Parkview Stereo Journey

Started by WickedGame, February 22, 2007, 22:50:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

What will 2023 bring?

Nieuwe kabels?
2 (18.2%)
Andere versterking?
0 (0%)
Soundbar
1 (9.1%)
Helemaal niks!
6 (54.5%)
Anders? Want.....
2 (18.2%)

Total Members Voted: 11

MLCinema

Mensen laten logeren die je niet in je bed wil hebben, hebben toch geen voorrang boven HT ;D :o ^-^
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

LittleNinja

Quote from: WickedGame on October 21, 2008, 09:18:47
En waar moet ik dan werken en mensen laten logeren die ik expleciet NIET in mijn bed wil hebben  ;D

Ehhh.... Weet ik veel!  >:(  >:D Dat is hun probleem!  ^-^

En werken doe je op je werk..

Keuzes zat! Ik noem er een paar:
-hotel
-buren
-thuis
-balkon
-vouwbed in het HT
-hal
-badkuip

Je moet wel jezelf een beetje blijven prikkelen op het creatieve vlak! Zo kom je altijd tot een oplossing. 8) :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Quote from: LittleNinja on October 21, 2008, 11:51:43
Ehhh.... Weet ik veel!  >:(  >:D Dat is hun probleem!  ^-^

En werken doe je op je werk..

Keuzes zat! Ik noem er een paar:
-hotel
-buren
-thuis
-balkon
-vouwbed in het HT
-hal
-badkuip

Je moet wel jezelf een beetje blijven prikkelen op het creatieve vlak! Zo kom je altijd tot een oplossing. 8) :P

Word denk ik tijd om een groter huis te zoeken...  ;D

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Quote from: LittleNinja on October 21, 2008, 12:33:43
Nee joh.. Ik slaap gewoon thuis als ik langs ben geweest. ;D

Nog een paar maandjes wachten en je bent welkom. Hoop dan ook de nieuwe tv al te hebben maar daar wijg ik voorlopig nog even over  ;D Heb wel wat kanshebbers gezien en vergeleken.

LittleNinja

Quote from: WickedGame on October 21, 2008, 12:43:45
Nog een paar maandjes wachten en je bent welkom. Hoop dan ook de nieuwe tv al te hebben maar daar wijg ik voorlopig nog even over  ;D Heb wel wat kanshebbers gezien en vergeleken.

Het is inderdaad wel verstandig om daar voorlopig over te wijgen... ::)

Ik ga zeker een bezoek aan je brengen. Andersom moest ook nog een keer gebeuren, toch?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Quote from: LittleNinja on October 21, 2008, 13:13:40
Het is inderdaad wel verstandig om daar voorlopig over te wijgen... ::)

Ik ga zeker een bezoek aan je brengen. Andersom moest ook nog een keer gebeuren, toch?

Ja, I know. Ben alleen bang dat dit op korte termijn niet realiseerbaar word. Heb een agenda die nu al zowat lijkt op een groot pinboord met elke dag bullits wat ik moet doen.

Wat betreft TV zwijg ik ook. Qua grote wel klein tipje van de sluier: 42 tot max 60 Inch.  ;D (ruimte zat op de muur  :P)

LittleNinja

Mijn advies blijft.. normale TV en een beamer voor het echte werk! ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Quote from: LittleNinja on October 21, 2008, 13:26:27
Mijn advies blijft.. normale TV en een beamer voor het echte werk! ;)

Hoe mooi een beamer ook is, kijk denk ik toch te weinig film om uberhaupt een beamer te nemen. Nadruk verplaatst de laatste tijd steeds meer naar audio. Zeker de upgrades als de 805S, MIT Magnum kabel en de squeezebox hebben mij getriggerd tot meer en meer luisteren naar muziek.

Film doe ik nog wel maar is met 1 x in de 2 maanden nog veel te noemen. Alleen al daarom zie ik een beamer niet zo zitten. Ten tweede is een ruimte issue heb de ruimte om te projecteren wel, maar de beamer zal dan midden in de huiskamer hangen. Mijn inziens niet ideaal.

Om die redenen kies ik dan liever voor een TV. Tevens het kostenplaatje ligt met een TV (mogelijkerwijs) gunstiger.

LittleNinja

Dan kijk je inderdaad te weinig films om de beamer aan het plafond te rechtvaarden..

Overigens versla je een beamer niet wanneer het komt op €/inch beeld. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Quote from: LittleNinja on October 22, 2008, 17:19:24
Dan kijk je inderdaad te weinig films om de beamer aan het plafond te rechtvaarden..

Overigens versla je een beamer niet wanneer het komt op €/inch beeld. ;)

Klopt helemaal :)

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Quote from: Blue-Eyes on October 23, 2008, 12:30:21
Dus een mooie 60" Pio ;)

Zal niet ontkennen dat het een kanshebber is. Maar dan hangt het even af van de financiele situatie op dat moment. Hij staat in iedergeval op het lijstje om te gaan bekijken. Enige reden wat de Pioneer van aankoop kan weerhouden is financien. En dat kan ik pas nagaan op het moment als het zover is.

Financien speelt een rol omdat de badkamer hoger is uitgevallen dan begroot. Keuken is weer lager gevallen dan begroot en meer en minderwerk ook iets hoger. Daarnaast ben ik wel meer gaan verdienen dan voorzien dus het heft elkaar wel weer mooi op. Maar goed de pioneer is 1 van de mogelijke kanshebbers.

WickedGame

Heeft er iemand een pilletje? Ik kon weer eens iets niet laten  ;D

Al heeft het mij wel weinig geld gekost dit keer dus het is te rechtvaardigen. Ik zelf speel met cherry kleur B&W's (805 en HTM2) en wilde het liefst ook een subwoofer die Cherry kleur is. Mijn huidige subwoofer (Infinity HPS-250) is zwart en past er dus voor geen meter bij. Nu heeft mijn pa een Cherry kleurige Rel Stadium III, welke hij combineert met zijn Rosenut 802D's en HTM2D. M.a.w. die staat dus ook voor geen meter.

En tja toen kwam er een mooie advertentie voorbij voor een Rel Stadium III in rosenut. Dus heeft hij die gekocht en heb ik zijn REL Stadium III Cherry overgenomen voor een familie prijsje  ;D.

HTip



Quote
if you take the blue pill you wake up in your bed and believe whatever you want, you take the red pil you stay in wondersland and i show you how deep the rabbithole goes

;D

Mooie aanwinst 8) Vinden de buren dat ook? ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame


WickedGame

Gisteren een Audioquest Copperhead Subwoofer kabel aangeschaft. Want de standaard dropveter was wel aan vervanging toe  ;D

LittleNinja

#117
Quote from: WickedGame on November  9, 2008, 16:56:54
Buren hebben weinig last  ;D

Ja... Dat begrijp ik. :P

En de buren in het appartement straks?? ::)

Feli in ieder geval!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sol

Quote from: WickedGame on November  9, 2008, 14:32:13
En tja toen kwam er een mooie advertentie voorbij voor een Rel Stadium III in rosenut. Dus heeft hij die gekocht en heb ik zijn REL Stadium III Cherry overgenomen voor een familie prijsje  ;D.

Van harte, en veel plezier ermee natuurlijk.
Hoewel dat laatste absoluut geen probleem moet zijn neem ik aan. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

WickedGame

Quote from: Sol on November 23, 2008, 10:50:38
Van harte, en veel plezier ermee natuurlijk.
Hoewel dat laatste absoluut geen probleem moet zijn neem ik aan. ;)

Dat gaat prima lukken, tot nu toe totaal geen spijt van van deze aankoop  ;D

sj0er-D

Quote from: LittleNinja on October 21, 2008, 11:51:43
Ehhh.... Weet ik veel!  >:(  >:D Dat is hun probleem!  ^-^

En werken doe je op je werk..

Keuzes zat! Ik noem er een paar:
-hotel
-buren
-thuis
-balkon
-vouwbed in het HT
-hal
-badkuip

Je moet wel jezelf een beetje blijven prikkelen op het creatieve vlak! Zo kom je altijd tot een oplossing. 8) :P

been there... done that... zonder water dan en met mn kleren aan.. een paar steekwoorden: 1 januari, kloppende hoofdpijn, heel erg last van mn nek ;D

WickedGame

Mensen in de badkuip laten slapen nee dat doe ik ze niet aan  ;D

LittleNinja

Quote from: sj0er-D on November 23, 2008, 23:50:10
been there... done that... zonder water dan en met mn kleren aan.. een paar steekwoorden: 1 januari, kloppende hoofdpijn, heel erg last van mn nek ;D

Misschien dan toch een laagje water er in de volgende keer... ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

#123
Aller eerst een top nieuwjaar nog gewenst!

Paar weken terug een offerte laten maken voor de badkamerzaken die ik nog nodig had. Dit i.v.m. de nogal hoge prijs die de bouwer zijn leverancier aanhield was ik genoodzaakt om niet alles bij hun af te nemen. Diende nog een douchescherm, badkamer meubel, kastje en kranen aan te schaffen.

De douchewand:

Huppe


Dansani Meubel
http://www.presstige.nl/perskamer/dansani/fotos/Luna2008-met-dubbele-Domino-wastafel.jpg

Wastafel meubel en daarbij behorende bovenkastje met licht in het kastje (kastje helaas geen foto van). Die bijkastjes die hier op staan zijn andere serie en heb ik niet aangeschaft.

Kraanwerk is van Hansa:
De hansa Stella serie





Dit is in bestelling gegaan!

WickedGame

Nu gaat het in dit jaar gebeuren dat ik mijn sleutel krijg. En dat binnen 4 maanden (zolang er geen vertraging meer optreed). Nu ben ik aan het kijken voor een vloer en loop daar een beetje op stuk op dit moment.

Ik wil graag een parket vloer, en deze zal gelegd moeten worden in de woonkamer, hal, slaapkamer 1 en slaapkamer 2. Dit heeft een totaal oppervlakte van 77m2. Nu ben ik nogal geschrokken van de grote prijsverschillen in parket, maar ook in aanbieders. Ik heb offertes binnen waarbij sommige wel 2000 euro verschil kennen met de duurste en goedkoopste.

Hierbij is voor alle offertes uitgegaan van het volgende:

- Lamelparket Eiken, natuur geolied
- breedte 18 a 18,9 cm
- dikte 4mm
- met v groef
- ondervloer 10Db met certificaat. (vanwege appartement).

Die prijsverschillen zijn mijn inziens gigantisch, en waardoor is dit in vredesnaam mogelijk. Tevens wil ik graag weten of er mensen zijn die parket hebben genomen, waar bij welk bedrijf ze goede ervaringen mee hebben gehad en welke merken er mogelijk goede vloeren leveren? Want ook de merken heb je wel 1000 en 1 verschillende van.

Hoop dat jullie mij wat opgang kunnen helpen.