Parkview Stereo Journey

Started by WickedGame, February 22, 2007, 22:50:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

What will 2023 bring?

Nieuwe kabels?
2 (18.2%)
Andere versterking?
0 (0%)
Soundbar
1 (9.1%)
Helemaal niks!
6 (54.5%)
Anders? Want.....
2 (18.2%)

Total Members Voted: 11

WickedGame

Quote from: Eddye on January  9, 2012, 21:16:37
Wil je een nieuwe plasma of een led/lcd?
Volgens mij is de Pana P50vt30 precies op je budget, daarin ga je zeker niet op beeldkwaliteit achteruit, maar het is maar 1 maatje groter...

Liefst weer een plasma, goede ervaring met de Panasonic. En 50VT30 hou ik in de gaten als zou ik liever nog een maatje groter gaan. Ik denk dat het ook even afwachten is op vanavond wat Panasonic gaat presenteren op de CES. Dit kan mogelijk later dit jaar tot prijsdalingen gaan leiden op de markt. Heb geen haast maar wil mij wel alvast wat orienteren op wat modellen.

WickedGame

#851
Wat nieuwe foto's, enige echte verandering is de Squeezebox Touch.


papaleo

Wat een waanzinig mooie setup heb je daar zeg,en dan heb ik het niet over je nieuwe aanwinst (Squeezebox Touch),schitterende mooie componenten.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

WickedGame

Quote from: papaleo on January  9, 2012, 22:54:41
Wat een waanzinig mooie setup heb je daar zeg,en dan heb ik het niet over je nieuwe aanwinst (Squeezebox Touch),schitterende mooie componenten.

Thanks! Moet ook eerlijk zeggen dat er weinig te wensen valt en de set naar mijn smaak ook nu wel erg veel rust brengt.

Nooff

Quote from: WickedGame on January  9, 2012, 22:02:56
Ik denk dat het ook even afwachten is op vanavond wat Panasonic gaat presenteren op de CES. Dit kan mogelijk later dit jaar tot prijsdalingen gaan leiden op de markt.
Panasonic gaat de VT30 uitfaseren, hij is momenteel erg moeilijk leverbaar, dus verwacht niet dat je dit paneel nog veel goedkoper gaat vinden, laat staan leverbaar. De VT50 ziet er overigens zo uit:


larzie

Ziet er ook erg mooi uit die VT50. Ben benieuwd naar de prijs en prestaties.
Zag ook een mooi oled scherm van samsung (ES9000), maar denk dat die aardig aan de prijs zal zijn. :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

WickedGame

Quote from: Nooff on January 10, 2012, 00:21:59
Panasonic gaat de VT30 uitfaseren, hij is momenteel erg moeilijk leverbaar, dus verwacht niet dat je dit paneel nog veel goedkoper gaat vinden, laat staan leverbaar. De VT50 ziet er overigens zo uit:



Ziet er erg goed uit, ben wel bang dat de prijzen niet heel laag zullen uitvallen en dan zou (mits panasonic het gaat leveren) een 50" moet gaan worden. Heb gelukkig de tijd dat scheelt, maar dit is wel een mooie vervanger.

Quote from: larzie on January 10, 2012, 08:12:40
Ziet er ook erg mooi uit die VT50. Ben benieuwd naar de prijs en prestaties.
Zag ook een mooi oled scherm van samsung (ES9000), maar denk dat die aardig aan de prijs zal zijn. :)

Samsung nog niet bekeken. Mijn zusje heeft een D8000 hangen die niet slecht is, maar toch wel wat minpuntjes heeft waar ik mij persoonlijk zwaar aan zou storen. Daarnaast verwacht ik dat OLED een aardig prijskaartje gaat krijgen.

Valkyrie

Ik ben het helemaal eens met papaleo, wat een ongelovelijk mooie setup!! :wub:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

WickedGame

Quote from: Valkyrie on January 10, 2012, 10:17:31
Ik ben het helemaal eens met papaleo, wat een ongelovelijk mooie setup!! :wub:

Bedankt! :)

Heb overigens Rens gesproken over de M&G met Htip en het leek hem ook het beste te carpoolen. Hij vond het geen probleem om af te spreken bij hem. Is ook voor jouw makkelijk. Wie er naar Limburg gaat rijden is nog niet bekend. Vechten we daar wel uit  :P

Peerless Monster

Quote from: WickedGame on January 10, 2012, 10:33:26
Bedankt! :)

Heb overigens Rens gesproken over de M&G met Htip en het leek hem ook het beste te carpoolen. Hij vond het geen probleem om af te spreken bij hem. Is ook voor jouw makkelijk. Wie er naar Limburg gaat rijden is nog niet bekend. Vechten we daar wel uit  :P

Ben er weer ;)
Maar niet te veel ;D

Ik rij gratis uiteraard en ik vermoed Marc ook.
Maar ik laat me graag rijden... Probleem is dat ik meer PK's heb dan Marc ;D ;D ;D
Des te sneller zijn we in Limburg.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Valkyrie

Quote from: Peerless Monster on January 10, 2012, 12:00:01
Ben er weer ;)
Maar niet te veel ;D

Ik rij gratis uiteraard en ik vermoed Marc ook.
Maar ik laat me graag rijden... Probleem is dat ik meer PK's heb dan Marc ;D ;D ;D
Des te sneller zijn we in Limburg.

Jammer genoeg rij ik niet gratis... :( Dus ik ben wel bij dat ik met jullie mee kan rijden! :)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

WickedGame

Goed ik rij! Want Rens wil graag een Taxi en ik rij inderdaad gratis...  ;D

En niet zeuren als we straks 5 minuten later aankomen he  :tongue2:

Valkyrie

Quote from: WickedGame on January 10, 2012, 12:23:44
Goed ik rij! Want Rens wil graag een Taxi en ik rij inderdaad gratis...  ;D

En niet zeuren als we straks 5 minuten later aankomen he  :tongue2:

Top! :) Overigens mijn naam is Jurian, maar dat zullen jullie vast wel in mijn eigen topic een keer gelezen hebben. ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

HTip

Mooi dat het geregeld is. Ik stuur jullie binnenkort nog een PM voor de details....
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Quote from: HTip on January 10, 2012, 12:31:59
Mooi dat het geregeld is. Ik stuur jullie binnenkort nog een PM voor de details....

Top!  :clapping:

Pinohelmond

Quote from: WickedGame on January  9, 2012, 22:45:24
Wat nieuwe foto's, enige echte verandering is de Squeezebox Touch.



Erg gave foto´s en setup.  :worship:
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Peerless Monster

Quote from: WickedGame on January 10, 2012, 12:23:44
Goed ik rij! Want Rens wil graag een Taxi en ik rij inderdaad gratis...  ;D

En niet zeuren als we straks 5 minuten later aankomen he  :tongue2:

Als ik over de snelweg rijd dan is dat vaak niet harder dan 30 kilometer per uur ;)
Moet dit jaar weer een andere auto gaan kiezen...
Zit te wijfelen tussen een A5 of een A7. Wat denk jij? :tongue2:
(het wordt dit keer een Opel Astra denk ik... Krijg een kleine Rens erbij he).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

Quote from: Peerless Monster on January 10, 2012, 14:22:48
Als ik over de snelweg rijd dan is dat vaak niet harder dan 30 kilometer per uur ;)
Moet dit jaar weer een andere auto gaan kiezen...
Zit te wijfelen tussen een A5 of een A7. Wat denk jij? :tongue2:
(het wordt dit keer een Opel Astra denk ik... Krijg een kleine Rens erbij he).


A5 omdat ik die qua lijnen net iets mooier vind... ohw wacht je was dromen. Qua stationwagons (ga vanuit dat je dat neemt als gezin) is de sportstourer best een leuke auto. Megane Estate zou ik ook overwegen. Of als je het aandurft een Hyundai I40 toch best veel auto voor het geld.

Peerless Monster

Quote from: WickedGame on January 10, 2012, 14:25:18
A5 omdat ik die qua lijnen net iets mooier vind... ohw wacht je was dromen. Qua stationwagons (ga vanuit dat je dat neemt als gezin) is de sportstourer best een leuke auto. Megane Estate zou ik ook overwegen. Of als je het aandurft een Hyundai I40 toch best veel auto voor het geld.

Die A5 is zoooo mooi... Maar gewoon niet haalbaar.
Die I40 is ook wel ok, maar totaal geen power.
Een Astraatje haal je nog 165 pk uit dus nog net onder de 10 seconden naar de 100 (wel een vereiste hoor).
Maar ik heb de A3 nog t/m half november hoor. Dus dat is nog wel een tijdje...
Maar met de krapte op de markt toch even wat rustiger aan gaan doen wat betreft die auto.
Als je een gezin hebt gaan de prios ook wel wat anders liggen... Anders was die ML ook niet weggegaan.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame


WickedGame

Quote from: Peerless Monster on January 10, 2012, 15:03:55
Die A5 is zoooo mooi... Maar gewoon niet haalbaar.
Die I40 is ook wel ok, maar totaal geen power.
Een Astraatje haal je nog 165 pk uit dus nog net onder de 10 seconden naar de 100 (wel een vereiste hoor).
Maar ik heb de A3 nog t/m half november hoor. Dus dat is nog wel een tijdje...
Maar met de krapte op de markt toch even wat rustiger aan gaan doen wat betreft die auto.
Als je een gezin hebt gaan de prios ook wel wat anders liggen... Anders was die ML ook niet weggegaan.


Ik snap je overweging heel goed. Gezin gaat zeker voor hobby en dat gaat ook zeker geld kosten. Wat betreft auto keus denk ik dat je zeker een goede overweging doet en snap ik wel de Astra Sportstourer keus. Valt de Sportstourer in de 20% bijtelling? Zo ja, is dat dan nog het geval na april 2012? Anders kan het een onaangename verrassing zijn als dat niet zo is.

Eddye

Het valt me nu pas op dat je precies hetzelfde AV-meubel en spotje hebt als mijn ouders (Goossens). Goeie smaak hoor  :)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

larzie

Astra Sportstourer?  :laugh: Toch wel de 180 pk versie?  :D Ben niet zo'n opel fan...
De 150pk focus wagon dan? Als je least heeft de speciale leaseversie al behoorlijk veel opties standaard in het pakket.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Peerless Monster

Quote from: WickedGame on January 11, 2012, 08:58:44
Ik snap je overweging heel goed. Gezin gaat zeker voor hobby en dat gaat ook zeker geld kosten. Wat betreft auto keus denk ik dat je zeker een goede overweging doet en snap ik wel de Astra Sportstourer keus. Valt de Sportstourer in de 20% bijtelling? Zo ja, is dat dan nog het geval na april 2012? Anders kan het een onaangename verrassing zijn als dat niet zo is.

Oh heb me er nog niet helemaal in verdiept...
Ik weet niet of die stationwagon (mag ik hem zo noemen?) in de 20% klasse valt.
Weet wel dat de A3 nu 200 euro netto scheelt...
Is toch wel weer te gebruiken voor kinderopvang. ;)



Quote from: larzie on January 11, 2012, 09:10:41
Astra Sportstourer?  :laugh: Toch wel de 180 pk versie?  :D Ben niet zo'n opel fan...
De 150pk focus wagon dan? Als je least heeft de speciale leaseversie al behoorlijk veel opties standaard in het pakket.


Een Ford... nee liever een Duitser.
De ST heeft toch max 165 pk? Maar dat kan je ongeveer leasen denk ik voor 700 euro...
Ik wil overigens het topic niet kapen van Marc voor een leaseauto dicussie ;). Wel leuk om over te ouwebetten natuurlijk.

Overigens die SB Touch, waar heb je die gekocht? Of is het een tweedehandsje...
Je ziet ze bij online shops voor 229 euro (schappelijk). Maar ook bij een Henk de Vries voor 179 die een week marktplaats lid is...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

larzie

Quote from: Peerless Monster on January 11, 2012, 09:18:58
Een Ford... nee liever een Duitser.
De ST heeft toch max 165 pk? Maar dat kan je ongeveer leasen denk ik voor 700 euro...
Ik wil overigens het topic niet kapen van Marc voor een leaseauto dicussie ;). Wel leuk om over te ouwebetten natuurlijk.

Ging toch om de 0-100 onder de 10 seconde :) Daarnaast worden de Fords voor de nederlandse markt ook in Duitsland gemaakt :P
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT