geen playback DVD

Started by JG Smit, January 31, 2003, 00:03:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JG Smit

HI,mijn dvd in de pc speeld geen dvd meer af in de eerste plaats dacht ik dat de pc van slag was dus heb ik hem opnieuw laten instaleren.Toen de pc klaar was heb ik een dvd kunnen afspelen al nam het opstarten van de film wel wat tijd.Maar goed hij deed het.Maar nu dvd er uit gehaald nog een keer proberen NIETS??Okee cd er in die spelen wel gewoon af..Ik sta voor een raadsel.. Iemand een idee??

JG Smit..

J.A.F._Doorhof

Wat voor OS ?
Wat voor player ?

Wat zie je precies ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

JG Smit

Ik neem aan dat je met os operatingsysteem bedoeld?

Dit was 98 2e editie nu xp
DVD Samsung sc 140

DVD had onder windows 98 ook deze problemen zomaar terweil hij altijd gespeeld had..

Jan...

JG Smit

Zodra je een dvd er in stopt lijkt het dat hij de dvd niet kan lezen de pc liep onder 98 helemaal vast tot je hem moest resetten( de ene keer wel dan weer niet) DVD blijft knipperen wil soms opstarten maar doet dit niet..

jan

J.A.F._Doorhof

Herkent hij wel gewone CD's als DATA (maw kun je erop browsen) ?

Het lijkt erop dat je OF een driver probleem hebt of dat je DVD speler defect is.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

crazyman

Kan je je DVD-film wel benaderen via explorer, maw kan je je film-dvd browsen, en zie je allerlei mappen met files erin ?

zo ja , dan is er mijns inziens niks mis met je dvd-speler.

mzzl, Crazy
Spank  your own monkey all you want, but leave your hands off of mine !
(Beavis & Butthead)
Mijn DVD Shit

JG Smit

Nee in kan de dvd ook niet handmatig starten hij ziet hem niet.Audio cd Data cd en browsen daar in kan wel DVD wordt niet afgespeeld..

jan

J.A.F._Doorhof

Ik gok toch op een defecte DVD speler.
Kun je die wisselen om te testen ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

JG Smit

nee, dan zal ik er een moeten gaan kopen.
En dan is het nog maar de vraag of het hier aan ligt.

Jan