Parkview Stereo Journey

Started by WickedGame, February 22, 2007, 22:50:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

What will 2023 bring?

Nieuwe kabels?
2 (18.2%)
Andere versterking?
0 (0%)
Soundbar
1 (9.1%)
Helemaal niks!
6 (54.5%)
Anders? Want.....
2 (18.2%)

Total Members Voted: 11

JeKa

Quote from: WickedGame on May 15, 2009, 21:50:25
Klopt  ;D voor simpel koken prima voldoende... uitgebreid koken doe ik wel bij de buurvrouw straks met dr 6 pits boretti monster  ;D

Uitgebreid eten bedoel je..... ;D

WickedGame

Quote from: JeKa on May 15, 2009, 22:09:48
Uitgebreid eten bedoel je..... ;D

Ook, maar dr dochter geeft kooklessen en dan liever die boretti vies maken dan mijn plaatje  :biggrin:

MLCinema

Mooi appartement, maar voorlopig zit je dus nog wel ff in de zooi?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

WickedGame

Quote from: Kamidioblitz on May 15, 2009, 23:39:40
Mooi appartement, maar voorlopig zit je dus nog wel ff in de zooi?

- Maandag en Dinsdag komt de spuiter,
- Woensdag de badkamer monteur en mijn wasmachine + droger, 
- Vrijdag word parket geleverd.
- Maandag en Dinsdag parket gelegd met mogelijk woensdag als laatste dag hangt vanaf...
- Donderdag tapijt gelegd.
- Vrijdag zelf alle rolgordijnen en gordijnen ophangen + lampen etc.
- Dan ben ik een weekje naar Frankrijk...

Hoe het daarna gaat is nog geen idee maar echt lang stofhappen zal het niet worden.

Sol

Ziet er toch goed uit!
De kranen in je badkamer zou je ook zelf nog gaan vervangen, toch?
Nou maar hopen dat de minpuntjes snel verholpen gaan worden, dan kun je echt van je nieuwe appartement gaan genieten!

Gefeliciteerd! ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Magura

Gefeliciteerd! Mooi appartement  8)

Succes met de laatste loodjes!
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

Douma

Mooie ruimte man! Gefeliciteerd met de aankoop. Ik ben erg benieuwd hoe het er straks uit gaat zien.

@JeKa:

;D
"Nothing lasts, but nothing is lost."

denoontje


WickedGame

Quote from: Sol on May 16, 2009, 08:57:25
Ziet er toch goed uit!
De kranen in je badkamer zou je ook zelf nog gaan vervangen, toch?
Nou maar hopen dat de minpuntjes snel verholpen gaan worden, dan kun je echt van je nieuwe appartement gaan genieten!

Gefeliciteerd! ;)

Klopt, de badkamer word woensdag aangepakt en kraanwerk heb ik ook binnen. De eerder geposte Hansa serie. Die zijn ook binnen gekomen. Minpuntjes komen wel goed hoop ik, zo niet dan hou ik toch de 5% achter.

Quote from: Robbert54 on May 16, 2009, 15:13:36
1 woord: WAAAAAUUUUUWWWW

Thanks! :) Dat is ook een beetje wat ik zei bij binnenkomst :D

Quote from: Douma on May 16, 2009, 16:27:34
Mooie ruimte man! Gefeliciteert met de aankoop. Ik ben erg benieuwd hoe het er straks uit gaat zien.

Uiteraard volgen er dan foto's (als ik er internet al heb anders even via mijn ouderlijk huis). Internet en nieuwbouwwijken gaat blijkbaar niet altijd even goed  ;D

Quote from: denoontje on May 16, 2009, 17:19:15
we wachten......

Tja ik ook, altijd zo vervelend wachten  ;D  :P

Vandaag is de complete tegelvloer gevoegd, plinten geverfd en zelf even tv-beugel gekocht en die morgen even op hoogte stellen en voorboren. Dit wil ik even voor dat de spuiter komt doen. Scheelt weer aftekenen en moeilijk doen. Nu kan je nog fijn op de muur kalken :D

WickedGame

Zo weer een aantal drukke dagen achter de rug. Het "washok" zoals ik het maar noem is compleet betegeld en afgewerkt. De slaapkamer heeft netjes nu plinten gekregen en zijn geschilderd. In de berging is er een zolder gemaakt (tja berging is 3,40m hoog).

Alles is nu ook afgeplakt, morgen komt de spuiter die de kamers gaat voorzien van een mooi spuitlaagje verf.

Vanaf woensdag zal ik weer foto's maken aangezien dan de badkamer klaar is, de spuiter geweest is en ik mogelijkerwijs kans heb gezien om dingen te monteren.

Tevens BBG een vraagje gesteld omtrent bekabeling.  ;D Komt voor de rearspeakers iets anders...

Robbert54

Quote from: WickedGame on May 17, 2009, 20:43:29
Tevens BBG een vraagje gesteld omtrent bekabeling.  ;D Komt voor de rearspeakers iets anders...
whoe spannend!! hint!?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Quote from: Robbert54 on May 18, 2009, 02:00:53
whoe spannend!! hint!?

Whaha, ik maak het spannender dan het waarschijnlijk is  ;D  :P

MLCinema

Quote from: WickedGame on May 18, 2009, 08:45:49
Whaha, ik maak het spannender dan het waarschijnlijk is  ;D  :P

Dat is juist het leuke ;D. Overigens besef ik dat ik iets te sumier ben geweest in mijn eerdere post. Echt een heel gaaf appartement. Ik ben nog steeds weg van die raampartij. Die rondingen vind ik erg fraai. Maar dat heb ik wel eens eerder gepost. En laat die maar aannemer maar poetsen ipv lullen :P.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

LexiconLogan

Mooi hoor! gefeliciteerd :notify:
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

WickedGame

Quote from: Kamidioblitz on May 18, 2009, 11:52:24
Dat is juist het leuke ;D. Overigens besef ik dat ik iets te sumier ben geweest in mijn eerdere post. Echt een heel gaaf appartement. Ik ben nog steeds weg van die raampartij. Die rondingen vind ik erg fraai. Maar dat heb ik wel eens eerder gepost. En laat die maar aannemer maar poetsen ipv lullen :P.

De raampartij vind iedereen die tot nu toe langs is geweest (vervelend trouwens die nieuwsgierige vrienden, familieleden en kennissen, je komt niet aan werken toe :P) erg gaaf! Ik ook uiteraard en het levert een partij licht op in de woonkamer/keuken. De aannemer doet het tot nu toe niet slecht, zou het dan toch nog allemaal goedkomen?

En BBG heeft mijn bestelling net verkregen  ;D

Quote from: LexiconLogan on May 18, 2009, 11:55:07
Mooi hoor! gefeliciteerd :notify:

Thanks!

Robbert54

heb je nou woonkamer en keuken in 1 of is je keuken nou zo groot?

Quote from: WickedGame on May 18, 2009, 14:38:20
De raampartij vind iedereen die tot nu toe langs is geweest (vervelend trouwens die nieuwsgierige vrienden, familieleden en kennissen, je komt niet aan werken toe :P) erg gaaf! Ik ook uiteraard en het levert een partij licht op in de woonkamer/keuken.

in de styl van kung fu panda wanneer po de hall of warriors binnen komt: die ramen zijn ech woooowwww ;D

Quote from: WickedGame on May 18, 2009, 14:38:20
En BBG heeft mijn bestelling net verkregen  ;D

Thanks!
:plain: :devil:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Quote from: Robbert54 on May 18, 2009, 16:30:37
heb je nou woonkamer en keuken in 1 of is je keuken nou zo groot?
in de styl van kung fu panda wanneer po de hall of warriors binnen komt: die ramen zijn ech woooowwww ;D
:plain: :devil:

Dat lijkt op de foto's zo dat de keuken heel groot is, maar het is in werkelijkheid niet zo. Foto vertekend nogal het geheel aan ruimte. Woonkamer/zit gedeelte is groter dan de keuken met eiland.

Maar om terug te komen op je hint... begint met een N  :devil:

ivo1986


Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Je kent het wel, speakerkabels die je moet wegwerken. Te dik kan dus niet en je moet dan een andere oplossing nemen die wel onder een parketvloer gelegd kan worden. Dus na wat gebrainstorm kwam ik bij Nordost uit die met de Flatline line de ideale kabel heeft om weg te werken. Na wat gemeet en gereken gisteren de bestelling de deur uit gedaan voor een Nordost Flatline Gold MK2 afgemonteerd. Ideale kabel om weg te werken.

Dus om het ook nog even te visualiseren!


Starred

Vaak kan je normale kabel wel onder de plinten kwijt

WickedGame

Quote from: Starred on May 19, 2009, 10:26:57
Vaak kan je normale kabel wel onder de plinten kwijt

Klopt tenzij je deuren op je route naar achtere tegenkomt en je het parket in 1 stuk door laat leggen zonder dorpels of wat dan ook. Dan word het een hele andere situatie. En dan vind ik de platte Nordost een ideale oplossing. Overigens ga ik dan van een no-name 2,5mm2 koperkabel naar deze Nordost, dus het is tevens ook een verbetering  ;D

ivo1986

Hoe bevalt trouwens de Jasmine phono?
Ik heb de Serenade als computer amp en vind die erg goed.

WickedGame

Nou het appartement vordert snel. We zijn nu precies een week verder maar er is heel veel gebeurd. De badkamer is compleet gereed, de WC idem dito. De berging voor de wasmachine en droger is betegeld, gevoegd en is nu ook klaar. Plinten zijn geschildert en gelakt en liggen klaar voor montage nu.

Alle wanden in de kamers zijn gespoten en gisteren is mijn parket geleverd. Dit word er maandag in gelegd. En dan zijn we al heel erg aan het toeleven naar de definitieve verhuisdatum.

Vandaag een dag van schoonmaken, schuren en schilderen....

Dus deze BOB de Bouwer! Gaat er weer tegenaan  ;D