Dexter

Started by Deleted member, February 16, 2007, 18:12:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J0ell

Quote from: high-q on November 23, 2012, 13:27:17
Gister de laatste 4 delen gekeken van het huidige seizoen (S07 E05-E08). Ik zit er best wel in hoor :)

Ja klopt S07 E05 t/m E08 zijn al een stuk beter ten opzichte van E01 tot E05. Het kwam zo langzaam opgang en je werd er niet echt door geboeid. Was even bang dat het niet goed ging komen met seizoen 7 maar het is al een stuk beter :)
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

J0ell

Ben nu bij de laatste afleveringen en ik moet zeggen, het is weer als vanouds, geweldige serie :D
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

skank1

Verslaafd aand series? ;)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Deleted member

Goed seizoen weer inderdaad!  O0

J0ell

Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

J0ell

Pfoe, net de laatste aflevering van seizoen 7 gezien, 1 woord.. WAAAUUW!
Die moeten jullie zien  :D
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

neptune

Quote from: joelvandebeek on December 17, 2012, 21:55:10
Pfoe, net de laatste aflevering van seizoen 7 gezien, 1 woord.. WAAAUUW!
Die moeten jullie zien  :D
Ik vond het tegenvallen die laatste...
zet hier iets neer

alexander2

Quote from: neptune on December 17, 2012, 22:23:53
Ik vond het tegenvallen die laatste...

Het wordt tijd voor een echt einde dit soort series worden helaas te vaak uitgeknepen.

J0ell

#183
Quote from: neptune on December 17, 2012, 22:23:53
Ik vond het tegenvallen die laatste...

Zeker niet, als je vergelijkt met voorgaande 2 seizoenen en de rest van het seizoen dan snap ik jou opmerking niet.
Uitknijp gehalte zit er wel aan te komen, maar dit wilt niet zeggen dat het geen goede serie is. Hopen dat het volgende seizoen erg strak wordt met een mooi eind.

Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

mradem

Ik vond de laatste ook weer leuk hoor! Top serie!

alexander2

Quote from: joelvandebeek on December 18, 2012, 09:33:12
Zeker niet, als je vergelijkt met voorgaande 2 seizoenen en de rest van het seizoen dan snap ik jou opmerking niet.
Uitknijp gehalte zit er wel aan te komen, maar dit wilt niet zeggen dat het geen goede serie is. Hopen dat het volgende seizoen erg strak wordt met een mooi eind.

Beter lezeh.  ;)
Goede series zoals Dexter waar ik met groot plezier naar kijk worden zo vaak uitgeknepen dat het einde een deceptie is.
We zullen het zien er komt nog 1 seizoen en ik mag hopen op een echt ijzersterk einde en niet een flauw open einde met de bekende open deuren.................film of nog een final season omdat het publiek het vraagt.

W.Otter

#186
seizoen 7 wel één van de meest tegenvallende seizoenen van Dexter. Het gaat wat mijn part lineair naar beneden al was er een curve bij seizoen 4 (toen rita dood ging) waar ik van ondersteboven was. De laatste twee afleveringen waren zeer matig, die scene in die container had wel wat spannender gekund

matig. hopen dat het volgende seizoen beter is:)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

alexander2

#187
W.Otter bedankt mijn beste vriend vh jaar.  :D
Nu hoef ik de laatste aflevering niet meer te kijken. :D
Had hem nb. dubbel staan mocht de kwaliteit tegenvallen.


modde239

#188
Quote from: W.Otter on December 18, 2012, 20:14:00
seizoen 7 wel één van de meest tegenvallende seizoenen van Dexter. Het gaat wat mijn part lineair naar beneden al was er een curve bij seizoen 4 (toen rita dood ging) waar ik van ondersteboven was. De laatste twee afleveringen waren zeer matig, hopen dat het volgende seizoen beter is:)

Lekkah voor iemand die het nog niet heeft gezien verklap je een hoop...... :nowink:

W.Otter

excuses voor de spoilers ;) heb mn post aangepast, als jullie de quotes even doen dan is iedereen weer blij ;) :coffee:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

J0ell

Je spoild (d of t) hem voor je het door hebt  :D maar ik ben het niet eens met jou dat de laatste 2 afleveringen tegen vallen. Dit vond ik toch wel de 2 beste van het seizoen i guess..  :)
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

W.Otter

stond er niet echt bij stil dom van me   :crazy:
van het seizoen wel maar van alle seizoenen vond ik ze niet heel sterk
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

J0ell

Quote from: W.Otter on December 19, 2012, 10:00:55
stond er niet echt bij stil dom van me   :crazy:
van het seizoen wel maar van alle seizoenen vond ik ze niet heel sterk

True, vond seizoen 1, 2, 3 wel het beste.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

neptune

Ik bedoel dat het allemaal wel heeel erg vergezocht wordt zo;)
zet hier iets neer

XanaduNL

Bij de meeste series is het eerste seizoen het beste, soms de eerste paar. Zo werkt het nou eenmaal. :)

Ik heb seizoen 7 gekeken onder de veronderstelling dat het de laatste zou zijn (had ik gelezen ofzo), wat steeds vreemder werd.
Nu blijkt dus dat S8 de laatste zal zijn. :P

Xstream

Vond 't een top seizoen die even dipte na de 1e 2 afl., toen weer piekte en als een nachtkaars helaas weer doofde.
Even los van de geloofwaardigheid van 't absurde verhaal inmiddels, accepteer ik 't hele verhaal nog steeds en gaat 't als warme broodjes naar binnen hier. Het cynisme is nog nooit zo sterk geweest als dit seizoen :D Vond 't eigenlijk 't beste seizoen sinds de 1e 2.

Alleen jammer dat 't einde niet iets meer cliffhanger kon brengen, wat me ook wel zorgen baart voor 't volgende seizoen. Kan ook niet ontkennen dat ik 't gevoel heb dat ze misschien beter kunnen stoppen. Maar dat denk ik al sinds S2 en ze hebben er al veel meer uitgeperst dan ik voor mogelijk had gehouden :).
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

denoontje

Ze hadden de ontdekking en de catch van dexter wellicht over 2seizoenen kunnen spreiden. Was nu wel veel van het goed.

De naastliggende verhaallijnen haden dman wellciht meer jus kunnen krijgen:
Quin en de danseres en angel met zijncafe.

Dan echt knallen met het catchen van dexter...wel of niet....

Al met al wel weer in een week erdoorheen geramt en met veel plezier gekeken.
Nu op naar homeland.....seizoen 2

Xstream

Er gebeurde inderdaad wel heel veel, plus er werden heel wat "potentiële" verhalen de nek om gedaan.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

J0ell

Quote from: Xstream on December 31, 2012, 22:02:03
Er gebeurde inderdaad wel heel veel, plus er werden heel wat "potentiële" verhalen de nek om gedaan.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Mee eens, er had wat meer tijd in gestoken kunnen worden maar deze weg is misschien wel beter geweest. ( zoals je al zei, herhaling herhaling)
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

CineSmurf

Maandag start seizoen 7 op de NLse tv: http://www.vpro.nl/lees/tv/dexter.html
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.