Parkview Stereo Journey

Started by WickedGame, February 22, 2007, 22:50:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

What will 2023 bring?

Nieuwe kabels?
2 (18.2%)
Andere versterking?
0 (0%)
Soundbar
1 (9.1%)
Helemaal niks!
6 (54.5%)
Anders? Want.....
2 (18.2%)

Total Members Voted: 11

WickedGame

 :bigsmile:

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

WickedGame

Was helaas al laat dus het zijn avond foto's en nu wel recht.

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

WickedGame


LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

WickedGame


LexiconLogan

Quote from: WickedGame on June 15, 2009, 23:47:59
Leg uit?
leg uit meneer!

haha

Als ik het huis zo zie dan denk ik; hier woont iemand van eind 30 maar dat kan ook aan mij liggen...
begrijp me niet verkeerd, het ziet er super uit
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Robbert54

 :worship: :worship: :worship: :worship: wat ontzettend mooi! geweldig! helemaal mijn smaak! de rode muur komt ook erg mooi uit zo, geeft een heel mooi er warm effect! hele mooie meubels ook is toch niet allemaal ikea?

snap overigens wel wat LL bedoelt. dit is echt een woonkamer van een man (en vrouw) met een stylvolle smaak.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Quote from: LexiconLogan on June 15, 2009, 23:53:54
leg uit meneer!

haha

Als ik het huis zo zie dan denk ik; hier woont iemand van eind 30 maar dat kan ook aan mij liggen...
begrijp me niet verkeerd, het ziet er super uit

Okay Meneer LL,

Ik snap je wel, maar goed hobbel naar de 27 toe dus de eind 30 klopt dan toch wel "bijna"  ;D  :P

Quote from: Robbert54 on June 16, 2009, 00:46:57
:worship: :worship: :worship: :worship: wat ontzettend mooi! geweldig! helemaal mijn smaak! de rode muur komt ook erg mooi uit zo, geeft een heel mooi er warm effect! hele mooie meubels ook is toch niet allemaal ikea?

snap overigens wel wat LL bedoelt. dit is echt een woonkamer van een man (en vrouw) met een stylvolle smaak.

Ja de rode muur komt echt heel goed uit, effect is perfect. Maar meubels van de Ikea? Nee, dit is geen Ikea werk maar van een meubeltoko. De draaistoel is een oude Artifor stoel die ik heb gekregen van mijn ouders een paar jaar geleden. Deze heb ik toen laten herstofferen (was ooit bruin met zwart).

Enige wat bij Ikea vandaan komt is een spiegel en een opbergkast en die staan beide niet in de woonkamer.

In dit geval is het nog een MAN met smaak, maar ja zelfs een vrouw kan dit wel mooi vinden (gok ik  ;D)

Enige wat ik nu al heb (het syndroom bij elke TV koper), de TV had wel groter gemogen  :laugh:. Nu die zo hangt is 46" niet eens schokkend qua formaat.

Quote from: HTip on June 16, 2009, 06:55:11
Helemaal mee eens. Prachtig gewoon!

Thanks




blue-eyes

Quote from: WickedGame on June 15, 2009, 23:35:54
Was helaas al laat dus het zijn avond foto's en nu wel recht.

Het is nu vroeg en licht :P


Maar top, goed dat je klaar bent. Kan je je energie weer aan je werk geven ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

WickedGame

Quote from: Blue-Eyes on June 16, 2009, 07:35:37
Het is nu vroeg en licht :P


Maar top, goed dat je klaar bent. Kan je je energie weer aan je werk geven ;D

1 kamer is klaar, heb er nog 2 te gaan. Maar het aantal opgenomen dag is wel al aan het minderen. Iets meer tijd aan het werk nu besteden.

Tja wat betreft vroeg en licht ik zit nu in Odijk dus helaas kan niks schieten nu  ;D

Douma

Je hebt daar een mooi plekkie gecreeerd. Ik vind het erg mooi, al is het niet mijn smaak. Komen er nog planten te staan? Ik vind een ruimte zonder planten altijd zo 'doods'.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

WickedGame

Quote from: Douma on June 16, 2009, 08:20:44
Je hebt daar een mooi plekkie gecreeerd. Ik vind het erg mooi, al is het niet mijn smaak. Komen er nog planten te staan? Ik vind een ruimte zonder planten altijd zo 'doods'.

Ja wat groen komt er nog wel in maar goed daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Heb hetzelfde als jij aangeeft dat het anders wat doods over komt. Dus wat groen is in aantocht...

JeKa


MLCinema

Sfeervol! Mag ik alleen een kritische noot plaatsen? Hangt je tv niet een beetje hoog?

Edit: Haal ook, als je dat nog niet gedaan had, subbiet die stikkers ervanaf :-X
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

WickedGame

Quote from: Kamidioblitz on June 16, 2009, 09:45:48
Sfeervol! Mag ik alleen een kritische noot plaatsen? Hangt je tv niet een beetje hoog?

Edit: Haal ook, als je dat nog niet gedaan had, subbiet die stikkers ervanaf :-X

TV hangt voor mijn gevoel niet te hoog, maar ik heb nog mogelijkheden lager te hangen. Ik kijk het eerst even aan. Wat betreft die stickers is nog even expres, net als dat ik nu weer een doek erover heen heb. Er word namelijk nog geschildert en flink wat stof geproduceert deze dagen i.v.m. wat reperatie werk aan wanden en keuken. Dus als ik nu stickers eraf haal dan blijf ik stoffen en schoonmaken. Maar wees gerust die gaan er wel af ;)


ProXius

Wat een ruimte man.... echt waanzinnig mooie en warme stijl!  :clapping: :pompom:
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

MLCinema

Quote from: WickedGame on June 16, 2009, 10:02:39
TV hangt voor mijn gevoel niet te hoog, maar ik heb nog mogelijkheden lager te hangen. Ik kijk het eerst even aan. Wat betreft die stickers is nog even expres, net als dat ik nu weer een doek erover heen heb. Er word namelijk nog geschildert en flink wat stof geproduceert deze dagen i.v.m. wat reperatie werk aan wanden en keuken. Dus als ik nu stickers eraf haal dan blijf ik stoffen en schoonmaken. Maar wees gerust die gaan er wel af ;)



Lol, dat van die stikkers vermoedde ik al, kon het niet laten om te zeggen ;). Wat betreft de hoogte, dat viel mij gewoon op. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je zit, qua zithoogte. Maar mooi vind ik je appartement wel. Overigens zou je dit eerder kunnen typeren als volwassenheid qua uitstraling, dan bejaardheid ;D.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Vlearmoes

Ook hier iemand die vindt dat de tv veel te hoog hangt

1.10m in het midden van het scherm op oog hoogte kijkt fantasties


verder een prachtig HT  :wub:
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

WickedGame

Quote from: Vlearmoes on June 16, 2009, 19:35:14
Ook hier iemand die vindt dat de tv veel te hoog hangt

1.10m in het midden van het scherm op oog hoogte kijkt fantasties


verder een prachtig HT  :wub:

Ik kijk het voorlopig even aan, het is niet al te moeilijk om de tv lager te krijgen. Hij hangt nu 90cm vanaf de vloer tot onderkant tv. Middendeel staat dus op ongeveer een 130/140cm. Het lijkt op de foto vrij hoog maar valt in de praktijk reuze mee. Maar het hangt net, kan altijd nog wijzigen wanneer nodig :)

stockxken

super gezellig!! maar denk ook eens aan de emoties van andere!  ;D Voor mij is dit resultaat nog enkele maanden verder weg  ;D ;D