak ( met dank aan degenen die zo vriendelijk zijn hun systeem te willen laten horen en zien).

het is inderdaad zo dat je op een laag pitje begint, maar eens je bent aangestoken door het virus, is er geen weg meer terug.

eerst wou ik kopen:
sony DAV-S800 ( bleek uiteindelijk veel te kort te komen)
pioneer vsx-909RDS + kef kht2005 (nog steeds een favoriet, maar toch...)
denon 1803/2802/3802of3 + B&W 603s3 reeks ( weet het niet meer )

..................en toen maakte ik de fout om naar THOMMY te gaan............

de ultieme natte droom ( met excuses voor de zetels van Thommy)

;D ;D ;D ;D

nu weet ik het zeker niet meer............. ??? ??? ???

Lid45678

Dit forum is echt te gek®.
Voor mij is er geen één forum op audio/video en ht-gebied wat zoveel mogelijkheden bied.
De mensen zijn erg behulpzaam door goeie en meestal snelle antwoorden te geven. Ook wordt er af en toe een garppige opmerking gemaakt.

Dit alles maakt het mogelijk om je eigen kennis op audio/video en ht-gebied steeds te vergroten. Verder blijf je terugkeren naar dit forum omdat het leuk is om er te posten en te lezen.

Keep up te good work  :D

Groetjes,

Marc

garmtz

The best forum in the NL!!! Maar ik ben bevooroordeeld... ;)

Scarp

#19
Een zeer goed forum met veel behulpzame mensen die goede kennis van zaken hebben op niet alleen puur hifi maar ook video en HT. Erg goed inderdaad. Elke dag is het voor mij ff kijken naar de leuke onderwerpen en proberen een bijdrage te geven aangezien een forum het moet hebben van de kennis van de leden :)

Overigens heb ik al een collega verwezen naar dit forum. Hij is op langzaam beginnende met het kijken naar een HT systeem. Dus hier kan je behoorlijk wat kennis opdoen. Ook de pdf's van Frank en Garmtz zijn daarin erg nuttig :)

Plasma1

Geweldig Forum!
Snelle antwoorden en je hebt het idee dat de meeste weten waar zij over praten  :D!
Ideale plek om informatie in te winnen. Heb al vele mensen dit forum aanbevolen.
Misschien een idee om een aparte Plasma rubriek te maken?
Groetjes

Melvin

Ik ben zeer tevreden over dit forum. Zelf post ik weinig, ik leer het meeste bij door bestaande draadjes door te fietsen en zelf dingen uit te testen die mensen hier aanraden.

Wat ik wel mis op gebied van de forum software is een overzicht van al de posts die ikzelf gedaan heb. Op het tweakers.net forum heb je dat overzicht en zo kan je makkelijk zien of er nog gereageerd is op een draadje waar jij een post hebt. Hier kan dat ook met de notifications, maar het is toch net wat minder.

Scarp

Quote from: Melvin on March  6, 2003, 13:17:35
Ik ben zeer tevreden over dit forum. Zelf post ik weinig, ik leer het meeste bij door bestaande draadjes door te fietsen en zelf dingen uit te testen die mensen hier aanraden.

Wat ik wel mis op gebied van de forum software is een overzicht van al de posts die ikzelf gedaan heb. Op het tweakers.net forum heb je dat overzicht en zo kan je makkelijk zien of er nog gereageerd is op een draadje waar jij een post hebt. Hier kan dat ook met de notifications, maar het is toch net wat minder.

Klik eens op je naam hier en kijk dan onderaan, daar kan je een lijst van posts zien van jezelf ... de laaste 10 of 20 of 30 ...

Trouwens, GoT heeft een irri reply systeem, want je ziet dan de eerste post van een thread, ipv de laatste bovenaan zoals hier :)

Melvin

Ja dat ken ik hier, maar dan zie je jouw laatste 10 posts. Op GoT zie je dan of er na je nog gepost is in een thread en wanneer precies. Vind ik handiger om een thread te volgen.

Moviefreak

Dit is pratisch het enige forum waar ik regelmatig iets post.
Bij andere forums lees (leech) ik alleen...

Dat wil genoeg zeggen denk ik.

Ook zal zit ik hier nog maar kort (2 maanden ongeveer),
het lijkt alsof je iedereen een beetje begint te kennen.
Er is volgens mij een hoop respect, dus weinig flaming.

Tevens is er een enorme bron van kennis en interesse.
Een Nederlandse-taal hoekje zoals dit forum is ook
wel 's een verademing tussen al die Engelse en
de sterk opkomende Chinese taal op 't net.

DivXFreak.