Tele2: Extra decoder voor tweede televisie beschikbaar

Started by Marcel_T., February 13, 2007, 11:56:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marcel_T.

Tele2 biedt vanaf vandaag de abonnee die abonnement heeft op het digitale televisiepakket van het bedrijf de mogelijkheid ook op een tweede televisietoestel in huis te kijken naar IPTV van Tele2. Vanaf vandaag kunnen alle abonnees via het internet een tweede digitale IPTV decoder bestellen bij het bedrijf. De abonnee betaalt eenmalig 49,95 euro voor de tweede decoder. De maandelijkse abonnementskosten zullen niet stijgen als men gebruik gaat maken van twee digitale decoders in huis.

Tele2 komt hierbij tegemoet aan de lang gekoesterde wens van vele abonnees. Nu kan men bijvoorbeeld in de slaapkamer ook digitale televisie bekijken. Steeds meer abonnees van de Triple Play diensten van Tele2 geven namelijk andere vormen van televisieabonnementen op. Nadeel is dan dat tot voor vandaag er problemen onstonden wat betreft televisieontvangst in andere ruimten dan de woonomgeving.

Tele2 levert overigens als tweede decoder nog steeds de standaard Samsung decoder uit. Bronnen melden Satellietnieuws.nl echter wel dat Tele2 druk bezig is om de functionaliteit van de Samsung decoder te verbeteren. Via een softwareupgrade wil men vooral het zappen tussen de kanalen binnen het digitale zenderpakket van Tele2 verbeteren. Gebruikers van de Samsung decoder ervaren de slechte zapeigenschappen van de nu gebruikte decoder als grote minpunt van digitale televisie bij Tele2. Naast dit alles is Tele2 achter de schermen druk bezig met het testen van diverse nieuwe modellen IPTV decoders.


Bron: http://www.satplaza.com/
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

jantje112

Dit is volgens mij al langere tijd het geval! Ik vraag me af of je de 5- euro terug krijgt bij opzegging aangezien het een "leentoestel" is.