Dexter

Started by Deleted member, February 16, 2007, 18:12:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Deleted member

De serie Dexter heeft nog geen eigen topic zie ik!  :o

Deze serie is wellicht wat minder bekend en tot nu toe is alleen seizoen 1 uitgezonden in Amerika op Showtime. Ik vind het echter een erg sterke serie, vooral psychologisch erg goed!

EDIT: Ik heb het hier dus niet over de tekenfilm Dexters Laboratory!  ;D

Seizoen 1 bestaat uit 12 afleveringen en later dit jaar volgt seizoen 2.

QuoteOrphaned at the age of three and harboring a traumatic secret, Dexter (Michael C. Hall) was adopted by a Miami police officer who recognized his homicidal tendencies and taught his son to channel his gruesome passion for human dissection in a "constructive" way—by killing only heinous criminals (such as child molesters, mob assassins, and serial killers of the innocent) who have slipped through the cracks of justice. A respected forensic expert and a perfect gentleman with a soft spot for children, Dexter is hard not to like. Although his drive to kill is unflinching, he struggles to emulate normal emotions and to keep up appearances as a caring, socially-responsible human being.

Linkjes:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_(TV_series)
http://www.imdb.com/title/tt0773262/

Erik

Inderdaad goede serie, gisteren net het laatste deel van S1 gezien. Het is wel zo'n serie dat je even moet doorbijten in het begin, maar daarna wordt hij steeds beter. Een hele aparte serie. Dat vermoorden van mensen valt overigens wel mee. Je ziet er amper wat van als het al gebeurt.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Deleted member

Klopt, alleen als je niet tegen bloed kan moet je deze serie niet kijken!  ;)

)p(

Beste nieuwe serie van het afgelopen seizoen imho. Wat ik ook heel goed vond dat het seizoen een afgerond verhaal is maar wel de ruimte biedt voor een volgend seizoen. Teveel series verzanden al snel in loze plotwendingen...

En wat een begin leader...smullen...vooral in hd natuurlijk   ;D

peter

Donnie

Ik heb net de eestse aflevering op 720p gekeken. Op naar de volgende.. ;)

SisterOfMercy

Leuke serie, alleen zo vervelend dat ze dat de hele tijd moeten nasynchroniseren op cartoon network :(

Gelukkig zie ik ook wel eens een aflevering die ik niet ken, bij Cow'n'Chicken waren het alleen maar herhalingen op een gegeven moment (vrij vaak uitgezonden, niet zo heel veel afleveringen, etcetera)
The kissing and the colour come crashing down

Deleted member

Quote from: SisterOfMercy on June 27, 2007, 16:51:10
Leuke serie, alleen zo vervelend dat ze dat de hele tijd moeten nasynchroniseren op cartoon network :(

Gelukkig zie ik ook wel eens een aflevering die ik niet ken, bij Cow'n'Chicken waren het alleen maar herhalingen op een gegeven moment (vrij vaak uitgezonden, niet zo heel veel afleveringen, etcetera)

;D ;D ;D Ehhh...we hebben het hier niet over:



maar over:


Raphie

JBL PRX Power!

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

lampie1979

Vind hem erg koel :) Thanks voor de tip. Even heel het seizoen binnengehaald op 720p, en ben nu bij episode 5.

Vette serie!! Vooral zijn perspectief op moorden is echt geweldig :D

Ik quote: "  What a magnificent work of art, the body drained of all blood, why didnt i think of this" hahaha :D
|Onkyo TX-NR905B| |Monitor Audio GR60/20| |MC Systems| |Behringer FBD1124P| |SVS PC-Ultra| |QED 25th Anniversary| |Hitachi PJ-TX300| |Projecta 2m| |Xbox-360 incl stuur| |HTPC C2D| |5TB fileserver| |Hoepel 2.3a|

svmnb

Van seizoen twee zijn de afgelopen week twee afleveringen gepost op usenet. Het betreft zgn. Pre-air episodes, maar dit zijn normale afleveringen.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Raimond

Zeer goede serie,zit erg goed in elkaar ;D,wel erg op het randje hoor dat wel,wat betreft het onerwerp
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Xstream

Welk randje? Of het goed of slecht is? Maakt wat mij betreft niet uit ... het is gewoon slecht, maarja, wel leuk om naar te kijken en beter dat hij het zo toepast dan onschuldigen at random ... zouden ze allemaal moeten doen, zou veel problemen oplossen ... :P
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Raimond

#13
ja dat is wat ik bedoel,ik vind het echt briljant gedaan hoor,dat zekers.
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Xstream

Ik vind Harry Potter slechter :P
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Deleted member

Seizoen 2 is top tot nog toe vind ik! Ik ben weer helemaal bij met de eerste 7 afleveringen van seizoen 2.

)p(

Quote from: Antoine on November 18, 2007, 23:10:47
Seizoen 2 is top tot nog toe vind ik! Ik ben weer helemaal bij met de eerste 7 afleveringen van seizoen 2.

Lila  :-*

peter

Deleted member


Raphie

#18
S02E08 is binnen  ;D
JBL PRX Power!

Raimond

Quote from: Antoine on November 19, 2007, 08:25:34
Lila is idd.  :-*  :D

indeed ;D,

S2E8 was weer een heerlijke aflevering ;D,ik kan niet wachten tot de volgende ;D
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

sj0er-D

ik had zooo gehoopt dat het over de dexters laboratory ging.. :-\

Raimond

Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Raimond

#22
ahhhh,die serie is gewoon te goed!net afleveriing 12 gezien van seizoen 2,maar wat afsluiting ;D
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Raphie

Episode 11 zal je bedoelen? ???
JBL PRX Power!

Raimond

nee E12,moet je even goed speuren ;D
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii