Dexter

Started by Deleted member, February 16, 2007, 18:12:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman

Ik stap ook in, heb nog een aflevering of 40 in te halen als ik het goed begrijp  ;D

denoontje

nieuwe serie is al weer begonnen!

riwi

Quote from: Audioloog on October 11, 2009, 10:59:21
Ik stap ook in, heb nog een aflevering of 40 in te halen als ik het goed begrijp  ;D
S2 en S3 heb ik nog staan in 1080i .ts. S1 een keer opgeruimd helaas.
S4 ben ik aan het verzamelen tot het seizoen bijna af is dan ga ik pas kijken.

Kjelt

Quote from: riwi on October 11, 2009, 15:29:14
S4 ben ik aan het verzamelen tot het seizoen bijna af is dan ga ik pas kijken.
Ik kan niet wachten en kijk iedere week weer, helaas zo nu en dan een spannende cliffhanger wat het wachten erg lang laat duren  :D

the witchking

Wow seizoen 4 al, heb net de eerste twee seizoenen er op zitten. Wist niet dat het al zover was. Toch raar dat ik deze briljante serie altijd gemist heb.

denoontje

hier loopt 4 ook binnen, eerst verzamelen, dan kijken

svmnb

Gisteren de laatste aflevering van seizoen 4 gekeken.Tamelijk heftig wel, met een dramatische wending op het eind. :omg:
Ben erg benieuwd naar het volgende seizoen.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Pos

Ik moet nog twee aflevering van dit seizoen. Dit seizoen is wel een van de betere.
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

Kjelt

Jammer dat het weer is afgelopen, ik vind de US toch een vreemd "serie" systeem hebben, sommige series hebben slechts 13 afl per seizoen zoals de Soprano's en Dexter , andere weer 24 , het dubbele dus. Nou vind ik kwaliteit belangrijker dan kwantiteit maar toch moet ik nu wel weer heel lang wachten  :'(

Pos

Aan de andere kant duren de 13 in een seizoen afleveringen ook ca. 50 minuten ipv 40. Maar het is inderdaad jammer dat het seizoen korter is.
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

denoontje

Quote from: svmnb on December 15, 2009, 12:54:27
Gisteren de laatste aflevering van seizoen 4 gekeken.Tamelijk heftig wel, met een dramatische wending op het eind. :omg:
Ben erg benieuwd naar het volgende seizoen.

geen details graag, maar is dit episode 12?

Pos

#61
Ja, 412 is de season-finale

edit: .............en dat einde zag ik niet aankomen....
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

denoontje

Zo donderdag avond begonnen, gister serie 4 afgerond :-)
Damn, je blijft kijken en het is weer zo vlug vorbij..

maar wat een einde!.....

Weet nog niet wat ik ervan moet denken......

gsuk

ja wat een einde
had ik echt niet verwacht

geweldige serie

in september in amerika serie 5


groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

denoontje

Verder klein beetje spoiler, dus maar even zo:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Kjelt

ook spoiler als antwoord op Jowi:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Michel8

De belangrijkste vraag is: wat doe ik nu tot september  :'(

Was weer genieten. Sinds sopranos niet meer zo genoten van een serie.

Kjelt

#67
@Jowi
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Kjelt

#68
@Jowi
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Robbo

Ik vind het in elk geval opmerkelijk dat deze serie ieder seizoen zo supergoed blijft!

Het 2e seizoen was in elk geval nog beter als het 1e en dat kom je ook niet vaak tegen.  Meestal zakt het na het 1e seizoen als een plumpudding in elkaar: Prison Break en Heroes om maar twee populaire series te noemen.


denoontje

Quote from: jowi on January  4, 2010, 12:20:09
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Doe dat en laat je bevindingen nog eens weten....
Heb 'm al van de hdx afgegooid

Marcel_T.

2e serie begint morgen op Nederland 3!
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Onne

Spannend spannend spannend!!! Can't wait !

)p(

Quote from: Pos on December 15, 2009, 20:45:57
Ja, 412 is de season-finale

edit: .............en dat einde zag ik niet aankomen....


Eerlijk gezegd ik wel...s4 vond ik ook de minste tot nu toe...
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


peter

denoontje

#74
@ Peter

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.