Staffhorst Pronto aanbieding

Started by jankees, May 27, 2002, 02:48:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jankees

Ik begrijp dat Staffhorst ongeveer een maand geleden de Pronto 1 Mb in de aanbieding heeft gedaan voor EUR 160,--. Weet iemand misschien of ze er nog zijn of dat ze er doorheen zijn? Ik neem niet dat er iemand is die een doos heeft ingeslagen?

Vandaag even gevraagd bij RAF. Daar is nu de 2Mb in de aanbieding. Bij RAF is het begrip aanbieding altijd wat betrekkelijk. EUR 400,-- voor de 2 Mb inclusief laadstation.

jaco

#1
Ik zie weinig aanbieding in die 400 Euro.
Nu weet ik niet wat hij advies kost, maar echt scherp lijkt het me niet. Misschien nog wat rondbellen om te zien of er nog ergens een 1MB versie is voor weinig ?

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Henk

#2
Je kunt anders ook de ProntoNeo overwegen (SBC-RU930), deze heeft weliswaar ook maar 1 Mb geheugen en een scherm met minder pixels, maar heeft wel wat meer vaste toetsen (waaronder een cursor-kruis).

o.a bij www.mediacheckpoint.de te koop voor 200 Euro.

searcher

#3
In de thread hieronder wordt het e.a. uitvoerig besproken alsmede op het dvd Forum.
De pronto's zijn op en de laadstations ( de 891) zijn ook niet meer te vinden.

Natuurlijk kun je staffhorst nog eens bellen of naar www.elvic.nl die schijnt nog wel een 890+lader te hebben maar ik weet niet of hij met de prijs van Staffhorst meegaat.

                                              m.v.g Searcher



jankees

#4
Helaas, ze zijn overal op..... :-[ Toch maar doorsparen voor een Pronto 2 Mb..... Toch balen. Had ik voor EUR 160,-- klaar geweest. EUR 400,-- vind ik eigenlijk een beetje buiten proportie voor een afstandbediening. Het lastige is echter dat je met geen enkele andere afstandbediening kan wat  je met een Pronto kan. Ik heb nu een Sony AV2000-T. Die kan weliswaar leren maar de interface staat vast. Die kan je niet veranderen. Toch maar even wachten denk ik. Na het verkoopsucces van de Pronto kunnen prijsdalingen niet uitblijven....

SiR-ROUND

#5
In de koopjeskelder van Staffhorst ligt nog van alles, of die aanbieding er nog tussen zit weet ik niet...