Wie weet wat meer over de Pronto SBC-RU 890

Started by Jorge, April 24, 2002, 02:49:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jorge

Heeft iemand wat meer info ?
Waarschijnlijk is dit de 1 MB versie.
Is dit voldoende om vier remotes in kwijt te kunnen ?

Heb al bij remotecentral gekeken maar die hebben geen review staan.
Mischien hier wat gebruikers ?

Jorge

J.A.F._Doorhof

#1
Is volgens mij inderdaad de Pronto 1MB versie.
En JA dat is MEER dan genoeg voor 4 remotes, ik heb dit model vroeger gehad en het was meer dan genoeg voor mijn GEHELE HT.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PM

#2
ja dat is volgens mij ook de 1mb versie..

Ik heb zelf de 2mb versie en ben heel tevreden!
Groeten, Peter

Jorge

#3
Dit is voor de liefhebber misschien wel een kans.
Staffhorst heeft op dit moment debovenstaande pronto in de aanbieding voor 169 euro.
Scheelt toch flink dacht ik...

Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan  ;D

Jorge

p.s. natuurlijk heb ik hem nou ook

mr._Custard

#4
Ik heb ook een 1 MB pronto, nou ja, in de marantz uitvoering dan, en 1MB is inderdaad plenty. Je moet alleen een klein beetje letten op de plaatjes die je gebruikt: met een apart logootje voor iedere zender zit het geheugen wel snel vol, maar als je een wat eenvormiger layout maakt, kun je ook nog de apparatuur van de buren erop kwijt ;)  Bovendien vind ik persoonlijk een wat soberder look sjieker staan dan zo'n bont circus, maar goed, dat ben ik dan weer.

RuudG

#5
QuoteStaffhorst heeft op dit moment debovenstaande pronto in de aanbieding voor 169 euro.
Dank je Jorge voor de tip. Ik neem aan dat hier geen lader bij zit?

Jorge

#6
Klopt Ruud, hier zit geen lader bij. Deze is wel extra bij te bestellen. Weet alleen de prijs niet.
(een paar goed oplaadbare penlights werken ook  ;D )

Bij Raf zijn ze natuurlijk ook te halen (=hetzelfde)

Jorge

J.A.F._Doorhof

#7
Penlights gaan wel heel erg snel op.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

#8
Wat Frank zegt klopt inderdaad. Met gewone penlights is de Pronto zo leeg.
Oke het wil wel met penlights maar dan kun je ongeveer om de 3 a 4 weken de batterijen weer gaan vervangen. Het geld dat je betaalt voor de oplader heb je er binnen een jaar weer uit.

Ik heb 3 weken na aanschaf de oplader besteld want de batterijen waren zo snel leeg. Dus ik kan de oplader van harte aanbevelen.


MvrGr.
Robert

searcher

#9
Zijn deze opladers nog leverbaar?
Waar moet je op letten als je een Pronto tweede hands overneemt?

                                          m.v.g Searcher



J.A.F._Doorhof

#10
Een pronto 2e hands,
Let erop dat het touchdisplay helemaal in tact is, maw test op verschillende plekken of het licht aangaat als je erop tikt.

De laders zijn gewoon los te krijgen, de 1 en 2MB versies gebruiken dezelfde laders.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

searcher

#11
Begrijp ik je goed Frank ook al is de Pronto voor geprogrammeerd dan moet ik het touchscreen overal aan tikken?
Wat is volgens jouw opinie de pronto tweedehands waard?
                                                      m.v.g Searcher



J.A.F._Doorhof

#12
Natuurlijk moet je het touchpaneel testen, dat heeft niets met de programmering te maken, maar met de controle of het touchpaneel wel in alle hoeken werkt.

Waarde, in zeer goede staat tussen de € 100,00 - € 200,00 voor een 1 MB versie (met lader). De 2MB versies iets duurder.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

searcher

#13
Thanks ;)

                                    m.v.g Searcher



searcher

#14
Hoi,

Via de veiling werd er flink op de tweedehands Pronto maar ik ben zeer gelukkig met de info van Jorge.
Inmiddels heb ik de pronto ook besteld echter deze was nu alleen nog maar te verkrijgen in Frank's ;D z'n omgeving.

Bedankt Jorge voor je tip,weet jij waar het dockstation nog te koop is?
RAF heeft deze niet meer en ze zijn ook niet meer na te bestellen.

                                            m.v.g Searcher



garmtz

#15
Lijkt mij dat het docking station van de oude Pronto totaal compatible is met die van de nieuwe modellen...

RuudG

#16
De nieuwe laders kun je gebruiken met de oude pronto. Ik heb een lader voor de RU940 en die werkt goed met de RU890. Deze laders zijn overal gewoon te koop

Groeten,

Ruud

searcher

#17
Ik heb me een slag in de rondte gesurfd en gebeld voor de lader. ( 890).
Nergens meer te krijgen over de nieuwere lader waren de meningen verdeeld ik citeer: De pootjes zitten aan de andere kant.

Maar nu ik deze post leest geloof ik graag dat het wel kan zonder nu weer een search te doen wie heeft er een link/tip waar de lader tegen een scherpe prijs te koop is?

                                      m.v.g Searcher



Joeri

#18
Vorige week was ik bij Stafhorst in Utrecht in de koopjeskelder (altijd even kijken! ) en daar stonden 2 dockingstations, nieuw in doos. prijs ??? weet ik echt niet. bel ze even.

Joeri

searcher

#19
Ik heb online bij RAF/Stafhorst besteld waarschijnelijk kunnen ze niet in de voorraad van de koopjes kelder kijken.
Ik zal ze zeker bellen,bedankt voor de tip.

                                       m.v.g Searcher