Parkview Stereo Journey

Started by WickedGame, February 22, 2007, 22:50:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

What will 2023 bring?

Nieuwe kabels?
2 (18.2%)
Andere versterking?
0 (0%)
Soundbar
1 (9.1%)
Helemaal niks!
6 (54.5%)
Anders? Want.....
2 (18.2%)

Total Members Voted: 11

WickedGame

Quote from: skyfox on November 16, 2011, 11:23:43
Mooie set! Vooral die platenspeler ziet er helemaal top uit (en zo zal ie ook wel klinken).

Voor de poll, ik denk dat je lekker achterover kan gaan zitten en gewoon lekker kan gaan genieten. Volgend jaar dan weer eens met een frisse blik bedenken of je dingen mist of dat je gewoon lekker kan doorgaan met genieten.

Ja de platenspeler is de blikvanger, het is zelfs zo erg dat men de 803D's soms over het hoofd zien en direct beginnen over de platenspeler. Erg veel positieve reacties erop gekregen, en dat ding speelt de sterren van de hemel. Mensen die op bezoek zijn geweest kunnen dit wel beamen. En dan te bedenken dat ik nog een Benz element heb die het naar een nog wat hoger niveau kan tillen.

Ik moet ook bekennen dat ik soms liever ook een plaat hoor in deze setup dan dat ik een cd speelt of stream. Het gevoel die platen met zich meebrengt is ook niet te omschrijven. Dat moet je nu eenmaal ervaren.

Volgend jaar nadert wel snel ;)

Heb ook niet direct haast, maar hou mijn ogen en oren wel geopend voor deals of mogelijkheden. Het probleem waar ik in zit, en wat veel mensen hier vast kunnen beamen is dat je op een dusdanig niveau al speelt dat wijzigingen veel kosten ten opzichte van een maar kleine verbetering. Dus wil zeker bij wijzigingen heel zeker zijn van een echte verbetering.

Quote from: Peerless Monster on November 16, 2011, 12:26:14
Ik denk dat een DD12 in jouw situatie al hele leuke dingen kan doen.
Een SVS is dan ook te groot.

En afgaan op ervaringen van anderen is ook niet de weg te om te bewandelen.
Heb mij ook teveel laten leiden daarin.
De DD serie was prachtig, maar van de SVS ton werd ik net zo blij, zoniet blijer met films kijken.
In de muziek situatie vond ik dd prachtig, maar echt way 2 much qua power (vooral in onze woonkamer).
Wat wel mooi was in de woonkamer met de DD was dat de bas echt rete strak was geworden, maar minder homogeen.
In de HT-ruimte was de SVS perfect. Zelfs zonder antimode (die ik een een tijdje erachter gehangen heb) was de SVS perfect.

En stel dat je nu gewoon achterover gaat leunen en gaat bedenken tijdens een (goede) film of je iets mist aan het laag?
Als je in de film verdwijnt, dan mag de REL blijven... Mis je iets in het laag, dan moet hij worden vervangen...

Lijkt mij een goeie deal toch?

Heeft je vader de REL ook nog steeds?
Die ontkomt er niet aan volgens mij om een mooie JL audio of een DD+ sub neer te zetten ;).
Die luistert wel op een andere manier dan jij...

Oh ja de projector was natuurlijk voor bij je ouders. Sorry ik had daar overheen gelezen!
Het is mijn eigen verwarring geweest.


DD12 of DD15 is mogelijk een optie, daarnaast ben ik heel benieuwd naar de nieuwe B&W sub die ze hebben geintroduceerd bij de huidige 8xx lijn. Maar als jij de DD al way to much vind heb je best kans dat ik dat ook ga vinden. Zou het een keer toch op proef willen horen.

Bij films mis ik in het laag voor mij gevoel niet echt wat, maar aan de andere kant weet ik ook dat het beter kan dan het nu is. En je streeft op den duur toch naar een stuk perfectie. Dus eigenlijk krijg je dan het gevoel van het is goed, maar kan beter! :)

Mijn vader speelt ook nog altijd met de Rel Stadium III maar die is alleen actief bij films. Met stereo hebben de 802D's al zoveel laag dat de Rel niet noodzakelijk is. Volgens mij is hij niet echt bezig met upgraden van iets. M.u.v. de SB die gisteren is vervangen door een SB Touch.

skyfox

Ik heb zelf een DD10 in mijn woonkamer (6x6,3x2,6m) en die doet het uitstekend. Sure, het volume staat wat verder open (40) dan bij een grotere sub, maar dat is geen probleem en mag de pret niet drukken.

Klein kastje, grootse prestaties.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

WickedGame

Quote from: skyfox on November 16, 2011, 13:06:38
Ik heb zelf een DD10 in mijn woonkamer (6x6,3x2,6m) en die doet het uitstekend. Sure, het volume staat wat verder open (40) dan bij een grotere sub, maar dat is geen probleem en mag de pret niet drukken.

Klein kastje, grootse prestaties.

Wederom post 1 staat een situatie tekening van de woonkamer/keuken. Dit is een langwerpige kamer. De gehele ruimte is (+/- 8 m lang x 5 m breed en 2,40 m Hoog). Oppervlakte= +/- 42m2. De inhoud kom je ongeveer op: +/- op 96m3.

Dit is de volledige kamer. Als je het luisterdeel zou pakken (surroundopstelling) dan kom je op ongeveer een +/- 4 m x 4 m x 2,4 m uit of wel +/- 38m3. Alleen denk ik dat je dit niet zo mag rekenen gezien de ruimte. Misschien iemand die hier een lichtje over kan laten schijnen?

Is dan een DD10 al voldoende? Of is een DD12/15 een betere optie?


HTip

Vind het moeilijk om je aan te geven wat je het eerste moet upgraden. Het stadium van het pilletje ben je voorbij, dus die valt af ;)
Over welke termijn praten we voor deze upgrade?

Wat de sub betreft, ik heb dus de DD18 in een ruimte van 5,5x4x2,12. Je zou op het eerste gezicht zeggen dat de DD18 overkill is, maar dat hangt af van de afstelling. Als je jouw ruimte niet fysiek opdeelt in 2 verschillende ruimtes, moet je het volledige oppervlak en volume betrekken. De DD-series hebben allemaal dezelfde versterker, alleen zul je met een kleine woofer meer vermogen moeten toevoeren voor dezelfde drukopbouw als een grote.

Kan je wachten tot mijn M&G in het voorjaar 2012? Dan weet je hoe een (hele) grote sub het doet in een kleine ruimte. Voor je beeldvorming, ik heb het volume op 11 (2 rijen bezet) en 16 (alleen 1e rij bezet) en de DD-serie gaat tot 99 :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Quote from: HTip on November 16, 2011, 15:41:35
Kan je wachten tot mijn M&G in het voorjaar 2012? Dan weet je hoe een (hele) grote sub het doet in een kleine ruimte. Voor je beeldvorming, ik heb het volume op 11 (2 rijen bezet) en 16 (alleen 1e rij bezet) en de DD-serie gaat tot 99 :o

99 is de aardbevingstand. Vorige keer gaf dat problemen in Azië. Daarna hebben ze Philip verzocht de sub toch een paar standjes lager te zetten  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Teejoo

Als ik naar je lijstje kijk, vind ik de SB touch daar niet in thuishoren omdat het geen upgrade is. Daarmee koop je gewoon een extra bron, die ook nog eens prijsmatig van een hele andere orde is. De rest zijn upgrades, waarvan de eindversterker en processor de meeste impact hebben. De Marantz is denk ik de zwakste schakel. Ik zou deze in eerste instantie nog inzetten als voor of eindversterker, afhankelijk van je eerste aankoop.

HTip

Quote from: larzie on November 16, 2011, 18:19:28
99 is de aardbevingstand. Vorige keer gaf dat problemen in Azië. Daarna hebben ze Philip verzocht de sub toch een paar standjes lager te zetten  :D
:clapping: Een paar jaar geleden was hier een verzakking in het dorp. Men dacht aan een gesprongen waterleiding in een mergeltunnel, maar ik heb maar niet gezegd dat ik af en toe een filmpje kijk. Daarna iets zachter gezet :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Quote from: larzie on November 16, 2011, 18:19:28
99 is de aardbevingstand. Vorige keer gaf dat problemen in Azië. Daarna hebben ze Philip verzocht de sub toch een paar standjes lager te zetten  :D

;D En al die mensen maar klagen bij de gemeente omdat ze denken dat er gasboringen zijn, of de lokale jeugd overlast veroorzaakt :P Blijkt het die andere jeugd te zijn met zijn speeltje.

Quote from: Teejoo on November 16, 2011, 21:01:26
Als ik naar je lijstje kijk, vind ik de SB touch daar niet in thuishoren omdat het geen upgrade is. Daarmee koop je gewoon een extra bron, die ook nog eens prijsmatig van een hele andere orde is. De rest zijn upgrades, waarvan de eindversterker en processor de meeste impact hebben. De Marantz is denk ik de zwakste schakel. Ik zou deze in eerste instantie nog inzetten als voor of eindversterker, afhankelijk van je eerste aankoop.

SB Touch is erop gekomen vanwege het aanbod 96/24 bestanden. Dat kan de Classic niet afspelen, en vandaar de Touch. Dat is ook niet echt een upgrade. Maar wel een to-do :)

Mocht het lijntje met de CA-5200 werken dan zal de Marantz een processor worden. En het klopt ook wel dat de Marantz de "zwakste" schakel is. Zover je uberhaupt nog over echte zwaktes hebt.

Quote from: HTip on November 16, 2011, 22:32:51
:clapping: Een paar jaar geleden was hier een verzakking in het dorp. Men dacht aan een gesprongen waterleiding in een mergeltunnel, maar ik heb maar niet gezegd dat ik af en toe een filmpje kijk. Daarna iets zachter gezet :D

;D Stel je voor dat ze de oorzaak van de verzakking weten te traceren  :blink:




skyfox

Quote from: WickedGame on November 16, 2011, 13:19:13
Wederom post 1 staat een situatie tekening van de woonkamer/keuken. Dit is een langwerpige kamer. De gehele ruimte is (+/- 8 m lang x 5 m breed en 2,40 m Hoog). Oppervlakte= +/- 42m2. De inhoud kom je ongeveer op: +/- op 96m3.

Dit is de volledige kamer. Als je het luisterdeel zou pakken (surroundopstelling) dan kom je op ongeveer een +/- 4 m x 4 m x 2,4 m uit of wel +/- 38m3. Alleen denk ik dat je dit niet zo mag rekenen gezien de ruimte. Misschien iemand die hier een lichtje over kan laten schijnen?

Is dan een DD10 al voldoende? Of is een DD12/15 een betere optie?

Het ligt er een beetje aan wat je van de sub verwacht. Bij muziek als ondersteuning vind ik, in mijn ruimte, de DD10 ruim voldoen. Voor films mis ik eigenlijk een beetje luchtverplaatsing. Daar had de DD15 een betere keuze geweest. Maar vergis je niet, de DD10 krijgt mijn bank ook aan het trillen. En het geluid met een DD serie is natuurlijk superstrak.

De inhoud van mijn complete kamer is trouwens +/- 98m3, dus deze komt enigzins overeen qua inhoud met jouw kamer.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

#834
Quote from: WickedGame on November 17, 2011, 08:57:10
;D En al die mensen maar klagen bij de gemeente omdat ze denken dat er gasboringen zijn, of de lokale jeugd overlast veroorzaakt :P Blijkt het die andere jeugd te zijn met zijn speeltje.

;D Stel je voor dat ze de oorzaak van de verzakking weten te traceren  :blink:
:clapping: Dan zouden nu inmiddels al veel meer problemen zijn ontstaan. Ik had toen de SVS, maar de DD18 gaat nog veel diepen :D

Heb je mijn post (nr. 828) over de DD18 gezien?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Quote from: skyfox on November 17, 2011, 10:16:00
Het ligt er een beetje aan wat je van de sub verwacht. Bij muziek als ondersteuning vind ik, in mijn ruimte, de DD10 ruim voldoen. Voor films mis ik eigenlijk een beetje luchtverplaatsing. Daar had de DD15 een betere keuze geweest. Maar vergis je niet, de DD10 krijgt mijn bank ook aan het trillen. En het geluid met een DD serie is natuurlijk superstrak.

De inhoud van mijn complete kamer is trouwens +/- 98m3, dus deze komt enigzins overeen qua inhoud met jouw kamer.

Goede vraag, de REL Stadium III draait nu wel mee met muziek, maar is gezien de fronts niet strikt noodzakelijk. Toch geeft het net wat meer body. Dus op muziek wil ik er zeker niet op achteruit gaan, denk dat het wel wat strakker qua geluid zou kunnen, maar dit zou ook aan afstelling/instelling kunnen liggen.

Qua film is een strak maar goed laag wel een musthave. De beleving is er nu ook wel maar hierin kan luchtverplaatsing en strakheid wel wat beter. Niet dat de REL een rampen subwoofer is, zeker niet. Maar denk dat daarin wel wat te behalen valt. Grootste punt en misschien wel de beste upgrade zou zijn dat de sub beter af te stellen is naar ruimte.

Ik zit namelijk in een appartementencomplex en het is niet de bedoeling dat de sub de buren tot wanhoop drijft. Dat doet de Rel op het ogenblik in iedergeval zeer zeker niet, maar ook hierin denk ik dat een beter te regelen subwoofer nog meer profijt kan leveren.

Quote from: HTip on November 17, 2011, 10:33:35
:clapping: Dan zouden nu inmiddels al veel meer problemen zijn ontstaan. Ik had toen de SVS, maar de DD18 gaat nog veel diepen :D

Heb je mijn post (nr. 828) over de DD18 gezien?

Denk dat je bedoeld post 828 in jouw inmense topic  ;D, had wel begrepen dat je een DD18 had, wist niet dat je de locale bevolking al tot wanhoop dreef met de SVS  :P

Teejoo

Quote from: WickedGame on November 17, 2011, 08:57:10
SB Touch is erop gekomen vanwege het aanbod 96/24 bestanden. Dat kan de Classic niet afspelen, en vandaar de Touch. Dat is ook niet echt een upgrade. Maar wel een to-do :)

Mocht het lijntje met de CA-5200 werken dan zal de Marantz een processor worden. En het klopt ook wel dat de Marantz de "zwakste" schakel is. Zover je uberhaupt nog over echte zwaktes hebt.

Ik had even niet begrepen dat je al een Classic had. Is dat lijntje die op Marktplaats?

WickedGame

Quote from: Teejoo on November 17, 2011, 19:01:25
Ik had even niet begrepen dat je al een Classic had. Is dat lijntje die op Marktplaats?

Yup een Classic in het bezit. Alleen kan die geen 96/24 aan, nu kan je dit oplossen door sox te hanteren en te resamplen op de NAS. Vergt wat linux kennis en wat script aanpassing. Maar dit betekent ook veel rekenkracht wat de NAS nodig heeft. Niet ideaal en inwezen downsample je alles.

Wat betreft de CA-5200 de marktplaats bak heb ik gezien, maar heb nog 2 lijnen lopen via Duitsland en 1 via Polen.

HTip

Quote from: WickedGame on November 17, 2011, 11:11:52
Denk dat je bedoeld post 828 in jouw inmense topic  ;D, had wel begrepen dat je een DD18 had, wist niet dat je de locale bevolking al tot wanhoop dreef met de SVS  :P
:D Ik bedoelde post 828 in jouw topic hierboven. Ik stel daar een aantal vragen en ik vroeg me af wat je antwoorden waren ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Quote from: HTip on November 16, 2011, 15:41:35
Vind het moeilijk om je aan te geven wat je het eerste moet upgraden. Het stadium van het pilletje ben je voorbij, dus die valt af ;)
Over welke termijn praten we voor deze upgrade?

Wat de sub betreft, ik heb dus de DD18 in een ruimte van 5,5x4x2,12. Je zou op het eerste gezicht zeggen dat de DD18 overkill is, maar dat hangt af van de afstelling. Als je jouw ruimte niet fysiek opdeelt in 2 verschillende ruimtes, moet je het volledige oppervlak en volume betrekken. De DD-series hebben allemaal dezelfde versterker, alleen zul je met een kleine woofer meer vermogen moeten toevoeren voor dezelfde drukopbouw als een grote.

Kan je wachten tot mijn M&G in het voorjaar 2012? Dan weet je hoe een (hele) grote sub het doet in een kleine ruimte. Voor je beeldvorming, ik heb het volume op 11 (2 rijen bezet) en 16 (alleen 1e rij bezet) en de DD-serie gaat tot 99 :o

Htip excuus had het even over het hoofd gezien :)

Het stadium pilletje voorbij, gelukkig mag ik mij weer mengen met het virus. Kreeg al afkickverschijnselen  ;D.

Okay, de ruimte is niet fysiek gescheiden en ik zal dan de complete ruimte moeten nemen als uitgangspunt. Dan praten we over (+/- 8 m lang x 5 m breed en 2,40 m Hoog). Oppervlakte= +/- 42m2. De inhoud kom je ongeveer op: +/- op 96m3.

Uiteraard kan ik wachten tot 2012, dit jaar gaat er sowieso niets gebeuren. Nu zit ik ook met mijn set niet op het niveau van goh laat ik eens een winkel ingaan en er direcht uitlopen met een nieuw iets. Daar zijn de prijzen niet naar om zoiets te doen :) Dus wil goed geinformeerd/georienteerd zijn op wat de mogelijkheden zijn. En dat mag best even tijd kosten. 

JCL

Heb voor de poll op de versterkers gestemd. Ik denk dat de Marantz de zwakste schakel is in jou systeem, met name het eindversterker gedeelte. B&W's houden gewoon van power, de Marantz komt voor deze speakers gewoon een stukje te kort. Voorversterker is lekker als die HDMI heeft, maar zoals je al aangeeft, nu werkt het ook wel goed met de analoge ingangen. De subs zou ik nog even laten voor wat het is, zeker als je het idee hebt om de speakers aan te pakken.

WickedGame

Quote from: JCL on November 18, 2011, 11:04:44
Heb voor de poll op de versterkers gestemd. Ik denk dat de Marantz de zwakste schakel is in jou systeem, met name het eindversterker gedeelte. B&W's houden gewoon van power, de Marantz komt voor deze speakers gewoon een stukje te kort. Voorversterker is lekker als die HDMI heeft, maar zoals je al aangeeft, nu werkt het ook wel goed met de analoge ingangen. De subs zou ik nog even laten voor wat het is, zeker als je het idee hebt om de speakers aan te pakken.

Dat de Marantz de zwakste schakel is ben ik compleet mee eens. Nu hebben B&W's inderdaad power nodig, maar de HTM2 en 805S zijn niet zulke vragers. Dat trekt de Marantz prima, uiteraard kan het altijd beter. En dat is ook de reden dat ik naar wat oplossingen zoek. Enerzijds eindversterkers met processor of nieuwe surround receiver met meer power/controle.

Speakers wijzigen niet, mogelijk alleen de 805S ooit eens voor een 805Di.

HTip

Quote from: WickedGame on November 18, 2011, 08:51:53
Htip excuus had het even over het hoofd gezien :)

Het stadium pilletje voorbij, gelukkig mag ik mij weer mengen met het virus. Kreeg al afkickverschijnselen  ;D.

Okay, de ruimte is niet fysiek gescheiden en ik zal dan de complete ruimte moeten nemen als uitgangspunt. Dan praten we over (+/- 8 m lang x 5 m breed en 2,40 m Hoog). Oppervlakte= +/- 42m2. De inhoud kom je ongeveer op: +/- op 96m3.

Uiteraard kan ik wachten tot 2012, dit jaar gaat er sowieso niets gebeuren. Nu zit ik ook met mijn set niet op het niveau van goh laat ik eens een winkel ingaan en er direcht uitlopen met een nieuw iets. Daar zijn de prijzen niet naar om zoiets te doen :) Dus wil goed geinformeerd/georienteerd zijn op wat de mogelijkheden zijn. En dat mag best even tijd kosten. 
Geen probleem hoor. Ik had al zo het idee, want anders had ik het natuurlijk niet gevraagd :D

Verstandig om niet over 1 nacht ijs te gaan. Dan zal ik je met de M&G laten horen hoe subtiel de DD18 kan zijn, maar ook tegelijk imposant. Alles hangt af van de instellingen en daarmee de integratie in het geluidsbeeld.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Quote from: HTip on November 18, 2011, 14:48:19
Geen probleem hoor. Ik had al zo het idee, want anders had ik het natuurlijk niet gevraagd :D

Verstandig om niet over 1 nacht ijs te gaan. Dan zal ik je met de M&G laten horen hoe subtiel de DD18 kan zijn, maar ook tegelijk imposant. Alles hangt af van de instellingen en daarmee de integratie in het geluidsbeeld.

Ik ben zeer benieuwd  :headbanging:

WickedGame

Een kleine update!



Vanaf dit weekend draaiend, daarna gaat de SB Classic in de verkoop. Mensen die interesse hebben in een SB Classic gaarne even melden in PM.

Teejoo

Quote from: WickedGame on December 14, 2011, 10:28:30
Een kleine update!



Vanaf dit weekend draaiend, daarna gaat de SB Classic in de verkoop. Mensen die interesse hebben in een SB Classic gaarne even melden in PM.
Hoe is nou de kwaliteit van het display? Lijkt dat al een beetje op het scherm van een iPhone 4 of samsung galaxy? Of is het sterk afhankelijk van de kijkhoek?

WickedGame

Quote from: Teejoo on December 16, 2011, 15:37:36
Hoe is nou de kwaliteit van het display? Lijkt dat al een beetje op het scherm van een iPhone 4 of samsung galaxy? Of is het sterk afhankelijk van de kijkhoek?

Ik zal dit eens bekijken als ik hem vanavond heb draaien. Moet hem nog ophalen  ;D

Al is het wel zo dat ik het apparaat bedien met met mijn Ipad.

WickedGame

Quote from: Teejoo on December 16, 2011, 15:37:36
Hoe is nou de kwaliteit van het display? Lijkt dat al een beetje op het scherm van een iPhone 4 of samsung galaxy? Of is het sterk afhankelijk van de kijkhoek?

Heb hem geinstalleerd en moet zeggen display is echt prima. Iphone 4 of Samsung Galaxy kwaliteit ja da durf ik nog wel aan. Kijkhoek is ook prima. Alleen ik zal er niet teveel naar kijken gezien het feit dat ik het bedien met de Ipad  ;D

Zal binnenkort weer eens even fototje schieten :D

WickedGame

Foto nog niet geschoten maar volgt binnenkort ;)

Toch even wat dingen waar ik over aan het nadenken ben. Enerzijds is de tv, kijk nu een 2,5 jaar tegen Panasonic 46PZ85 aan en dat is echt een prima tv qua beeld. Maar eigenlijk heb ik al vanaf het begin af aan geroepen dat het wel een maatje groter mocht. Nu heb ik geen zin om er een complete spaarpot voor om te keren.

Dus stel je wilt een maat groter, maar zeker niet in wil boeten voor beeldkwaliteit wat zijn er dan voor alternatieven? Qua bedrag wat ik eraan zou willen uitgeven heb ik de max gezet op een 1500,- euro. Qua maatvoering 50" of groter tot een max. van 60" misschien 65" maar dat laatste moet ik even opmeten of dat nog wel goed past.


Eddye

Wil je een nieuwe plasma of een led/lcd?
Volgens mij is de Pana P50vt30 precies op je budget, daarin ga je zeker niet op beeldkwaliteit achteruit, maar het is maar 1 maatje groter...
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005