HT in Style " Dreamtheater "

Started by GTDesign, February 24, 2007, 17:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

donaldk

Okay, ook even in mijn 'nieuwe reacties op jouw berichten' zetten;-).

Audiofiel

Quote from: Sjors on February 26, 2007, 22:07:32
HT in style 'Powered by DeWalt'  ;D

Bestaan mooie modificaties voor. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Li-unit

Gezien het feit dat GT Design zich bezig gaat houden met deze HT ga ik hem ook zeker volgen.
Tot nu toe alleen maar mooie dingen van gezien.  (En hij heeft natuurlijk mijn stoeltjes geleverd) ;)

WMC

Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

sneaky23

deze ziet er heel erg goed uit ben zeer benieuwd hoe het er uit ziet als het af is.
Panasonic 42vt30
Marantz 6006, Dali Ikon 6
sony bluray s480, PS3
Xtreamer

LittleNinja

Hierbij ben ik ook bekeerd tot volgeling..

Gé,

Misschien een vraag die je niet kan/mag beantwoorden, maar de ruimte ziet er al kant en klaar ingericht uit. Waarvoor werd de ruimte voorheen gebruikt?

Wel leuk he?! Weer zo'n mega project? Wat is de schatting met betrekking tot de bouwtijd?

Groet en veel bouwplezier!

LittleNinja
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

GTDesign

#31
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat de functie was van de ruimte en de eigenaar denk ik ook niet gezien hij er nog maar net woont.
Wat wel bekent is dat de ruimte voorzien is van vloerverwarming, dus geen koude voeten tijdens film kijken.  ;D

Overigens zal de bouwtijd ca 4-5 maanden in beslag nemen.

Gezien de complexheid van het plafond zal hier veel tijd in gaan zitten, maar ik ben zelf overtuigd...Dit wordt de mooiste... ;D

Morgen weer foto's ?  :)

LittleNinja

Quote from: GTDesign on February 28, 2007, 22:09:42
dus geen koude voeten tijdens film kijken.  ;D


Of tijdens het bouwen!!  ;D

Ik ben benieuwd!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Driven2Shine


WickedGame

Deze ga ik zeker volgen :)

OscarTango

#35
Moet iedereen nu echt gaan posten dat ie deze gaat volgen ? Is net als de filmzaal binnenkomen en roepen : deze film ga ik kijken.... krijg ik iedere keer mailtje dat er iets gepost is, ben ik blij te vernemen dat er weer iemand dit topic gaat volgen...-zucht-...

kunnen we daar dus  mee ophouden, a.u.b ?  Dankjewel...je kunt gewoon de berichtnotificatie aanzetten rechtsonder in beeld ( geloof ik ).

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

kermit

Quote from: OscarTango on February 28, 2007, 22:30:32
Moet iedereen nu echt gaan posten dat ie deze gaat volgen ? Is net als de filmzaal binnenkomen en roepen : deze film ga ik kijken.... krijg ik iedere keer mailtje dat er iets gepost is, ben ik blij te vernemen dat er weer iemand dit topic gaat volgen...-zucht-...

kunnen we daar dus  mee ophouden, a.u.b ?  Dankjewel...je kunt gewoon de berichtnotificatie aanzetten rechtonder in beeld ( geloof ik ).


;D ;D

VlisChris

Dank u OT 8)
Denk de hele tijd dat er wat nuttigs geschreven wordt. Niet dus :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

donaldk

En met berichtnotificaties zou je daarvoor iedere keer een mailtje in je inbox krijgen :-X.

TheSpeedSkater

Quote from: donaldk on March  1, 2007, 02:17:44
En met berichtnotificaties zou je daarvoor iedere keer een mailtje in je inbox krijgen :-X.
Ja toch?  ;D :-X
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

WickedGame

Quote from: donaldk on March  1, 2007, 02:17:44
En met berichtnotificaties zou je daarvoor iedere keer een mailtje in je inbox krijgen :-X.

Ach zo moeilijk is het niet om een map aan te maken in je mailbox en een regel daar aan te koppelen. Hoef je tenminste niet meer te filteren tusse je reguliere "belangrijkere" mail.

donaldk

Alleen als je niet eerst via je webmail werkt.

Jean Sibelius

Quote from: Audiofiel on February 27, 2007, 07:36:39
Bestaan mooie modificaties voor. 8)
Je bedoelt een goed afgeschermd netsnoer :D.
(en hierbij in de 'deze ga ik volgen'-modus)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

GTDesign

De afgelopen dagen zijn er wat latjes en balkjes tegen het plafond aangebracht...

GTDesign

Het plafond wordt dus opgebouwd in verschillende lagen om niveau verschillen te creeren.

Erik van Voorst (in memoriam)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

GTDesign

 ;)

donaldk

En nog geschaafde latten ook, doe maar duur :P.

Davey

Best wel een stuk verlaagd GT. Heeft dat een reden?

GTDesign

Quote from: Davey on March  1, 2007, 20:01:07
Best wel een stuk verlaagd GT. Heeft dat een reden?

Ik wil de buizen van het ventilatie systeem natuurlijk niet in het zicht hebben.