Is kyaanisatsi R2 nou al een keer uit

Started by Erik, January 12, 2003, 22:54:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Erik

Hij werd wel ergens een dezer dagen verwacht. Zo is hij er al? En wordt/is het een dubbelpack (met poyaanquatsi) geworden?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

rsr

Gezien op de site van Play.com:

Koyaanisqatsi / Powaqqatsi (Box Set)
our price: £14.99 Delivered

availability: In stock.
Usually dispatched within 24 hours.
RRP: £19.99 You save: £5.00 (25%)


R2 - Will only play on European Region 2 or multi-region DVD players.


Special Features
Koyaanisqatsi: Interview with the director and composer
Original theatrical trailers for the 'Qatsi' trilogy
Powaqqatsi Original theatrical trailers
Interactive menu screens
Chapter selections
Featurette 'Impact of Progress'


Erik

mooi zo straks maar eens even de winkels af.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

garmtz

Quote from: Erik on January 12, 2003, 22:54:02
Hij werd wel ergens een dezer dagen verwacht. Zo is hij er al? En wordt/is het een dubbelpack (met poyaanquatsi) geworden?
Hahaha! Je hebt geloof ik wel wat moeite met die namen he...? ;)

Erik

Quote from: garmtz on January 18, 2003, 13:10:13
Quote from: Erik on January 12, 2003, 22:54:02
Hij werd wel ergens een dezer dagen verwacht. Zo is hij er al? En wordt/is het een dubbelpack (met poyaanquatsi) geworden?
Hahaha! Je hebt geloof ik wel wat moeite met die namen he...? ;)
Normaal zocht ik altijd even de video erbij voor de naam. Die dag had ik er even geen zin in, ik hoopte dat het niemand het zou zien (OK en dat ik goed zou gokken).  ;D

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Unieke Collector's Edition Boxset voor echte filmliefhebbers!
Koyaanisqatsi - Powaqqatsi
Een prachtige dubbel-dvd in een schitterende verpakking,
verkrijgbaar vanaf 26 februari

De Koyaanisqatsi-Powaqqatsi Collector's Edition Boxset biedt de ultieme beeld-en-geluidervaring op dvd: een unieke sensatie voor wie deze films nog niet kent, én een klassieker voor zowel uw film- als muziekcollectie!

Hm even wachten kan soms de moeite waard zijn.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

robbie V

Ik heb hem al een week of twee inmiddels.

Helaas is de versterker van mijn achterspeakers overleden dus een definitief oordeel moet nog komen, maar een unieke beeld en geluidservaring is het m.i. echt niet.
Beeld ziet er (gezien de leeftijd) redelijk tot goed uit.
Geluid viel me een beetje tegen, zeker het LFE kanaal wordt niet echt aangesproken en dat is juist bij deze film essentieel.
Met mijn sub op +4dB was het goed te pruimen.

Als mijn set weer in de lucht is zal ik een uitgebreidere kijk en luistersessie posten in de draad die loopt in muziek DVD's.

Rob