Meet & greet/luistersessie bij Remko thuis (Utrecht), part II

Started by reMC, February 21, 2007, 09:02:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrankB

Hmm ik zie de afspraak een beetje in elkaar storten ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

reMC

Ruben kan helaas niet dus er is een plekje vrij gekomen.

Ik geloof dat er behoorlijk wat geïntresseerden zijn, stuur maar een PM als je wilt komen :)

Joep

Dat is slim van je Remko! Wordt het toch nog gezellig en valt de afspraak niet in elkaar vlak voor tijd. :)

Heren, meld u aan voor aanstaande zaterdag! Er komen mogelijk twee plekken vrij! ;D

advr

ik zou meteen komen maar mijn zwager wordt 40 en ons buurmeisje doet haar communie, volle bak dus...... ::) ::)
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

reMC

VDM heeft zich aangemeld en zal er dus zaterdag ook bij zijn!

hifiman

Gezellie!  :) Tot overmorgen mannen!

Joep


hifiman


Joep


chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Nu groep 1 geweest is kunnen we alvast een dagje plannen voor de volgende groep (Huub, Hans, Keyser en Kwabbernoot)? Of zit er nog een groep tussen?

Groeten...

PS: je kunt wel entrée gaan vragen.  ;)

reMC

Quote from: Kwabbernoot on June  9, 2007, 12:04:27
Nu groep 1 geweest is kunnen we alvast een dagje plannen voor de volgende groep (Huub, Hans, Keyser en Kwabbernoot)? Of zit er nog een groep tussen?

Ik had Patrick, Martin, Arjen en Erik eigenlijk eerder gepland, maar ik wil het natuurlijk ook gewoon laten afhangen van de agenda's van de twee groepen ;)

Denk wel dat het pas na de zomervakantie wordt; de komende drie weken kan ik niet, dan twee weken wel (maar dan is rust wel lekker) en dan ga ik alweer op vakantie...

Kwabbernoot

OK, ik heb geen haast. Ik hoor/lees het wel

Groeten...

chansig

zelfde hier, september is bv wat mij betreft prima...de set loopt niet weg toch ?

Groeten Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

reMC

Quote from: chansig on June  9, 2007, 13:33:46
zelfde hier, september is bv wat mij betreft prima...de set loopt niet weg toch ?

Helaas niet [size7=pt]Ik zou het niet erg vinden als mijn Sonatines verkocht zijn ;)[/size]

Voor de rest komen er alleen maar spulletjes bij, dus jullie bezoekje wordt er alleen maar mooier op :D