bioscoop antwerpen

Started by alex2, January 30, 2003, 11:55:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alex2

2 weken geleden de nieuwste James bond gezien
in antwerpen (metropolis).
Geluid stond veel te hard. Ben toch wel een liefhebber van een beetje volume maar dit is toch wel iets teveel van het goede.
THX referentie volume waar het op afgesteld staat?

Eddy

Ik dacht dat ze 10 db onder reference draaien...

Eddy

dick

Ze hebben de plank wel flink mis geslagen met deze nieuwe JB film.. Je rolde van de ene naar de andere special effect..  Geen 'ouderwetse JB film' deze keer... Maar goed, daar ging je topic helemaal niet over. ;D Het valt me wel vaker op dat 'de man achter de knoppen'  soms een beetje ligt te pitten. Soms inderdaad zo hard, dat je je er gewoon aan gaat ergeren, en de details juist niet meer hoort. Dan weer te zacht..Heb ook wel eens meegemaakt dat ze gewoon een groot deel van de film vergeten waren geluid erbij te zetten etc.. Verder blijft het een leuke bios.. (vind brussel beter.. en betere eet gelegenheden..ook niet onbelangrijk  ;))

Groet

FrankL

Quote from: alex2 on January 30, 2003, 11:55:09
2 weken geleden de nieuwste James bond gezien
in antwerpen (metropolis).
Geluid stond veel te hard.
Ja, dat had ik ook. Eind december in Metropolis. 3 films gezien, waarvan alleen bij James Bond het geluid veel te hard stond. En dan echt *veel* te hard.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Robbo

Dat het heel THX verhaal gelul is bewijst Metropolis wel, want ook al zal de implementatie wel volgens de standaard zijn. De uitvoering ervan zeker niet.

Bijna elke keer dat ik er ben geweest, was er wel iets aan te merken. Zeer jammer, want het is verder een prettige bios met nette prijzen en vooral correct publiek.

Ik denk toch dat ze het iets teveel hebben overdreven met de zaalgrootte. Met name het beeld is daar de dupe van geworden.

alex2

Hebben we in Nederland ook THX gecertificeerde
bioscopen?

charlez

#6
Ha, vond juist dat het geluid lekker stond, meestal staat het te stil vind ik persoonlijk.
Brussel beter ???
De stoelen trekken op niks daar, veel kleinere zalen met te kleine schermen en geluid is ook een pak minder dan in Antwerpen.


2 THX Certified Cinemas were found matching "netherlands" as the City, State, or Country.
Arcaplex
Groene Kruisweg 19
Spijkenisse 3202 ST
Netherlands
Screens: 1

Cine City
Spuikomweg 1
Vlissingen 4381 LZ
Netherlands
Screens: 1

mvg
Sony vpl-xw5000 / Denon AVC-X8500HA  / Klipsch RF-62 / Klipsch RC-62 II / Klipsch RB-61 / Klipsch RS-62/ Klipsch RW12D / Oppo udp-203 / Apple TV4K