Parkview Stereo Journey

Started by WickedGame, February 22, 2007, 22:50:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

What will 2023 bring?

Nieuwe kabels?
2 (18.2%)
Andere versterking?
0 (0%)
Soundbar
1 (9.1%)
Helemaal niks!
6 (54.5%)
Anders? Want.....
2 (18.2%)

Total Members Voted: 11

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

WickedGame

Quote from: LittleNinja on October  6, 2009, 12:02:34
Ondertussen in het topic van Wicked:
  :yawnee: :yawnee: :yawnee: :yawnee: :yawnee: :yawnee:
:yawnee: :yawnee: :yawnee: :yawnee: :yawnee: :yawnee:
:yawnee: :yawnee: :yawnee: :yawnee: :yawnee: :yawnee:

;D (Geduld is een schone zaak, ook voor ninja''s)

Ga anders even yoga doen :D

LittleNinja

Quote from: WickedGame on October  6, 2009, 15:23:00
;D (Geduld is een schone zaak, ook voor ninja''s)

Ga anders even yoga doen :D

Yoga is zooo 2006. :P

Als je zo gevorderd bent als ik dan ben je anno 2009 helemaal into the Yogi!

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Quote from: LittleNinja on October  6, 2009, 15:46:31
Yoga is zooo 2006. :P

Als je zo gevorderd bent als ik dan ben je anno 2009 helemaal into the Yogi!




:laugh: Okay die is dan wel weer geweldig gevonden. We moeten trouwens een keertje weer afspreken.

LittleNinja

Quote from: WickedGame on October  6, 2009, 16:02:40

:laugh: Okay die is dan wel weer geweldig gevonden. We moeten trouwens een keertje weer afspreken.

Dat laatste lijkt mij ook!! Ik wil jouw nieuwe casa zeker eens aanschouwen!! Roep eens een datum..

Laatst heb ik aangebeld, maar je was niet thuis. Er brandde wel licht. Mooi stulpje!

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Quote from: LittleNinja on October  6, 2009, 16:07:36
Dat laatste lijkt mij ook!! Ik wil jouw nieuwe casa zeker eens aanschouwen!! Roep eens een datum..

Laatst heb ik aangebeld, maar je was niet thuis. Er brandde wel licht. Mooi stulpje!



PM onderweg, en dat huis is wel mooi... meer info?

LittleNinja

Ik zie hem wel verschijnen dan....

Weinig extra info. :google: gedaan op "casa". ;)

Site: casa
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

WickedGame

De set in huidige vorm

WickedGame

Het juweeltje  :inlove:

WickedGame

En om af te leren...

Mijn huidige plannen liggen nu in het verbeteren van de akoestiek en hopelijk binnen een niet al te gekke tijd een set 803S of 803D's op de kop te tikken. Daarna zie ik wel verder wat dan de stappen gaan worden. Tot die tijd geniet ik elke dag weer van zowel streaming-audio, vinyl en cd!

LittleNinja

Dat sfeertje moet ik inderdaad eens komen proeven!! :o
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Robbert54

wow... heel mooi! merk je dat nog dat je center zoveel lager staat??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

ziet er goed uit! :thumbs-up: Maar je center lijkt inderdaad erg laag te staan.
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

WickedGame

Quote from: The Vampire on October  6, 2009, 23:50:09
wow... heel mooi! merk je dat nog dat je center zoveel lager staat??

Je merkt er helemaal niks van, heb er maar 1Db bij moeten geven. Om het in 1 geheel te laten lopen, maar heeft geen nadelig effect.

LittleNinja

Hey Wicked,

Ik zie nergens op de foto de Stadium staan..
Je draait nu met 3.1 toch?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Quote from: LittleNinja on October  7, 2009, 07:47:08
Hey Wicked,

Ik zie nergens op de foto de Stadium staan..
Je draait nu met 3.1 toch?

Check bladzijde 15 maar daar staat het stadium III beest ;) En draai zelfs 5.1.

De JBL L4 als rear nu, en zijn ook te zien op bladzijde 15.

LittleNinja

Hmmm.... Dan inderdaad snel zorgen voor 805's voor de rears! ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Quote from: LittleNinja on October  7, 2009, 10:02:07
Hmmm.... Dan inderdaad snel zorgen voor 805's voor de rears! ::)

Ik heb geen geldboom in mijn achtertuin staan anders was het al gebeurd. maar de 805S dient inderdaad als rear uiteindelijk te komen met de 803S, N803 of een 803D als front. Daarna word het aanpakken van de versterking voor de fronts. Ik zit dan te denken aan een dedicated stereoset met een SSP functie zodat ik hem kan koppelen met de SR7500. Anderzijds als ik naar Blu-Ray overstap dient de SR7500 mogelijk het veld ruimen maar weet nog niet met wat. Als ik beide wil bewerkstelligen is een AVR600 ook een optie.

Maar ben er nog niet overuit. Ook Classé en Primare staan op mijn lijstje. Zag al een mooie processor staan met een A32 eindbak in groningen van Primare, maar goed 6000 euro heb ik niet in mijn schoen zitten. Dus voolopig nog maar even dromen, en moet zeggen het klinkt zeker nu niet slecht. Akoestiek is een wat grotere zorg en moet zeggen het kleed deed al heel veel goed. Maar denk dat daar nog wel wat verbetering in zit.

LittleNinja

Stadium gespot inderdaad. 8)

De AVR500 geen optie? Of wil je streamen rechtstreeks via de AVR?

Eerst de 805's.. daar heb je gelijk in!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Quote from: LittleNinja on October  7, 2009, 10:19:11
Stadium gespot inderdaad. 8)

De AVR500 geen optie? Of wil je streamen rechtstreeks via de AVR?

Eerst de 805's.. daar heb je gelijk in!

AVR500  :blink: die ken ik niet eens  :laugh: wat zijn de wezenlijke verschillen tussen de AVR600 en AVR500, en welke heeft meer potentie als je de 803(S of D), 805S en HTM-2 moet aansturen?

LittleNinja

Quote from: WickedGame on October  7, 2009, 13:14:21
AVR500  :blink: die ken ik niet eens  :laugh: wat zijn de wezenlijke verschillen tussen de AVR600 en AVR500, en welke heeft meer potentie als je de 803(S of D), 805S en HTM-2 moet aansturen?

De AVR600 heeft een dikkere versterker.. die dus. ::)

Er is ergens een topic over de nieuwe AVR500.. Kon hem alleen even nie vinden nie. :P

En wat jouw poll betreft. Ik vind het moeilijk kiezen tussen 1 en 2! :-X
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

LittleNinja

Ik denk dat ik daar in mee ga. Net geprijsde Oppo uit de powerbuy bijvoorbeeld. ;)

En ik zou daarna gewoon exact dezelfde speakers nemen als dat je nu hebt staan!! Heb je ook nog eens voor een mooie prijs op de markt. 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"